Jokkelshizzle zei:100 euro nep-heroïne kopen
Heroine heeft een heeel specifieke aparte geur dat ruik je toch meteen?
Jokkelshizzle zei:100 euro nep-heroïne kopen
. Maar serieus je kan wel zien dat het echt isJokkelshizzle zei:blijkt het echt te zijn, ik had zelfs od. Maar serieus je kan wel zien dat het echt is

Vol angst keek ik welke malloot er zomaar binnen kwam zetten. Was het een collega van mijn afdeling. Hij keek me eerst heel raar aan en zei vervolgens "Ja je moet natuurlijk wel de deur op slot draaien als je op de plee zit." en liep vervolgens naar de andere plee. Vervolgens heb ik volgens mij 1 minuut op adem zitten komen op de plee met me hart in me keel. Een voordeel was wel dat dat 2de puntje niet meer nodig was omdat ik echt weer zo wakker was als een aap
) ik de telefoon maar weer op te hangen omdat ik toch geen een nuttig woord uit kon brengen. Vervolgens haalde iemand me over om toch even terug te bellen om te zeggen dat ik nog steeds wakker was na het stappen en dat ik hem 's avonds wel terug zou bellen. Dus ik bellen en me verhaaltje verteld, begint die zeik straal alsnog... "Ja maar ik heb maar een klein vraagje, bla bla bla computer bla bla hoe doe ik dat?" Dus ik tegen hem verteld dat ik op het moment echt helemaal niks van computers meer snapte. (Terwijl ik normaal echt alles uit me hoofd kan uitleggen :P ) "ow" "- fijne dag nog" "- ja jij ook" 
Mirrorball zei:Inderdaad zeg. Accidents happen! Leuke vrienden heb jeJ0rrit zei:Dopejoo zei:ik snapte ze volledig, kreeg de laatste 5 hijsjes, was tog nog stoned geworden.![]()
Dat snap ik dus niet, het was een ongeluk en dat kan nou eenmaal gebeuren....

Zazuu. zei:kzou het niet echt kicke vinde heur.
als je 7,50 wiet hebt en 2/3 wordt er van weggeblazen.
Kleine les dat je dus beter op moeten letten als je draait, zo zou ik het zien.
't Is geen speelgoed.![]()
Zazuu. zei:kzou het niet echt kicke vinde heur.

dit zijn die gevaarlijke gedachten. als je drugs belangrijker maakt dan dat t is.Zazuu. zei:kzou het niet echt kicke vinde heur.

henkie84 zei:Het lijkt me heel sterk dat je 20 ml lsd op had....
J0rrit zei:henkie84 zei:Het lijkt me heel sterk dat je 20 ml lsd op had....
Volgens mij bedoelt die ook ghb met zon flugelflesje, slechte ghb wel te verstaan want van 20 ml in 1 keer![]()
J89 zei:het is niet echt een blunder maar wel een grappig verhaal
afgelopen zomer was ik met een groep vrienden naar awakenings festival
en het was 1 van me leipste drugs weekenden ooit geworden
eindstand, kzat met 1 maat thuis achter me pc.
nou die dag + nacht + dag, had ik 5 pillen, 1 gram coke, halve gram speed, 3 flugels ghb weggewerkt + 4 gram hasj opgerookt
dus ik zat daar met die vriend
en je kent wel als je veel drugs hebt gebruikt, dat je steeds vergeet waar je over praat
en wij hadden dit dus echt extreem erg
we waren over iets aan het praten (geen idee wat)
dus toen vergaten we waar het over hadden
vervolgens gingen we verder praten over dat we steeds vergeten waar we het over hadden
totdat we vergaten dat we het daarover hadden, dus begonnen we weer te praten over dat we steeds vergaten waar we het over hadden, zonder dat we wisten dat we het daarvoor daar ook over hadden maar dat we het vergeten waren. vervolgens vergaten we het weer
en zo ging het nog eens 2 x opnieuw, totdat we maar tot de conclusie kwamen dat we maar beter niet meer konden praten want het schoot toch niet op.
vervolgens vergaten we dat we die conlcusie hadden gemaakt
begonnen we weer te praten, om, jaja.. weer te vergeten waar we het over hadden
op begevemoment viel het gesprek stil, en hoorde we allebei kikkers kwaken (wtf, nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam, echt raar aangezien we het allebei hoorde)
maarja dat was het![]()
*.exe zei:"nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon."
de vraag is dan natuurlijk: waar woon je?
Ik had afgelopen zaterdag nog iets leuks. Pil thuis gedropt voor het uitgaan, was al lekker ingeslagen enzo en voelde me prima. Toen we naar buiten liepen om uit te gaan vroeg een maat 'gaat ie lekker jonge'. Ik ging heerlijk, dus ik zei prima...
Gevolgd door een ineens opkomende kots _O- Mensen konden nog net opzij springen buiten, het spoot echt naar buiten _O- Terwijl ik dus echt NIETS voelde aankomen.
Er zat ook niets op mijn broek of schoenen, terwijl ik die normaal altijd onder kots :')
Als je het verschil tussen GHB en LSD niet merkt kun je misschien maar beter helemaal geen drugs meer gebruiken.bigles zei:nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon.
ExceptionalInsight zei:Als je het verschil tussen GHB en LSD niet merkt kun je misschien maar beter helemaal geen drugs meer gebruiken.bigles zei:nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon.
ExceptionalInsight zei:Als je het verschil tussen GHB en LSD niet merkt kun je misschien maar beter helemaal geen drugs meer gebruiken.bigles zei:nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon.
Wat the fuck is dat?bigles zei:hoe ken ik nou het verschil merke als ik nog nooit ghb gedaan heb en me 1ste keer lsd was ./golfclap - facepalm
Moet ik mezelf nu gaan quoten? Nee toch?bigles zei:hoe ken ik nou het verschil merke als ik nog nooit ghb gedaan heb en me 1ste keer lsd was ./golfclap - facepalm
idioot.bigles zei:ExceptionalInsight zei:Als je het verschil tussen GHB en LSD niet merkt kun je misschien maar beter helemaal geen drugs meer gebruiken.bigles zei:nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon.
hoe ken ik nou het verschil merke als ik nog nooit ghb gedaan heb en me 1ste keer lsd was ./golfclap - facepalm