Beyond Illusion zei:Slaan en schoppen is een middel voor op straat als je aangevallen word, niet iets voor de persoon waar je van houd.
Mindgamer zei:Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken![]()
Dan had ik in je lul gebeten.Mindgamer zei:Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken![]()
Niet zeggen nou weet hij het....Vanadesse zei:Dan had ik in je lul gebeten.Mindgamer zei:Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken![]()
![]()
ligt eraan op wat voor een manier..vode zei:Tenzij hij/zij er om vraagt natuurlijk.![]()
SperSIZEboon zei:ligt eraan op wat voor een manier..vode zei:Tenzij hij/zij er om vraagt natuurlijk.![]()
Oh?verneukeratief zei:verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Drientje zei:Oh?verneukeratief zei:verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Ik kan iemand verbaal helemaal verrot scheden hoor maar zou hem niet kunnen mishandelen.
verneukeratief zei:verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Wat is dit nu! Censuuurrr! Ik wil weten wat er stond! Sterker, ik eis te weten wat er stond!verneukeratief zei:je snappt het niet <modbreak> tis wel ironisch in de context, maar geen verbale mishandelingen graag
r@r@ zei:verneukeratief zei:verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Klopt als een bus (of lul); verbale mishandeling is erger...
Deranged zei:Het enige wat we daarvoor nodig hebben is een charismatische denker en spreker die daarin het voortouw zal nemen. Volgens mij ken ik wel iemand die aan deze criteria voldoet.
verneukeratief zei:r@r@ zei:verneukeratief zei:verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Klopt als een bus (of lul); verbale mishandeling is erger...
Stem ik mee in maar toch een kleine nuance.
Ben/was je gever of nemer?
loadrunner zei:Mijn oude buurman zei:
Je mag je vrouw slaan, al is er geen reden voor. Zij weet er wel een te bedenken.
je staat duidelijk boven die gast...r@r@ zei:Was nemer zonder grenzen te kunnen stellen. Klappen deden even pijn, verdoofden zelfs, maar bepaalde uitspraken blijven terugkomen, zelfs nu, 5 jaar later, nog soms...
Ik ben los van mijn ex en hij niet van mij; dat is mijn overwinning; dat mijn gevoelens en gedachten over mezelf niet afhankelijk zijn van wat hij van mij vindt, over mij zegt of over mij schrijft. Dat verandert niets meer aan wat ik voor mezelf voel.
Ik wens hem niet eens meer dood of weg. En als ik hem zie geef ik hem mijn grootste wraak: ik straal uit "Jij krijgt mij niet meer klein." Hij ziet het, hij zegt er niets over. Maar juist omdat hij niets meer zegt, weet ik dat hij het ook ziet....
Praat ik nog steeds in r@r@@dsels?![]()
cropp zei:je staat duidelijk boven die gast...r@r@ zei:Was nemer zonder grenzen te kunnen stellen. Klappen deden even pijn, verdoofden zelfs, maar bepaalde uitspraken blijven terugkomen, zelfs nu, 5 jaar later, nog soms...
Ik ben los van mijn ex en hij niet van mij; dat is mijn overwinning; dat mijn gevoelens en gedachten over mezelf niet afhankelijk zijn van wat hij van mij vindt, over mij zegt of over mij schrijft. Dat verandert niets meer aan wat ik voor mezelf voel.
Ik wens hem niet eens meer dood of weg. En als ik hem zie geef ik hem mijn grootste wraak: ik straal uit "Jij krijgt mij niet meer klein." Hij ziet het, hij zegt er niets over. Maar juist omdat hij niets meer zegt, weet ik dat hij het ook ziet....
Praat ik nog steeds in r@r@@dsels?![]()
toch ook wel een compliment dat hij je nog steeds niet vergeet?