Je ergste drugsblunder

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Alcohol is de enige drug die ik met regelmaat misbruik. Vorig jaar kroeg helemaal ondergekotst en keihard doorgegaan tot ik naar buiten werd meegenomen. Wat een zootje.

dimensje

Newbie
Onder een xtc trip op een (rode) mierennest gaan zitten. :openmouth: Uiteraard had ik niets door. na een paar uur voelde ik toch wat aan mijn arm. Ik kijken, zaten er allemaal mieren vastgebeten op een rijtje. Wonderwel vond ik het allemaal superinteressant en heb ze ik weet niet hoe lang bestudeert... (normaal zou ik compleet in paniek zijn uitgebarsten, ha,ha)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
een agent vroeg waarom ik zo slingerde op de fiets. zei ik dat ik niet meer kon lopen van de alcohol en wiet.

lacht ie me uit, en loopt door.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Goh, zoveel rare dingen heb ik niet meegemaakt behalve het in slaap vallen op je fiets enzo.

Maar 1 avond staat me nog wel bij. We waren op spiral sessions in Leerdam, en iedereen was al lekker waus op een paar nuchtere na. Er waren er twee die wilden redosen. Nou, leuk, doe je ding dacht ik. Maar er was niemand van de nuchteren die de mdma wilde afwegen! 'iek dat kan ik niet hoor' 'heb ik nog nooit gedaan!'
Naja, dan moest ik het maar doen met m'n waushoofd terwijl ik eerlijk gezegd ook nog nooit echt fatsoenlijk een bommetje had afgewogen...

Je kon het al raden.. ik bleef maar kappen op dat weegschaaltje en het duurde eeuwen voor hij naar 0,1 sprong, natuurlijk is zo'n ding verre van te vertrouwen, maar het kwam niet in mijn hoofd op dat dat ding het wel eens fout kon hebben... Dus hebben die twee arme jongens een MEGA dosis mdma binnen gekregen en zijn de hele avond niet van hun plek gekomen... Klapperkakend en met grote oogjes in het rond kijken, op kussens aan het bijtend en niet snappend wat er nou gebeurde. :grin: Toen voelde ik me wel schuldig haha

Sarori

Bewuste gebruiker
In mijn studententijd eens een heavy nacht doorgezakt met vrienden op mijn kamer met veel bier en nog veel meer hash. Toen ik ergens diep in de nacht naar bed ging lag mijn kamer nog bezaaid met lege flessen bier, übervolle asbakken, as op de grond e.d. Het was net een ranzige kroeg of junkenkit, maar ik was te stoned en te lui om het op te ruimen.

De dag erop, ergens om een uur of 12.00 gaat de deurbel. Ik strompel mijn bed uit, mijn haren nog in een complete ragebol en loop naar de intercom. Toen ik op het knopje drukte hoorde ik: "Met pa". Shit, die was nog nooit zomaar langsgekomen, maar was kennelijk voor zijn werk in de buurt, dus had gedacht: ik wip eens even spontaan langs.

Het was maar 2 trappen naar boven en ik was nog groggy/stronken en had geen tijd meer om iets op te ruimen. Mijn vader kwam binnen, keek om zich heen, maar zei niets. Ook niet dat ik er als een zombie uitzag in mijn kamerjas.

Ik heb snel koffie gezet en toen ik die wilde inschenken zag ik echt midden op de tafel waaraan hij was gaan zitten een grote plak hash van zo'n 30 gram liggen met een puurpijpje ernaast. Ik zakte echt door de grond, want hij wist niet eens dat ik blowde. Hij moet het gezien hebben, maar zei helemaal niets. Ik heb toen snel een lp-hoes gepakt en die er achteloos overheen gegooid. Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld als toen. Verwachtte dat hij ieder moment zou kunnen gaan preken, want hij was fel anti-drugs en blowen stond voor hem al gelijk aan het shotten van heroïne.

Mijn vader heeft er nooit met een woord over gesproken, maar is ook nooit meer spontaan op bezoek gekomen....het enige dat hij zei toen hij wegging, was: "ik zal voortaan even bellen van tevoren" :)

Funky Monkey

Badass junkie
@vode: hahaha, daarom woog ik nooit af maar keek in altijd hoeveel het was, maar goed dat was dan meestal alsnog teveel :mrgreen:

OT: Vroegah toen ik dagelijks speed snoof was ik heel druk met me werk, ik sliep hooguit 2 a 4 uur per nacht (en verder wel het hele weekend tussen het stappen door) en dat voor zo'n 10 weken of zo. Anyways, toen ik dus op me werk zat voelde ik me een beetje inkakken dus ik dacht. "Ik moet even naar de plee om nog maar is 2 mespunten me neus in te douwen." Zo doende liep ik naar de plee toe trok me broek omlaag ging op dat ding zetten, pak me zakje pep uit me portemonnee leg me portemonnee op me schoot en haal met me zakmes een lekkere punt uit me zakje. Snuif het op en ik zie ineens de deur klink omlaag gaan :openmouth: Echt binnen no-time had ik me zakmes onder me ene hand / arm tegen me been aan gedrukt en me zakje pep tussen me andere hand en been en natuurlijk nog me portemonnee op me schoot :mrgreen: Vol angst keek ik welke malloot er zomaar binnen kwam zetten. Was het een collega van mijn afdeling. Hij keek me eerst heel raar aan en zei vervolgens "Ja je moet natuurlijk wel de deur op slot draaien als je op de plee zit." en liep vervolgens naar de andere plee. Vervolgens heb ik volgens mij 1 minuut op adem zitten komen op de plee met me hart in me keel. Een voordeel was wel dat dat 2de puntje niet meer nodig was omdat ik echt weer zo wakker was als een aap :mrgreen:

En nog een keer toen ik op een meeting onder de LSD zat werd ik gebeld door de toen malige man van me moeder. Dus ik neem de telefoon op en vanaf het moment dat ik zijn stem hoorde schoot ik finaal in de lag en kon ik er niet meer uit komen, vervolgens besloot (na 30 seconden of een minuut of zo? Het leek vrij lang voor me gevoel :mrgreen: ) ik de telefoon maar weer op te hangen omdat ik toch geen een nuttig woord uit kon brengen. Vervolgens haalde iemand me over om toch even terug te bellen om te zeggen dat ik nog steeds wakker was na het stappen en dat ik hem 's avonds wel terug zou bellen. Dus ik bellen en me verhaaltje verteld, begint die zeik straal alsnog... "Ja maar ik heb maar een klein vraagje, bla bla bla computer bla bla hoe doe ik dat?" Dus ik tegen hem verteld dat ik op het moment echt helemaal niks van computers meer snapte. (Terwijl ik normaal echt alles uit me hoofd kan uitleggen :P ) "ow" "- fijne dag nog" "- ja jij ook" :mrgreen:

iraqio

Belezen gebruiker
Onder schooltijd liep ik de coffeeshop in, weekje later blijkt dat mijn afdelingsleider me zag en dus weet dat ik spijbelde+wiet rook...

De_willy

Experimenterende gebruiker
Toen ik een 17 was XTC gedaan op m'n eigen schoolfuif. Waren 3 blauwe lacoste pilletjes.
Ik en een paar vrienden zaten gewoon wat te babbelen aan een tafeltje met een paar biertjes erbij.
Ik weet niet of anderen hier ook het probleem hebben van niet stil te kunnen zitten op E maar ik zat me daar nu toch te wiebelen met dat barkrukje.

Opeens verlies ik mijn evenwicht op dat barkrukje en val ik achterover. Niks ernstigs op zich, ik spring onmiddelijk recht, draai me om en sta daar recht op al mn leerkrachten te kijken met een uber flipkop. Ogen opengesperd, pupillen zo groot als punaises en maar op die kauwgom knabbelen.

Op het moment zelf vond ik het nog wel grappig, maar toen mn klastitularis de week nadien contact opnam met mn ouders was het grappige er snel af.
Dit is ondertussen wel al een goede 6 jaar geleden.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Pff vrijdag ook flink geblunderd ik liep om 8.30 nog te hallucineren terwijl ik over een half uur moest werken :openmouth:

Had maar een dagje vrij ingelast. Tip ga niet na een avond stappen om half drie 's nachts nog paddo's eten en wat lijnen coke wegwerken...

Zazuu.

Bewuste gebruiker
kzou het niet echt kicke vinde heur.

als je 7,50 wiet hebt en 2/3 wordt er van weggeblazen.
Kleine les dat je dus beter op moeten letten als je draait, zo zou ik het zien.

't Is geen speelgoed. :smoke:

Drientje

DF-koning
Zazuu. zei:

Zo hallo doe es normaal. Het is geen speelgoed... Pfff het is maar drugs hoor. Weg is weg en jammer is jammer.

Angramar Temenos

Badass junkie
Zazuu. zei:

Dat is precies wat het is, speelgoed..

Sarori

Bewuste gebruiker
Klopt: drugs is leuk speelgoed om je verder niet druk om te maken. Bij mij is het ook weleens van de balkontafel afgewaaid... :P Shit happens.
Wie heeft zijn zonnebril niet eens verloren in het water? Of iets waardevols in de prullenbak gegooid? De winkel zit op de hoek hoor :)
Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken! :wave:

iraqio

Belezen gebruiker
Zazuu. zei:

dit zijn die gevaarlijke gedachten. als je drugs belangrijker maakt dan dat t is.

bigles

mijn ergste heb er ook enkele :grin:

helemaal strak van de speed( 2 dage wakker) met men pa rond het huis lopen patrouilleren, was fuif rechtover me en wat kijken of niemand schade bracht aan ons huis zeg maar, komt er plots iemand naar me toe (een vriend)vragen of ik nog wat pillen voor hem had (geen flauw benul dat de man naast me mijn vader was :openmouth: )

eerste keer vloeibare lsd, dacht ja ik kan wel tegen wat, kap ik in 1 keer flugel flesje achterover 20ml, na 10-15 min denk ik van kut dat gaat echt niet goed, ik de discotheek uit, trappen omhoog sla ik me poot om , ik belle naar me moeder om me te komen ophalen, loop ik al spankend naar het station waar me moeder zou staan (ongeveer 10 min wandelen vanaf de club) stopt plots een combi naast me

politie: gaat het wel jongeman
ik : jawel jawel alles goed
politie: ja je wandeld beetje raar
ik: ja voetje omgeslagen
politie: en ook wat teveel op zeker kom we brengen je wel naar huis
ik : ah gwoon wat biertjes, ik moet niet naar huis moeder komt me ophalen bij het station
politie: ah dan brengen we je wel naar het station

wordt ik afgezet aan het station stap ik uit de combie in de auto van me moeder , eerste wat gebeurt is me kop tegen het dashboard aan geramd, me moeder helemaal afvragen van wat er is zegk gewoon teveel gedronke, nou komen we thuis, val ik uit de auto bij het uitstappen, moest me vader uit zen bed komen om me naar mijn bed te dragen, lig ik eindelijk in me bed, ( dit komt nu van mijn moeder toen ze het achteraf vertelde voor mij is het een black hole) kruipte ik constant uit men bed , de gang in, me moeder ongerust want de trap was net voor mijn kamer , bang dat ik erof zou dondere en me nek breke ofzo, dus zij die nacht bij mij komen slapen, heb ik de hele nacht op me handen en knieën door mijn kamer zitten kruipen.

uitleg volgende dag: volgens mij heeft iemand wat in mijn drankje getieft :grin: :P

nooit meer vloeibare lsd gedaan wil het wel nog es proberen maar dan heel wat minder :stoned:

bigles

J0rrit zei:
henkie84 zei:
Het lijkt me heel sterk dat je 20 ml lsd op had....

Volgens mij bedoelt die ook ghb met zon flugelflesje, slechte ghb wel te verstaan want van 20 ml in 1 keer :openmouth:

nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon.

*.exe

Belezen gebruiker
"nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon."

de vraag is dan natuurlijk: waar woon je?

wave

Belezen gebruiker
J89 zei:
het is niet echt een blunder maar wel een grappig verhaal

afgelopen zomer was ik met een groep vrienden naar awakenings festival
en het was 1 van me leipste drugs weekenden ooit geworden
eindstand, kzat met 1 maat thuis achter me pc.

nou die dag + nacht + dag, had ik 5 pillen, 1 gram coke, halve gram speed, 3 flugels ghb weggewerkt + 4 gram hasj opgerookt :openmouth:
dus ik zat daar met die vriend
en je kent wel als je veel drugs hebt gebruikt, dat je steeds vergeet waar je over praat
en wij hadden dit dus echt extreem erg
we waren over iets aan het praten (geen idee wat)
dus toen vergaten we waar het over hadden
vervolgens gingen we verder praten over dat we steeds vergeten waar we het over hadden
totdat we vergaten dat we het daarover hadden, dus begonnen we weer te praten over dat we steeds vergaten waar we het over hadden, zonder dat we wisten dat we het daarvoor daar ook over hadden maar dat we het vergeten waren. vervolgens vergaten we het weer
en zo ging het nog eens 2 x opnieuw, totdat we maar tot de conclusie kwamen dat we maar beter niet meer konden praten want het schoot toch niet op.
vervolgens vergaten we dat we die conlcusie hadden gemaakt
begonnen we weer te praten, om, jaja.. weer te vergeten waar we het over hadden :tearsofjoy:
op begevemoment viel het gesprek stil, en hoorde we allebei kikkers kwaken (wtf, nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam, echt raar aangezien we het allebei hoorde)
maarja dat was het :grin:

Ik heb een keer precies hetzelfde gehad met een vriend, dit soort dingen gebeuren als ik xtc heb gehad en een paar uur later ga blowen. (Wat ik nu dus niet meer doe, want het is super irritant om zo verward te zijn.)
We hadden het ook heel erg, steeds vergat ik dat het gebeurde en dan probeer je over iets te praten, en halverwege de zin weet je niet meer wat je wilde zeggen, en dan besef je weer dat dit al een kwartier zo gaat, etc. Het werd echt heel irritant. We zaten toen ook buiten, voor een winkel, en we hadden zoiets van: Ik ken deze winkel.. waar ken ik dit van..
Kwam ik er een paar weken later langs: was het de h&m.

Dat is gewoon niet goed meer.
Verder was het wel een hele leuke nacht. :) :xtc: :sunglasses:

bigles

*.exe zei:
"nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon."

de vraag is dan natuurlijk: waar woon je?

west-vlaanderen belgië

kiekert

Bewuste gebruiker
Quote van ander forum :) Van een tijdje geleden
Ik had afgelopen zaterdag nog iets leuks. Pil thuis gedropt voor het uitgaan, was al lekker ingeslagen enzo en voelde me prima. Toen we naar buiten liepen om uit te gaan vroeg een maat 'gaat ie lekker jonge'. Ik ging heerlijk, dus ik zei prima...

Gevolgd door een ineens opkomende kots _O- Mensen konden nog net opzij springen buiten, het spoot echt naar buiten _O- Terwijl ik dus echt NIETS voelde aankomen.

Er zat ook niets op mijn broek of schoenen, terwijl ik die normaal altijd onder kots :')
:tearsofjoy:

Ik dropte sinds lange tijd een hele pil dus, normaal werk ik altijd met halfjes.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
bigles zei:
nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon.
Als je het verschil tussen GHB en LSD niet merkt kun je misschien maar beter helemaal geen drugs meer gebruiken.

Dimension4

ExceptionalInsight zei:
bigles zei:
Als je het verschil tussen GHB en LSD niet merkt kun je misschien maar beter helemaal geen drugs meer gebruiken.

idd :tearsofjoy:

bigles

ExceptionalInsight zei:
bigles zei:

hoe ken ik nou het verschil merke als ik nog nooit ghb gedaan heb en me 1ste keer lsd was ./golfclap - facepalm

frieten

Newbie
bigles zei:
ExceptionalInsight zei:
bigles zei:

hoe ken ik nou het verschil merke als ik nog nooit ghb gedaan heb en me 1ste keer lsd was ./golfclap - facepalm
idioot.

Vanadesse

Wijs gebruiker
We lagen allemaal in het park en toen kwam er politie aan. We hadden hm net uitgedrukt toen de politie zei: "het is wel lekker weer hè? Ook lekker weer voor degene met hooikoorts"
"jaaa" zeiden we, en we keken elkaar al wat lachend aan.
"we zien al wat rode oogjes" was het antwoord van de politie en ze fietsen weer verder terwijl wij niet meer bij kwamen van het lachen.

wave

Belezen gebruiker
Ik ging, ik denk alweer meer dan een jaar terug, een keer hawaiiaanse paddestoelen eten met een vriend in het Julianapark in Utrecht. Niet echt de mooiste locatie maar we hadden geen zin om ver te reizen, en we waren met de fiets en ze hebben daar tenminste nog hertjes en dat soort dingen. We hadden tot dan toe alleen met mexicaanse getript. We hadden grote verwachtingen, want we hadden leuke dingen over hawaiiaanse gehoord!

Maar er gebeurde niks. Een hele lange tijd gebeurde er niks. Het werd zelfs zo gek dat we besloten naar het centrum te gaan om maar een beetje rond te hangen om er nog maar een leuke dag van te maken. Twee uur rondgehangen, en er gebeurde nog steeds niks. We besloten maar wat te gaan blowen, kijken of dat zou helpen. We werden alleen maar heel erg stoned, daardoor kregen we natuurlijk honger dus we besloten naar de v&d te gaan om een broodje te eten.

En BOEM. Midden in de v&d. Heftigste trip ooit.

Het rare was, het voelde niet echt als paddestoelen normaal bij ons voelden. We zaten daar in het restaurant aan een tafel. We zaten in een soort bel die onze wereld vormde. Vriend was bezig met zijn ademhaling en zijn lichaam die de tafel aanraakte. Ik werd gek van een Japanse vrouw achter me die in het Japans en vooral supersnel tegen haar gezelschap zat te praten. In mijn hoofd hoorde ik iets als : tjaawowowkawoooorowokakaowo. En het hield niet op.
Toen gingen we door het winkelcentrum lopen. Vriend had een soort van tunnelvisies en het idee dat hij zijn benen steeds achter liet, of dat zijn hoofd veel verder was dan zijn lichaam etc.
Ik liep er naast en was vooral bezig met het kijken of ik niet iemand tegen zou komen die ik ken en maar beter niet tegen komen (maar ik was niet in paniek, gelukkig, gewoon 'waakzaam')
We belanden in de albert heijn, waar een kok vlees aan het bakken was zodat hij die kon uitdelen ter promotie. Hij vroeg of we een stukje wilden. Die vriend van mij leek dat wel wat, dus moest ik er ook maar aan geloven..
Die kok was normaal waarschijnlijk erg lang en hij had een hele lange koksmuts op, maar in mijn beleving was hij zo'n 3 meter lang en keek hij heel blij naar me. Ik dacht even dat ik in een tv-show over eten zat met een 3 meter lange enthousiaste kok.
Daarna hebben we nog gratis gegamed in de mediamarkt.
Al met al niet een blunder maar wel vreemd, en ik ben vooral blij dat ik niet iemand was tegengekomen, aangezien ik best wel wat mensen daar makkelijk tegen zou kunnen komen.

Oja en nog een met xtc:
Zelfde vriend als van verhaal 1 en ik gingen uit in Amsterdam. We gingen naar de trut, zo'n homo gebeuren waar vooral veel gezopen wordt. Ik ben niet lesbisch maar ik ging er toch naar binnen, ook al stond er heel groot op de muur: Laat je heterovrienden thuis! We gingen al vroeg weg want we gingen iets anders doen ofzo. Bij die plek is er altijd een wachtrij: als er mensen naar buiten gaan, mogen de mensen in de rij naar binnen.
We deden vooral eigenlijk heel raar.
Binnen zagen we iemand die we herkenden van een site op internet en we riepen iets te hard: HIJ LIJKT OP EEN HERTJE! KIJK! Maar hij leek in het echt opeens ook op een hert:confused:.
Daarna gingen we dus weg, en er mochten dus 2 andere mensen naar binnen.
Toen zeiden we:
OHH! We doen jullie echt een GUNST! En we waren heel trots dat we zoiets aardigs deden: zo vroeg alweer weggaan enzo, ruimte maken voor anderen..
Toen liepen we dus zo door die mensen heen, heel blij voor die mensen.. Maar toen aan het eind van de straat bedachten we dat we verkeerd liepen, dus moesten we erweer doorheen om naar de andere kant van de straat te lopen..
Die vriend had een enorme lachkick, ik had geen idee waarom, ik heb hem nooit meer zo horen lachen. En hij liep dus veel te hard lachend door die mensen heen terwijl ik er met mijn pillenkop achteraan liep: watiser?-watiser?-watiser?.

Ik denk echt dat we overkwamen als een stel freaks, tussen al die mensen die alleen maar voor het bier kwamen :(.
Normaal doen we eigenlijk best normaal op drugs.

PositiveCreep

Hmm, ik heb niet echt heel veel geblunderd. Wel onlangs een kleintje na een goa feestje in Ruigoord.

Heel slim, om 6 uur 's ochtends nog LSD nemen. Even vergeten dat ik bijtijds naar huis zou gaan. Onderweg wat dex meegekregen om toch te proberen een beetje helder over te komen als ik thuis was. De reis an sich was al erg interesant, weet er ondertussen helaas de details niet meer van. Eenmaal thuis aangekomen (In de straat in ieder geval) opmerken dat de scooter van mijn oom voor de deur staat, en er dus sowieso iemand nog thuis is. (Na even de hoop te hebben gehad dat mn moeder in ieder geval weg zou zijn).

Binnen, aan de koffie en een broodje. Paar opmerkingen dat ik toch wel wat wazig was. De trip was ook gelukkig ondertussen wel nagenoeg over, zag nog wat milde visuals. Maar is toch een vreemde gewaarwording, nog visuals zien terwijl je op de bank zit, met je moeder en oom.

Achteraf denk ik dat haar wel iets opgevallen is, mede omdat ze onlangs vrij direct vroeg of ik drugs gebruikte. Maargoed, dat was wel een les, niet te laat nog trippen. Niet verstandig :tongueout:

En ja, I know, niet echt een heel indrukwekkende blunder, maar maakte op mij toch best wel indruk.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Dronken voorovergevallen op een tafel liggen op een feest en toen er iemand vroeg of het wel ging, mn hoofd optillen en als the exorcist gewoon over die tafel heen iedereen die eraan zat onderkotsen. :kots:

Na een nacht doorhalen op speed aanschuiven aan tafel voor eerste ontmoeting met schoonmama en met een vaag hoofd voor me uitstaren en niets van het ontbijt, waat ze enorm haar best voor had gedaan, naar binnen krijgen. :flushed:

Met een verkrackt hoofd na een feest meteen doorgaan naar mijn werk bij de mc donalds (was 18 ofzo) en iemand die maar 1 hamburger besteld had met een pokerface 10 happy meals geven. :grin:

Bovenaan