Je grootste seksblunder

Detroit303

Bewuste gebruiker
Topictitel zegt het al, post hier je grootste bok die je ooit geschoten hebt tussen de lakens.

Ik zal maar even aftrappen:
Kende ooit eens een meisje dat met we wouw afspreken, puur en alleen om de seks.
Ik ken de haar enkel van op vakantie in frankrijk.
Ik vond het verre van een sympatieke meid. Erger nog, de praat die er uit kwam degouteerde me eigenlijk. Maar ze had een mooi lichaam dusja wat doe ja dan?
Uiteindelijk toch mee op haar kamer beland. Mijn penis slooft zich niet graag uit voor mensen die ik niet leuk vind, en bleef wat slapjes hangen. (daar ging mijn mannelijkheid)
Ik: Euh, ik ben niet gewend om met condoom te neuken (uitvlucht natuurlijk).
Uiteindelijk toch een erectietje gekregen en er aan begonnen. Na serieus wat afgeneukt te hebben riep ze "laten we samen klaar komen". Jah, ik dacht 'kut'. Ze kwam klaar met veel lawaai terwijl ik iets kreunde van "hmm ja oh euh hmm.." en trok mn PC-spier wat samen.
Snel de lege condoom weggemoffelt en naar huis vertrokken.
Faken is laag, maar ik wouw haar niet affronteren..
Dat was de laatste keer dat ik seks had met iemand die ik niet moest!
:wave:

greenpower

Bewuste gebruiker
Zullen vast wel meer mensen hebben.

In slaap gevallen.
Best wel flex als je wakker word gemaakt terwijl je gepijpt word:P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vanadesse zei:
Mirrorball zei:
Wou is een moeilijk woord om te spellen
Sterker nog; het bestaat niet eens :wink:
Yeah it does. Het is misschien minder mooi, maar het bestaat wel. Wilden betekent meer iets in de zin van echt de wens hadden om, terwijl wouden meer iets van eventueel gewild weg heeft.[/asshole]

En natuurlijk dit:
Vanadesse zei:
Ik doe overigens niet aan blunders :grin:

Mindgamer

Badass junkie
Ooit werd ik dus letterlijk wakker tijdens een wilde vrij partij. Zag haar gezicht en besefte dat het mijn moeder was. Toen raapte ik mijn kussen van bed en drukte ik tijdens het neuken, totaal onverwacht, op haar lelijke rotkop. Mijn moeder is dood, ik ben zielsgelukkig :grin:

Extisi

Wijs gebruiker
Mindgamer zei:
Ooit werd ik dus letterlijk wakker tijdens een wilde vrij partij. Zag haar gezicht en besefte dat het mijn moeder was. Toen raapte ik mijn kussen van bed en drukte ik tijdens het neuken, totaal onverwacht, op haar lelijke rotkop. Mijn moeder is dood, ik ben zielsgelukkig :grin:

Oh, je hebt weer een ik-wil-aandacht-bui? Wil je er over praten?
Ik word namelijk schijt ziek van jou stomme, zielige, domme reacties. Altijd grof, en gewoon zinloos en zonder inhoud.
Je mag ALLES typen in een berichtje hoor, maar klik dan NIET op bevestig ofzo.

Ga alsjeblieft buiten spelen en kom nooit meer terug hier. Denk je dat het stoer is om zo'n verhaaltje hier neer te zetten?
Nou, als je dat vind dan wil ik je best helpen hoor. "Mindgamer, ik vind je zo stoer."
Pas als jij dood bent, en hier niet meer post, dan ben ik pas zielsgelukkig.

Flikker.

Oom Klaas

Badass junkie
Extisi zei:
Mindgamer zei:

Oh, je hebt weer een ik-wil-aandacht-bui? Wil je er over praten?
Ik word namelijk schijt ziek van jou stomme, zielige, domme reacties. Altijd grof, en gewoon zinloos en zonder inhoud.
Je mag ALLES typen in een berichtje hoor, maar klik dan NIET op bevestig ofzo.

Ga alsjeblieft buiten spelen en kom nooit meer terug hier. Denk je dat het stoer is om zo'n verhaaltje hier neer te zetten?
Nou, als je dat vind dan wil ik je best helpen hoor. "Mindgamer, ik vind je zo stoer."
Pas als jij dood bent, en hier niet meer post, dan ben ik pas zielsgelukkig.

Flikker.

Waar heb JIJ last van?
Dit is een forum, online buiten levens echte contacten om.
Er zijn hier genoeg personages, velen nemen een rol aan die volgens hen bij diegene past.
Hij post, of dit waar is of niet (...) extreme dingen, maar wat is daar mis mee?
Zoekt hij hier hulp, vraagt hij daarom?

Als jij hem als zo laag vind, dan zit je zelf zo extreem laag.
En met sexuele-aard schelden, DAT is pas laag....

ontopic:

De foute naam roepen tijdens een beurt,
was ook snel afgelopen.

Sarori

Bewuste gebruiker
Wat je ook van Mindgamer mag vinden Extisi, een excuusje is wel op zijn plaats vind ik.

Lijkt mij beter dan iemand voor weet ik veel wat uit te maken :rolleyes:

Al is iemand trava, nicht of pot, shemale of albino, of desnoods keurige hetero....het onveranderlijke bestrijden vreet bergen energie en is uiteindelijk zinloos.
:wave:

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
nou maken jullie allemaal onze nieuwe lid extisi zwart, omdat we een of andere gestoorde psychopaat in onze forum hebben. Dat is natuurlijk niet terecht

extisi wint zaak gesloten

Mindgamer

Badass junkie
Jokkelshizzle zei:
nou maken jullie allemaal onze nieuwe lid extisi zwart, omdat we een of andere gestoorde psychopaat in onze forum hebben. Dat is natuurlijk niet terecht

Ik ben geen psychopaat, ben juist heel lief :)

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
Mindgamer zei:
Jokkelshizzle zei:

Ik ben geen psychopaat, ben juist heel lief :)

je bent zo lief dat je hier niet meer hoeft te zijn

Extisi

Wijs gebruiker
Je bent wel een psychopaat.
En ik biedt geen excuses aan. Hoe kan je zo iets doms en grofs zeggen.
Ik mag dan wel idioot zijn, en schelden met geaardheid, maar zoiets zeg ik niet.

Stop jou zielige gedrag maar ergens waar de zon niet schijnt.

Sarori

Bewuste gebruiker
Jokkelshizzle zei:
Ik wist niet dat er hier een rechter in de zaal zat :)

Het lijkt hier soms wel een feesttent, waarvan de airco het heeft begeven en waarin iets teveel mensen boven op elkaar staan gepropt, waardoor de temperatuur is opgelopen tot verhitte proporties. Dan krijg je korte lontjes.

Ik ga maar eens buiten een koel :beer: drinken.
Cheers!

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
de rechter zegt dat als mindgamer geen goed argument heeft hij zijn mond moet houden. en extisi is veel duidelijker dan mindgamer. dus extisi wint

tomz0r

Badass junkie
Jokkelshizzle zei:
de rechter zegt dat als mindgamer geen goed argument heeft hij zijn mond moet houden. en extisi is veel duidelijker dan mindgamer. dus extisi wint

Jij bent echt welhallodaar.
Nu weet ik het zeker. :tearsofjoy:

Sarori

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Jokkelshizzle zei:

+1

Lekker ding ben je Jokkel, dat degene met de grootste mond aan het langste eind trekt. Mindgamer is nog niet eens om argumenten gevraagd! Hij heeft alleen zijn grootste seksblunder beschreven (waar of niet waar, dat laat ik in het midden).

Het koude :beer: doet hier wonderen Edelachtbare, moet ik u zeggen :tearsofjoy:

Oom Klaas

Badass junkie
tomz0r zei:
Jokkelshizzle zei:

Nee, een nog lagere vorm van leven.

Jokkelshizzle zei:

Altijd beter dan jou serieus nemen.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Jeetje Extisi, stop anders ff met commentaar hebben ofzo. Als je Mindgamer een beetje kent weet je dat dit een averechts effect heeft. Hij is nou eenmaal zo. Ben je het er niet mee eens, dan lees je z'n berichten niet.

Inhale

Bewuste gebruiker
Jokkelshizzle zei:

Wat valt er voor Mindgamer te argumenteren dan? hij loopt Extisi niet uit te schelden. Niemand is "laag" en niemand wint hier.

Ik denk eigenlijk dat Extisi mindgamer best wel zou mogen, als zijn opmerkingen een beetje begrepen worden, of wat minder het verkeerde keelgat in schieten.
Mindgamer zegt nou eenmaal van die rare dingen, je moet dat niet te serieus nemen. Hij probeert ook echt niet opzettelijk mensen te kwetsen ofzo.

Mindgamer

Badass junkie
Nogmaals: internet zie ik als een prullenbak waar ik geschriften in dump waar relativerende teksten op staan over datgene wat ik grappig vind.
Het is echt niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen en zowel dan breng ik dat zo duidelijk mogelijk over op mijn slachtoffer.
Ik schrijf overigens niet alleen excentrieke, relativerende(voor mij dan), banale teksten. Kijk eens wat verder en je zult van me houden! :P

Oom Klaas

Badass junkie
Internet is de prullenbak van de maatschappij,
althans een groot deel van het internet.

Hier kan je zijn wie je wilt, je eigen personage als in World of Warcraft bijvoorbeeld (klote spel trouwens) .

Daarom ben ik Oom Klaas, of ik dat echt ben buiten mijn pc om is een raadsel voor mijzelf en anderen, de mystiek van de breedband.

Extisi

Wijs gebruiker
Het gaat er niet om of ik hem 'ken' en het moet accepteren. Ik merk hier wel vaker dat hier gewoon hartstikke idioot gedaan word + er word gescholden etc, en het staat allemaal zo mooi in de regels, maar er gebeurd NIKS tegen.
Dat vind ik jammer. Ik werd laatst uitgescholden (ik noem geen namen) en dat was best kwetsend, en er is niks aan gedaan.
Natuurlijk is dit maar internet, en moet je heel veel niet serieus nemen, maar er staat heel mooi dat het te maken heeft met wetten en regels, en niemand trekt zich er een fuck van aan.

Serenity

Badass junkie
Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar als we tegen ieder rotventje wat gaan doen blijven we bezig. Daarnaast komt ook dat we mindgamer allemaal kennen, net zoals dat we jou kennen bijvoorbeeld, of dat mensen mij kennen, of andere leden. Die kunnen ook allemaal zeggen wat ze willen, gewoon, omdat we weten dat ze het niet menen.
Snap je wat ik bedoel? Het is vrij subjectief allemaal, maar het gaat wel op een goede manier.
Mindgamer is vaak ongenuanceerd, maar iedereen weet dat het stiekem van binnen ook maar gewoon een onzekere jongen is, die op zoek is naar zichzelf. Net zoals meerdere leden op dit forum.
Het is een drugsforum, en mensen zijn gewoon krankjorum. En vanzelf bouw je een schild op. Toen ik hier voor het eerst was, was ik net zoals jij. Lekker bakvisje :smoke:

Inhale

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Het gaat er niet om of ik hem 'ken' en het moet accepteren. Ik merk hier wel vaker dat hier gewoon hartstikke idioot gedaan word + er word gescholden etc, en het staat allemaal zo mooi in de regels, maar er gebeurd NIKS tegen.
Dat vind ik jammer. Ik werd laatst uitgescholden (ik noem geen namen) en dat was best kwetsend, en er is niks aan gedaan.
Natuurlijk is dit maar internet, en moet je heel veel niet serieus nemen, maar er staat heel mooi dat het te maken heeft met wetten en regels, en niemand trekt zich er een fuck van aan.

In dat geval heb wel gelijk.
Maar in dit topic viel jij mindgamer aan, en heb je toch aardig wat afkrakend materiaal in een post verwerkt. Dat vind ik eigenlijk erger dan grof taalgebruik in een post wat niemand beledigd (of heeft het wel iemand beledigd).

Dat jij werd uitgescholden is idd best triest en dat verdien je ook helemaal niet.

Extisi

Wijs gebruiker
Serenity zei:
Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar als we tegen ieder rotventje wat gaan doen blijven we bezig. Daarnaast komt ook dat we mindgamer allemaal kennen, net zoals dat we jou kennen bijvoorbeeld, of dat mensen mij kennen, of andere leden. Die kunnen ook allemaal zeggen wat ze willen, gewoon, omdat we weten dat ze het niet menen.
Snap je wat ik bedoel? Het is vrij subjectief allemaal, maar het gaat wel op een goede manier.
Mindgamer is vaak ongenuanceerd, maar iedereen weet dat het stiekem van binnen ook maar gewoon een onzekere jongen is, die op zoek is naar zichzelf. Net zoals meerdere leden op dit forum.
Het is een drugsforum, en mensen zijn gewoon krankjorum. En vanzelf bouw je een schild op. Toen ik hier voor het eerst was, was ik net zoals jij. Lekker bakvisje :smoke:

Daar ben ik dan weer niet mee eens. Het is gewoon zielig. :wave:

Vanadesse

Wijs gebruiker
Extisi zei:
Daar ben ik dan weer niet mee eens. Het is gewoon zielig. :wave:
En dat is nou precies de reactie die hij probeert uit te lokken. Ga hem voeren zou ik zeggen, en hij komt telkens bij je terug!

Deze post had helemaal niets met jou te maken. Hij doet gewoon een poging tot grappig zijn. Laat hem lekker van z'n moment genieten in plaats van dat je over de zeik gaat. Dus ga je vooral niet schuilen achter dat iedereen de regels aan zijn laars lapt, want daar is in dit geval helemaal geen spraken van. Ander gevoel voor humor zullen we maar zeggen. Voel je vooral niet aangesproken.

Drientje

DF-koning
Mindgamer zei:
Nooit verwacht dat er verdriet bij het lezen van mijn posts komt kijken..
Misschien had je het niet verwacht nee maar het is wel zo. Soms kun je verdriet voelen bij een goede bedoeling. Feit is nou eenmaal dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken en je dus met al je beste bedoelingen mensen verdriet kunt doen. Als je je intentie om goed te doen niet uit het oog verliest hoef je je geen zorgen te maken.

OT: ik heb geen seksblunder. En ik heb ook besloten dat ik niet meer over seks ga praten. Dat is niet meer iets om te delen.

Bovenaan