Die heb ik al eens beschreven in het topic over "Dopestories"... (even zoeken en copy/past doen

)
Mijn grootste verschutting:
Blijkbaar begon het daar in de Paradiso een beetje op te vallen dat ik om de twintig minuten naar het toilet ging en ondertussen vrij opgefucked uit mijn doppen keek, want terwijl ik daar zo stond, het cokesealtje geopend in mijn trillende handen, klaar om aan mijn zoveelste lijntje te beginnen, werd opeens de deur van buitenaf van het slot gedraaid.
Tsja..... en toen was kleine Marla op heterdaad betrapt.....
"Ja, jongedame kom jij maar even mee!"
"Ja maar......"
"Niks ja maar! Meekomen!"
"Ik doe toch helemaal niks? Ik ben toch niet agressief ofzo? Ik zoek toch geen ruzie met andere mensen?"
"Je kent de huisregels! Harddrugs zijn hier verboden! NU meekomen, je kan vertrekken en je spul hier inleveren!!"
"Okeej.........."
"Waar is je garderobe nummertje?"
En terwijl ik beneden in een hoekje bij de uitgang sta te wachten, me intens aan het schamen ben en de grote boze uitsmijters mijn jas ophalen bij de garderobe, komt er een dikke, zwetende gozer naar me toe:
"Meisje, je tepel steekt er uit....."
"Wat moet je?"
"Je tepel steekt er uit......"
Ik kijk omlaag, mijn hemdje met decolete zit helemaal scheef en is afgezakt. Inderdaad, hij heeft gelijk, mijn tepel priempt open en bloot de wereld in....
"Daar moet jij helemaal niet naar kijken!"
"Wees blij dat ik het zeg trut!"
De dikke jongen loopt weer weg, snel schuif ik mijn borst weer terug in mijn hemdje. Ik zak nu echt door de grond..... De uitsmijters hebben inmiddels mijn jas gevonden en ik word dringend verzocht direct het pand te verlaten.
Als ik zo vervolgens midden in de nacht alleen op straat sta, kan ik mijn tranen niet meer bedwingen. Wat een afgang! De Paradiso uitgekicked, mijn coke ook kwijt, vrienden ook kwijt, die zijn binnen nog lekker verder aan het feesten. Ik probeer iemand te bellen, maar niemand neemt op. Ik ga maar naar huis, wat een ongelooflijke KUT nacht.....!!