Detroit303
Bewuste gebruiker
Topictitel zegt het al, post hier je grootste bok die je ooit geschoten hebt tussen de lakens.
Ik zal maar even aftrappen:
Kende ooit eens een meisje dat met we wouw afspreken, puur en alleen om de seks.
Ik ken de haar enkel van op vakantie in frankrijk.
Ik vond het verre van een sympatieke meid. Erger nog, de praat die er uit kwam degouteerde me eigenlijk. Maar ze had een mooi lichaam dusja wat doe ja dan?
Uiteindelijk toch mee op haar kamer beland. Mijn penis slooft zich niet graag uit voor mensen die ik niet leuk vind, en bleef wat slapjes hangen. (daar ging mijn mannelijkheid)
Ik: Euh, ik ben niet gewend om met condoom te neuken (uitvlucht natuurlijk).
Uiteindelijk toch een erectietje gekregen en er aan begonnen. Na serieus wat afgeneukt te hebben riep ze "laten we samen klaar komen". Jah, ik dacht 'kut'. Ze kwam klaar met veel lawaai terwijl ik iets kreunde van "hmm ja oh euh hmm.." en trok mn PC-spier wat samen.
Snel de lege condoom weggemoffelt en naar huis vertrokken.
Faken is laag, maar ik wouw haar niet affronteren..
Dat was de laatste keer dat ik seks had met iemand die ik niet moest!

Ik zal maar even aftrappen:
Kende ooit eens een meisje dat met we wouw afspreken, puur en alleen om de seks.
Ik ken de haar enkel van op vakantie in frankrijk.
Ik vond het verre van een sympatieke meid. Erger nog, de praat die er uit kwam degouteerde me eigenlijk. Maar ze had een mooi lichaam dusja wat doe ja dan?
Uiteindelijk toch mee op haar kamer beland. Mijn penis slooft zich niet graag uit voor mensen die ik niet leuk vind, en bleef wat slapjes hangen. (daar ging mijn mannelijkheid)
Ik: Euh, ik ben niet gewend om met condoom te neuken (uitvlucht natuurlijk).
Uiteindelijk toch een erectietje gekregen en er aan begonnen. Na serieus wat afgeneukt te hebben riep ze "laten we samen klaar komen". Jah, ik dacht 'kut'. Ze kwam klaar met veel lawaai terwijl ik iets kreunde van "hmm ja oh euh hmm.." en trok mn PC-spier wat samen.
Snel de lege condoom weggemoffelt en naar huis vertrokken.
Faken is laag, maar ik wouw haar niet affronteren..
Dat was de laatste keer dat ik seks had met iemand die ik niet moest!

drinken.