Geen blunder van mezelf, maar wel van iemand anders......
Een avondje gezellig op het balkon onder het genot van een jointje. De eerste lekker lente dag is voorbij. Ik zie dat de vriend waar ik mee op het balkon zit hem goed heeft hangen. Er komt niets zinnigs meer uit en ik kan er alleen nog maar om lachen. Ik sta op en loop naar binnen om wat te drinken te pakken. Mijn vriend komt achter mij aan. Als ik me omdraai en hem aankijk zie ik dat hij lijkbleek is. Hij geeft aan dat hij even naar de wc gaat, omdat hij waarschijnlijk over moet geven. Hij is er heel relax onder en loopt rustig richting de wc. Ik denk nog als jij over moet geven dan ren je wel naar de wc maar jah. Ondertussen zit ik lekker op het balkon nog wat te drinken. Na een half uur vraag ik me af waarom ik nog steeds alleen op het balkon zit. Ik loop richting de wc en roep een paar keer, maar krijg geen gehoor. Deur zat niet op slot, dus ik doe de deur open. Ligt mijn vriend daar met zijn hoofd op de wasbak te slapen

Ik kwam niet meer bij van het lachen. Hij wordt wakker en kijkt mij met een wazig hoofd en een dikke rode streep (van de wasbak) op zijn voorhoofd aan. Ik heb de hele avond in een deuk gelegen!!!!