Je ergste drugsblunder

Dopezilla

Badass junkie
Damien0124 zei:
Mijn ergste drugsblunder was toch wel mijn badtrip van afgelopen vrijdag. De truffels sloegen veel te snel in en dat in combinatie met zo'n ventje dat veel te druk deed maakte me helemaal para. Ik heb mezelf tijdens de badtrip ook voor lul gezet en besefte dit pas toen de trip afgelopen was, toen mijn maten hadden verteld wat ik allemaal had gedaan.
En ik tijdens de trip maar denken dat ik dood was en het niet echt was wat ik meemaakte.
Daar kan ik over meepraten. Bah, bad trips en rare dingen doen onder invloed zijn niet leuk. :(

Olle

pascal828

Badass junkie
Dopezilla zei:
Damien0124 zei:
Mijn ergste drugsblunder was toch wel mijn badtrip van afgelopen vrijdag. De truffels sloegen veel te snel in en dat in combinatie met zo'n ventje dat veel te druk deed maakte me helemaal para. Ik heb mezelf tijdens de badtrip ook voor lul gezet en besefte dit pas toen de trip afgelopen was, toen mijn maten hadden verteld wat ik allemaal had gedaan.
En ik tijdens de trip maar denken dat ik dood was en het niet echt was wat ik meemaakte.
Daar kan ik over meepraten. Bah, bad trips en rare dingen doen onder invloed zijn niet leuk. :(

Olle
Nou :rolleyes: , Het is toch ook wel grappig soms. :P

Dopezilla

Badass junkie
Ik zal je eens wat doodsschoppen geven, joh. Het was niet grappig! :P

Okay, als jij het geweest was had ik ook wel gelachen. :P

Olle

Elohtibbar

Badass junkie
Dopezilla zei:
Ik zal je eens wat doodsschoppen geven, joh. Het was niet grappig! :P

Okay, als jij het geweest was had ik ook wel gelachen. :P

Olle

Tja, het was ook geen intellectueel hoogtepunt in je leven, het moment waarop jij besloot om 5 zegels op een Tekno te nemen. :wink:

Dopezilla

Badass junkie
Ik kan er nog altijd niet bij waarom ik uiteindelijk met m'n toch al veel te vage kop dat laatste zegel nam. Hard genoeg ging ik in ieder geval wel, soms zelfs een beetje te hard. :(

Olle

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dopezilla zei:
Ik kan er nog altijd niet bij waarom ik uiteindelijk met m'n toch al veel te vage kop dat laatste zegel nam. Hard genoeg ging ik in ieder geval wel, soms zelfs een beetje te hard. :(
Ik denk om dezelfde reden als dat snelheidsmeters in auto's tot 220 lopen, maar de auto zelf niet harder dan 160 kan.

Arthur King

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Dopezilla zei:
Ik denk om dezelfde reden als dat snelheidsmeters in auto's tot 220 lopen, maar de auto zelf niet harder dan 160 kan.
Ambitie?

Elohtibbar

Badass junkie
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
Dopezilla zei:
Ambitie?

Nee, gewoon, omdat het kan.

Elohtibbar

Badass junkie
Maar je kunt ook geen 1000 graden instellen op de wasmachine, die gaat maar tot 90 graden. Terwijl er wel 220 km/h op de snelheidsmeter van de auto staat.

Ja, ik ga maar naar bed, het is weer mooi geweest als ik dit soort dingen ga posten. :confused:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
Nee. En nee. Om dezelfde reden dat vrouwen níet opscheppen dat hun wasmachine op 1000 graden kan wassen.
Was die niet van Javier Guzman? :P
Hee ben een x naar een show van hem geweest :grin:

OT
Deze winter was ik bij een vriend, zijn ouders waren op vakantie maar het was eigenlijk de bedoeling dat we niet in het huis waren. De dag erna kwamen ze terug en er lag een groot pak sneeuw. Naar hun weten was hun zoon 1x thuis geweest om spullen op te halen. Toen ik weg ging moest ik dus lopen in de voetstappen die er al stonden. Weet niet meer wat ik toen op had, maar ik denk wiet en alcohol. Had een beetje moeite met recht lopen en mijn evenwicht was verre van optimaal. Ik loop dus erg stuntelig binnen die voetstappen, toen ik 1 stap uit de tuin was op mn bek gegaan. Ouch!

*little star*

Experimenterende gebruiker
Geen blunder van mezelf, maar wel van iemand anders...... :grin:

Een avondje gezellig op het balkon onder het genot van een jointje. De eerste lekker lente dag is voorbij. Ik zie dat de vriend waar ik mee op het balkon zit hem goed heeft hangen. Er komt niets zinnigs meer uit en ik kan er alleen nog maar om lachen. Ik sta op en loop naar binnen om wat te drinken te pakken. Mijn vriend komt achter mij aan. Als ik me omdraai en hem aankijk zie ik dat hij lijkbleek is. Hij geeft aan dat hij even naar de wc gaat, omdat hij waarschijnlijk over moet geven. Hij is er heel relax onder en loopt rustig richting de wc. Ik denk nog als jij over moet geven dan ren je wel naar de wc maar jah. Ondertussen zit ik lekker op het balkon nog wat te drinken. Na een half uur vraag ik me af waarom ik nog steeds alleen op het balkon zit. Ik loop richting de wc en roep een paar keer, maar krijg geen gehoor. Deur zat niet op slot, dus ik doe de deur open. Ligt mijn vriend daar met zijn hoofd op de wasbak te slapen :tearsofjoy: Ik kwam niet meer bij van het lachen. Hij wordt wakker en kijkt mij met een wazig hoofd en een dikke rode streep (van de wasbak) op zijn voorhoofd aan. Ik heb de hele avond in een deuk gelegen!!!!

overalennergens

Zoveel drugsblunders heb ik niet gehad, maar deze is me het best bij gebleven:

Een aantal jaren geleden was voor mij en mijn vrienden nog stoer en spannend om eens spacecake te eten en wat jointjes erbij te roken en dan maar zien wat er gebeurd. De avond verliep zoals verwacht erg grappig, maar op een gegeven moment had ik het wel gehad. Toen ben ik naar huis gegaan, knetterstoned nog en met de rooie ogen. Ik doe mijn fiets in de garage en ik loop de gang in, staat mijn vader daar.. Hij begon gelijk vragen te stellen waarom ik nu al thuis was en wat er aan de hand was (ik keek hem namelijk niet aan uit angst dat hij mijn rode ogen zou zien). Ik heb het gesprek zo snel mogelijk afgerond en ben daarna lekker gaan slapen.

De volgende ochtend bij het ontbijt begon hij er wel nog over, hij vond namelijk dat ik de avond ervoor nogal raar deed. Ik heb het geprobeerd aannemelijk te maken dat ik die avond erg moe was en ik geen zin had om te praten en graag wilde slapen. Of hij me geloofde weet ik nog steeds niet helemaal zeker...

bit

Mijn ergste "blunder" is dat ik Mitsubishi's (xtc) van een "vreemde" had, en ze gewoon als iedere andere Mitsubushi heb aangenomen die ik eerder wel eens op had en perfect waren. Deze vreemde Mitsubishi's waren namelijk helemaal niet zo goed. Ik werd er zeer geirriteerd van en moest alleen blijven in een kamertje omdat alles irritant was wat ik hoorde. De 2 vrienden hadden niet zo'n last als ik, eerder helemaal geen werking. Maar ik was er blijkbaar wat gevoeliger voor. Ze kwamen me regelmatig checken, wat achteraf goed was, maar op dat moment zeer irritant. Ik hoor 1 van hen op een gegeven moment de kraan 2 keer open en dicht doen om water te pakken, wat irritant was dat zeg, heb me helemaal opgevreten daarom. Maar ben uiteindelijk wel rustig gebleven en vredelievend voor m'n opgeving, alleen niet voor mezelf...

[Edit: verbeterd].

cropp

Badass junkie
gister lagen we halfnaakt op een chique hotelkamer een joint te roken, gaat ineens dat rookalarm af, snel de asbakken geleegt en mijn joint weggegooit, klopt er iemand op de deur, die vraagt: zijn jullie drugs aan het roken?, ik zeg doodleuk ``nee``, en die vrouw ``okee...`` en rent kijhard weg...

toen besloten we ook maar niet meer binnen te blowen...

Seatbelt

Belezen gebruiker
*little star* zei:
Geen blunder van mezelf, maar wel van iemand anders...... :grin:

Een avondje gezellig op het balkon onder het genot van een jointje. De eerste lekker lente dag is voorbij. Ik zie dat de vriend waar ik mee op het balkon zit hem goed heeft hangen. Er komt niets zinnigs meer uit en ik kan er alleen nog maar om lachen. Ik sta op en loop naar binnen om wat te drinken te pakken. Mijn vriend komt achter mij aan. Als ik me omdraai en hem aankijk zie ik dat hij lijkbleek is. Hij geeft aan dat hij even naar de wc gaat, omdat hij waarschijnlijk over moet geven. Hij is er heel relax onder en loopt rustig richting de wc. Ik denk nog als jij over moet geven dan ren je wel naar de wc maar jah. Ondertussen zit ik lekker op het balkon nog wat te drinken. Na een half uur vraag ik me af waarom ik nog steeds alleen op het balkon zit. Ik loop richting de wc en roep een paar keer, maar krijg geen gehoor. Deur zat niet op slot, dus ik doe de deur open. Ligt mijn vriend daar met zijn hoofd op de wasbak te slapen :tearsofjoy: Ik kwam niet meer bij van het lachen. Hij wordt wakker en kijkt mij met een wazig hoofd en een dikke rode streep (van de wasbak) op zijn voorhoofd aan. Ik heb de hele avond in een deuk gelegen!!!!

Dat doet me denken aan die keer dat ik en een paar maten een wedstrijd hadden, wie het snelste een fles Goldstrike (50% ofzo) konden leegdrinken :tearsofjoy:
Was achteraf gezien niet zo'n geweldig plan, ben zeg maar met mn kop op de WC-pot geklapt, en liep de hele volgende dag met een rooie streep op mn hoofd :flushed:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Op een groot feest uit een dixie lopen, de hele zaal door, terwijl er n sliert wc papier van een meter of 5 uit mn broek hangt.. Oeps..

cropp

Badass junkie
misanthrophy zei:
Op een groot feest uit een dixie lopen, de hele zaal door, terwijl er n sliert wc papier van een meter of 5 uit mn broek hangt.. Oeps..
of voorover uit die dixie klatsen met je zatte bakkes...

Tripper

Wijs gebruiker
Ik stond een keer buiten om 9 uur in de morgen op een afterparty. Komt er een brede gast aan lopen, boven aan de gracht. Oh wat zag hij er stoer uit. Hij wil de trap aflopen, om beneden naar binnen te komen. Hij verstapt zich, glijd naar beneden. Benden aangekomen ,staat hij op, kreunt en loopt, mank richting de deur. Had hij ook nog in zijn broek gezeken, whahahaha. Nu was hij niet meer zo stoer. :tearsofjoy:

Agustin

Ik heb gelukkig weinig drugsblunders mee mogen maken, maar er is er wel één die me bij is gebeleven.

Ik rookte pas wiet en had er nog vrij weinig ervaring mee. Na een grote maaltijd ben ik met een vage kameraad naar een klein pittoresk coffeeshopje gegaan. Die gozer draait dus een pure joint van goede wiet en ik rook onderbewust bijna dat hele ding op en begin kort daarna een beetje vaag te worden... Ik was vrij ziek aan het worden en werd heel erg wazig. Op een gegeven moment sta ik op, kijk om me heen, en kots een drie gangen maaltijd uit.

Hier is een reconstructie: :kots:

Kerel van de coffeeshop knikkert me eruit en ik ben maar naar huis gegaan. Voelde me best verpauperd de rest van de dag. Ik heb wel goed geslapen die nacht.

Bored

Belezen gebruiker
Hm, dat moet toch wel op de mephedrone geweest zijn. Een aantal maandjes terug waren een vriend en zijn (soort van net nieuwe) vriendin hier om een lekker nachtje mephedrone te gebruiken. Op een gegeven moment werden we allemaal een beetje knuffelig en kropen we bij elkaar op de bank. Iedereen was constant aan het kreunen en op een gegeven moment was ik met mijn voet over de broek van mijn vriend aan het wrijven en ook over de bobbel in zijn kruis. Later heb ik ook nog de borsten van zijn nieuwe vriendin gemasseerd. De volgende ochtend had ik wel zoiets van damn, dat had ik beter niet kunnen doen :grin:
En die keer dat ik de febo binnenliep, begroet werd door de gast van de snackbar en als reactie daarop naar de prullenbak liep en die volkotste was ook een beetje verkloot. De man was overigens erg aardig en bood mij een paracetemol aan ^^ . En ik maar zeggen: "Nee ik heb niet teveel gedronken hoor, ik weet ook niet wat het is, gewoon niet lekker ofzo, nee echt niks gedronken ik snap er ook niks van" :grin:

Vigilante

Wijs gebruiker
Bored zei:
Hm, dat moet toch wel op de mephedrone geweest zijn. Een aantal maandjes terug waren een vriend en zijn (soort van net nieuwe) vriendin hier om een lekker nachtje mephedrone te gebruiken. Op een gegeven moment werden we allemaal een beetje knuffelig en kropen we bij elkaar op de bank. Iedereen was constant aan het kreunen en op een gegeven moment was ik met mijn voet over de broek van mijn vriend aan het wrijven en ook over de bobbel in zijn kruis. Later heb ik ook nog de borsten van zijn nieuwe vriendin gemasseerd. De volgende ochtend had ik wel zoiets van damn, dat had ik beter niet kunnen doen :grin:

Dit is wel redelijk bizar ja :beer:

Drientje

DF-koning
Vigilante zei:
Bored zei:

Dit is wel redelijk bizar ja :beer:
Klinkt als een normale zaterdag avond hoor.

Was het maar waar... :grin:

maxpayne

Belezen gebruiker
De meest rare dingen heb ik eigenlijk onder invloedt van drank gedaan.
Een keer met een groep van mijn klas uitgeweest waar die avond gewoon teveel was gebeurd:

* een meid van mijn klas die met 3 verschillende kerels had gezoend van mijn klas
* een andere jongen bierglazen stukgooien op de grond
* weer een andere jongen naast de wc kotsen tot het onder de deur door naar buiten liep
* een andere jongen was in een plas gevallen
* ik kreeg ruzie waardoor ik midden in de nacht besloot om niet meer bij die vriend te pitten maar naar m'n oma te gaan en daar te pitten.
* Ik over een reling heen kotsen tussen de dansende mensen in, waarna ik door de portier eruit werd gesmeten
* een andere jongen die nacht met de trein terug naar zijn plaats, in slaap gevallen waardoor hij zo'n 60 km te ver wakker werd
* een meid van mijn klas boos op ons omdat we allemaal zo dronken waren

en dat op 1 avond! Vergeet ik nooit weer die avond...

L

Lid 6909

Gast
Sochtends in Groningen op het station vet dronken in een trein gaan zitten. Een vriend zat in zijn eentje een cabine verder. Natuurlijk stapte iedereen uit voordat de trein vertrok, maar de vriend in zijn eentje in de cabine was al in slaap gevallen. Mooi dat die even wakker werd in Amsterdam :grin: Een dag later kregen we een kaartje uit Amsterdam de bus!

taurus

een jaar of 5,6 terug, goed weesten stappen met vrienden,
5xtc pilletjes op een nachtje met genoeg alcohol erbij.
tegen de ochtend ik schat 10u nog lekker licht in mijn hoofd en zo geil als boter
naar huis(aangezien ik geen 1night stand vond :) )
besloot ik thuis op mn kamer lekker te gaan r*kk*n voor een lekkere p*rn* film :grin:
komt moeder ineens kamer binne, ah je bent al thuis.....OEPS!!! :openmouth: :openmouth:
zal dit spijtig genoeg nooit vergeten :tearsofjoy: :tearsofjoy:

bit

taurus zei:
besloot ik thuis op mn kamer lekker te gaan r*kk*n voor een lekkere p*rn* film :grin: komt moeder ineens kamer binne, ah je bent al thuis.....OEPS!!!
Haha, priceless. Hoe voel je je dan? KUT voel je je dan!

Vigilante

Wijs gebruiker
cropp zei:
gister lagen we halfnaakt op een chique hotelkamer een joint te roken, gaat ineens dat rookalarm af, snel de asbakken geleegt en mijn joint weggegooit, klopt er iemand op de deur, die vraagt: zijn jullie drugs aan het roken?, ik zeg doodleuk ``nee``, en die vrouw ``okee...`` en rent kijhard weg...

toen besloten we ook maar niet meer binnen te blowen...

Rook in de badkamer, als je klaar bent, elke kraan (ook de douche) op fullpower en zo heet mogelijk met de deur dicht. Door alle stoom is de rooklucht binnen 5 min weg.

knolselderij

Wijs gebruiker
nou niet egt mn ergste blunder maar wel irritant:

op trance energy kreeg ik n kusjes van n onbekend dame omdat ik dr n banaan had gegeven (heerlijk toch die mdma en spacende mensen, wil ik tegen dr praten , krijg ik mn kaken niet meer van elkaar

Dopezilla

Badass junkie
Wow, dan zal je wel erg strak gestaan hebben. :grin:

Kwam je nog een eindje met gebarentaal of was het een verloren zaak?

Olle

niet echt een blunder maar wel een mooi verhaal.
We waren bij iemand thuis en hadden net voorradden gekocht voor de heleweek ( omdat hij een huis alleen had ) 30 euro wiet bij een dealer ( 2 stevige zakken goede wiet ) en een tientje hasj ( en nog wat truffels maar dat heeft hier niks mee te maken ). Dus wij beginnen te blowen en na 5 jointjs moest iemand naar zijn werk ( xD eikel dat het is ) dus ik samen met een andere vriend overgebleven, 2 stevige L'etjes gedraaid en gerookt. Ik ging bad ... maja ik kon het wel hebben, ging gewoon even a-relaxd. uurtje later ibuproven en een biertje, voel me weer top dus tijd voor een jointje. even later en de werk-gozer komt weer terug. weer 5 joints gerookt, helemaal gaar... zegt die gozer ... "hmm ik hem nog wel zin in een blundje" dus wij keihard lachen ... wat een goede grap ... en ondertussen toch die dikke blunt draaien wiet en een lijntje hasj. Heerlijk was hij btw maar ik was te knetter voor woorden. Kon geen woord meer uitspreken en kon ook niet meer lachen. We keken family guy dus ik wou wel lachen maar ik kon alleen zeggen: "HAAAAA HAAAAA HAAAA HAAAA"

mooie tijden

Hunter S T

Belezen gebruiker
Heb zelf nog niet echt iets stoms gedaan. Maar toen ik met een vriend een aantal jointjes, rond de 8 :stoned: , had gerookt en in het badplaatsje bij mij in de buurt een patatje aan het eten was kwamen we de moeder van die vriend tegen. Zijn ma zegt dus gewoon hallo maar vervolgens stapt die vriend naar zijn ma toe, geeft haar een hand en zegt heel plechtig: zo, hoe gaat het nou met u, moeder? om vervolgens samen met mij in lachen uit te barsten.
Dat was toch wel wat genant aan het diner... :tearsofjoy:

Bovenaan