Je partner slaan..

Vanadesse

Wijs gebruiker
He bah, dat vind ik echt te misselijk voor woorden wat je daar beschrijft Flameon! Ik maak op m'n stage nu ook dingen mee dat ik bij mezelf denk van: het net zo goed een film kunnen zijn. Verschrikkelijk, zulke dingen!

DarCness

Experimenterende gebruiker
Als iemand Me aanraakt (slaat , mishandeling ) en k heb echt heel veeel pijn als het met veel geweld gepleegd is ..Heeft die gene er zichzelf mee doe K lekker aangifte met me blauwe plekke ..
Slaan doe je alleen met stoeie en dan zelfs NIET Hard ..
Slaan doe je maar op straat niet degene waarvan je houdt hoe boos ej ook bent of wat er is gebeurt ..

1 TIP :
als je erachter komt dat je partner vreemd is gegaan ..
Vertell dat m dat je het weet
Als die gene gaat huile weg gaan en niet terug komen en de komende 2 dage geen contact meer leggen
HARDSTE STRAFF DIE ER IS !! ..:wink: BELIEVE MEE ..
als je vreemdgaat en j wil het goed maken is het veel harder als iemand wegloopt en niet terug komt pas na 2 dagen plaats van die gene tege me uit se plaat gaat .. :wink:
Denk t je maar eens in

Gr . Lindsayyy Xtc

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ik ben bang dat me dat nooit over men hart zou krijgen
Mijn partner waar ik dan zo verliefd op ben en waar ik dan een relatie meer zou hebben
Zou een deel van mijn hart hebben veroverd
En als ik haar iets zou aandoen weet ik dat ik men eigen hart pijn doe + haar hart...

Echt zielig als je je partner slaat naar mijn mening...

Flameon

Badass junkie
Het jammere is dat er tegen huiselijk geweld heel weinig te doen is qua aangifte etc.
Althans in de tijd dat ik het heb meegemaakt met een ex vriendin. Beste meid werd thuis flink geslagen, en de politie en de kindertelefoon konden niks voor haar doen.
Zij moest maar bewijzen dat ze werd geslagen, en blauwe plekken waren niet genoeg. Daarom denk ik dat veel mensen die huiselijk geweld weg komen veel te goed weg komen.
Nederland moet soms maar eens wat harder zijn denk ik, dan zou er ook veel minder criminaliteit in ons kikkerlandje zijn

caatje

Badass junkie
Mijn collega is onlangs gescheiden en haar ex-man kwam de kinderen halen en vanuit het niets geeft hij haar een paar flinke tikken en knijp haar keel dicht in bijzijn van de kinderen. Ze heeft aangifte gedaan maar de politie zegt ijskoud dat zij hem vrijwillig heeft binnengelaten en hun dus niks kunnen doen. Haar keel was blauw, haar armen en rug ook. Hoever moet het gaan? Ze had geen reden om hem niet binnen te laten omdat ze dit nog nooit met hem had meegemaakt. Bizar hoor, de wereld op zijn kop.

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Als je de persoon waarvan je houdt gaat slaan, is het naar mijn idee een teken dat er iets toch helemaal niet goed zit. Waarom zou je iemand slaan waarvan je houd? Praat het uit.
Als iemand is vreemdgegaan, is dat natuurlijk kut, maar beter hou je dan de ere aan jezelf. Maak het uit, loop weg en kom niet meer terug in zijn/haar leven.

Slaan en schoppen is een middel voor op straat als je aangevallen word, niet iets voor de persoon waar je van houd.

Suntablet

Bewuste gebruiker
Geweld is altijd een teken van zwakte... het is een teken dat je jezelf in het nauw gedreven voelt omdat je argumenten op zijn. Door op zo'n manier je gelijk te halen is dus maar heel zwak maarja, zo haal je in principe je gelijk nooit want geweld heeft nog nooit iets echt opgelost op lange termijn.

Ik doe het niet, als ik echt echt boos ben wil ik alleen zijn en ik praat het wel uit als ik daar terug toe in staat ben.

Gisteren op stubru (voor de belgen) waren ze de hele tijd bezig over Ignace Crombe...vond het wel grappig, ze bleven maar door doen :grin:
Het ging in de aard van:
Wie slaat zijn wijf tot op de WC?
(ander stemmetje) Ignace Crombe

Wie gooit zijn wijf tegen de tv?
(ander stemmetje) Ignace Crombe

etc...

TrippyShit

Badass junkie
Mindgamer zei:
Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken :tearsofjoy:

Haha LOL. Zoiets zou ik alleen doen als ze me iets ergs had geflikt waarvan ze niet wist dat ik het wist of iets geks. Gewoon iets stoms doen wat je normaal nooit zou doen :P
en dan natuurlijk tegen al je vrienden vertellen..

Vanadesse

Wijs gebruiker
Mindgamer zei:
Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken :tearsofjoy:
Dan had ik in je lul gebeten. :openmouth:

Drientje

DF-koning
Vanadesse zei:
Mindgamer zei:
Dan had ik in je lul gebeten. :openmouth:
Niet zeggen nou weet hij het.... :tearsofjoy:

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
In bed word ik tegen mijn kontje getikt maar meer ook niet. En ik tik ook tegen zijn kontje. (A).. Als hij vreemd gaat dan sla ik hem niet alleen dan bijt ik hem kapot + ik schop Zo hard in zijn ballen dat die onvruchtbaar is. Pfff maar dan mag het ook.. want zoon mensen verdienen straf.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Eerst zelden modbreaks, nu wekelijks. Wie zou het toch gedaan hebben?

Die modbreaks maken me te nieuwsgierig. Was het echt zo erg?

Lauu

Badass junkie
blijkbaar is er een lijn die niet gesnoven kan worden i.v.b. met de inhoud van posts

Deranged

Badass junkie
Ze denken blijkbaar dat wij mongooltjes zijn die bepaalde dingen gewoon niet aankunnen ofzo, en dat zij de uitverkorenen zijn om dat voor ons te beslissen.

Ik krijg daar toch een beetje een akelig gevoel van.

Deranged

Badass junkie
En dan is het ook nog eens precies waar ik voor vreesde en over schreef toen een of andere Belg een topic opende met het voorstel om DF te voorzien van een politiekorps.

Toch best vermoeiend om altijd gelijk te hebben/krijgen. Vooral als je al geruime tijd wakker bent.

Nouja, als ze een revolutie willen dan krijgen ze die toch. Komt vanzelf goed. :9

Deranged

Badass junkie
Het enige wat we daarvoor nodig hebben is een charismatische denker en spreker die daarin het voortouw zal nemen. Volgens mij ken ik wel iemand die aan deze criteria voldoet.

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Het enige wat we daarvoor nodig hebben is een charismatische denker en spreker die daarin het voortouw zal nemen. Volgens mij ken ik wel iemand die aan deze criteria voldoet.

Ik zal op je stemmen!!

Judas

Wijs gebruiker

r@r@

Wijs gebruiker
verneukeratief zei:
r@r@ zei:
verneukeratief zei:
verbale mishandeling > fysieke mishandeling

Klopt als een bus (of lul :grin: ); verbale mishandeling is erger...

Stem ik mee in maar toch een kleine nuance.

Ben/was je gever of nemer?

Was nemer zonder grenzen te kunnen stellen. Klappen deden even pijn, verdoofden zelfs, maar bepaalde uitspraken blijven terugkomen, zelfs nu, 5 jaar later, nog soms...

Ik ben los van mijn ex en hij niet van mij; dat is mijn overwinning; dat mijn gevoelens en gedachten over mezelf niet afhankelijk zijn van wat hij van mij vindt, over mij zegt of over mij schrijft. Dat verandert niets meer aan wat ik voor mezelf voel.

Ik wens hem niet eens meer dood of weg. En als ik hem zie geef ik hem mijn grootste wraak: ik straal uit "Jij krijgt mij niet meer klein." Hij ziet het, hij zegt er niets over. Maar juist omdat hij niets meer zegt, weet ik dat hij het ook ziet....

Praat ik nog steeds in r@r@@dsels? :wink:

cropp

Badass junkie
r@r@ zei:
Was nemer zonder grenzen te kunnen stellen. Klappen deden even pijn, verdoofden zelfs, maar bepaalde uitspraken blijven terugkomen, zelfs nu, 5 jaar later, nog soms...

Ik ben los van mijn ex en hij niet van mij; dat is mijn overwinning; dat mijn gevoelens en gedachten over mezelf niet afhankelijk zijn van wat hij van mij vindt, over mij zegt of over mij schrijft. Dat verandert niets meer aan wat ik voor mezelf voel.

Ik wens hem niet eens meer dood of weg. En als ik hem zie geef ik hem mijn grootste wraak: ik straal uit "Jij krijgt mij niet meer klein." Hij ziet het, hij zegt er niets over. Maar juist omdat hij niets meer zegt, weet ik dat hij het ook ziet....

je staat duidelijk boven die gast...

toch ook wel een compliment dat hij je nog steeds niet vergeet?

r@r@

Wijs gebruiker
cropp zei:
r@r@ zei:

je staat duidelijk boven die gast...

toch ook wel een compliment dat hij je nog steeds niet vergeet?

Nee hoor, hij neemt nog elke keer wraak (BJZ inschakelen etc.), maar die luisteren niet eens meer :wink:
Tijdens de laatste rechtzaak (4 maanden geleden: ik werd in het gelijk gesteld dus hij ziet de kinderen enkel nog de helft van Kerst- en zomervakantie) noemde hij me 3x "mijn vrouw blablabla". Hij is nog steeds kwaad dat "ik het in mijn hoofd heb gehaald om van HEM weg te gaan". Zijn probleem, niet meer het mijne :P

Bovenaan