verneukeratief
Badass junkie
r@r@ zei:Praat ik nog steeds in r@r@@dsels?![]()
Nee niet echt. Wel dapper dat je er zo open over bent!
r@r@ zei:Praat ik nog steeds in r@r@@dsels?![]()
yeti zei:Eigenlijk is het wat slaan betreft alleen maar leuk & opwindend om met je snikkel tegen vrouwenrondingen te swaffelen :P
cronos zei:een goede vraag dit,maar ik vrees dat er weinig mensen zullen toegegeven dat ze hun partner nog geslegen hebben...hoeveel ik al heb moeten horen van vrouwen"mijn man slaat mij",tja toch al veel hoor...hoeveel heb ik al moeten horen van mannen"een vrouw slaan,dat ben je een lafaard!!!",terwijl de persoon in kwestie die dat zei...toch al een vrouw geslegen heeft,ook nogal veel(vooral alcoholgebruikers valt mij op...mijn moeder kan ervan meepraten,van haar toenmalige man slagen krijgen in haar periode toen zij beiden een drankprobleem hadden),ik heb twee keren een partner geslegen,mijn ex-vrouw (met de platte hand) en een ex,die mij bedrogen heeft,terwijl ik het zag....sorry ik moet daar in eerlijk zijn, beiden hebben toch een vuistslag gehad,nu ga ik hier waarschijnlijk boze reacties krijgen...
![]()
psychedelicchick zei:nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd![]()
Flameon zei:psychedelicchick zei:nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd![]()
Woei je haalt wel een heel oud topic op
K..t voor je dat je ex je sloeg, hopelijk niks aan over gehouden.
Ik heb nooit een ex vriendin geslagen, wel een vrouwelijke cliente.
Ben er nooit voor veroordeeld, was zelfverdediging.
Ze stond met een circelzaag voor mijn neus, toen heb ik haar een klap in het gezicht verkocht en toen viel ze om. Kwam er achteraf pas achter dat die zaag helemaal niet aan stond (niet op de stroom dus)![]()
![]()
![]()
Dreuge zei:Ik heb mn vriendin wel een paar keer een blauwe plek geslagen op dr arm of been, op dit moment heeft ze er ook 1. Maar ik sloeg haar eigenlijk als reflex toen ze me in mn ballen probeerde te schoppen.
Jongens slaan heel anders als meisjes...psychedelicchick zei:mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg?kan gebeuren toch
vode zei:Wij slaan elkaar nog regelmatig en leuk dat we het vinden![]()
![]()
vode zei:Niet als er blauwe plekken, bloeduitstortingen en dergelijke zijn, of wel?![]()
Wackie zei:Sado dinges he.
cropp zei:Jongens slaan heel anders als meisjes...psychedelicchick zei:mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg?kan gebeuren toch
weyoun22 zei:ik ken een meisje uit Jordan. en ik spreek haar heel regelmatig op yahoo en we kunnen urenlang praten over van alles en nog wat.
Het is heel opmerkelijk, ze heeft een universitaire graad en een goede baan als engineer en ze is nog niet getrouwd. Ze is serieus van mening dat een man die zijn vrouw niet minstens 1x per maand slaat zwak is. Alsof een echt man fysiek geweld moet gebruiken om discipline te handhaven. Ik heb haar zo vaak proberen te overtuigen dat een man en een vrouw in alle opzichten gelijkwaardig zijn als mens. Ze zegt dan recht in mijn gezicht dat ze dat ziet als een zwakte.
Beangstigende cultuurverschillen.
psychedelicchick zei:wow heftig.. daarom hou ik het al helemaal bij nederlandse jongens
geen rare cultuur verschillen ieh
![]()
weyoun22 zei:Alsof een echt man fysiek geweld moet gebruiken om discipline te handhaven. Ik heb haar zo vaak proberen te overtuigen dat een man en een vrouw in alle opzichten gelijkwaardig zijn als mens. Ze zegt dan recht in mijn gezicht dat ze dat ziet als een zwakte.
Lawrence Bender zei:Ik vind dat als je slaat, je te veel respect toont: Ik schop alleen. Je stapt toch ook liever in een drol met je schoen, dan dat je er met je handen in valt?
Voor de beginners: Begin rustig aan en bouw het op. In het begin hebben ze vaak nog een eigen wil [ en anders: lucky you ] en dat moet langzaam maar zeker afgebouwd worden. Als ze eenmaal af zijn kun je doen wat je wilt, ze zijn geheel afhankelijk van je.
Zorg ook niet dat je ze als gelijke ziet, want dit voelen ze gelijk aan waardoor ze op je medeleven gaan inspelen. kill or be killed! Medeleven is nergens voor nodig. Het is ook veel beter voor henzelf als ze weten waar ze aan toe zijn. Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de
geschiedenis!
Lawrence Bender zei:Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de geschiedenis!
psychedelicchick zei:ben jij ziek in je hoofd![]()
?!
Lawrence Bender zei:Ik vind dat als je slaat, je te veel respect toont: Ik schop alleen. Je stapt toch ook liever in een drol met je schoen, dan dat je er met je handen in valt?
Voor de beginners: Begin rustig aan en bouw het op. In het begin hebben ze vaak nog een eigen wil [ en anders: lucky you ] en dat moet langzaam maar zeker afgebouwd worden. Als ze eenmaal af zijn kun je doen wat je wilt, ze zijn geheel afhankelijk van je.
Zorg ook niet dat je ze als gelijke ziet, want dit voelen ze gelijk aan waardoor ze op je medeleven gaan inspelen. kill or be killed! Medeleven is nergens voor nodig. Het is ook veel beter voor henzelf als ze weten waar ze aan toe zijn. Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de geschiedenis!
Gooi er anders nog een paar clichés op: geslagen door ouders, misbruikt door mijn kat, slechte jeugd en verkeerde vrienden. Dat allemaal is natuurlijk ook de reden dat ik gebruik.weyoun22 zei:Ben jij er zo eentje die zo ongelukkig is met zichzelf dat hij zich perse vast moet houden aan een willekeurige superioriteit? En die zo ongelukkig is dat hij zelfs geen medeleven kan tonen voor zijn meest dierbaren en ze als gelijkwaardig kan waarderen?
Je bent nog erger dan een racist.
Lawrence Bender zei:Gooi er anders nog een paar clichés op: geslagen door ouders, misbruikt door mijn kat, slechte jeugd en verkeerde vrienden. Dat allemaal is natuurlijk ook de reden dat ik gebruik.weyoun22 zei:Ben jij er zo eentje die zo ongelukkig is met zichzelf dat hij zich perse vast moet houden aan een willekeurige superioriteit? En die zo ongelukkig is dat hij zelfs geen medeleven kan tonen voor zijn meest dierbaren en ze als gelijkwaardig kan waarderen?
Nee er is eigenlijk helemaal niets fout gegaan. Ik heb alleen andere gebruiken dan tegenwoordig normaal wordt geacht. Medeleven kan ik ook wel degelijk tonen. Zo leef ik mee met de vrouwen die te veel worden losgelaten. Mijn partner weet waar ze aan toe is en is hierdoor dolgelukkig. Zodra de regels eenmaal zijn opgesteld in het begin, is er alleen nog discipline van de man nodig om ze na te streven en duidelijk te wezen. Bij een goede aanpak zal er binnen de kortste keren duidelijkheid zijn en weet de vrouw haar plek. Ik schop niet voor mijn plezier, ik doe het voor ons.
Een racist discrimineer op ras. ik zie de vrouw niet als gelijke omdat er gewoon verschillen zijn die in veel situaties meespelen . Discrimineren kan alleen in 2 dezelfde gevallen, maar man en vrouw verschillen te veel om als hetzelfde geval te zien waardoor ik niet vind dat je van discriminatie/seksisme kunt spreken.
psychedelicchick zei:Lawrence Bender zei:Gooi er anders nog een paar clichés op: geslagen door ouders, misbruikt door mijn kat, slechte jeugd en verkeerde vrienden. Dat allemaal is natuurlijk ook de reden dat ik gebruik.weyoun22 zei:Ben jij er zo eentje die zo ongelukkig is met zichzelf dat hij zich perse vast moet houden aan een willekeurige superioriteit? En die zo ongelukkig is dat hij zelfs geen medeleven kan tonen voor zijn meest dierbaren en ze als gelijkwaardig kan waarderen?
Nee er is eigenlijk helemaal niets fout gegaan. Ik heb alleen andere gebruiken dan tegenwoordig normaal wordt geacht. Medeleven kan ik ook wel degelijk tonen. Zo leef ik mee met de vrouwen die te veel worden losgelaten. Mijn partner weet waar ze aan toe is en is hierdoor dolgelukkig. Zodra de regels eenmaal zijn opgesteld in het begin, is er alleen nog discipline van de man nodig om ze na te streven en duidelijk te wezen. Bij een goede aanpak zal er binnen de kortste keren duidelijkheid zijn en weet de vrouw haar plek. Ik schop niet voor mijn plezier, ik doe het voor ons.
Een racist discrimineer op ras. ik zie de vrouw niet als gelijke omdat er gewoon verschillen zijn die in veel situaties meespelen . Discrimineren kan alleen in 2 dezelfde gevallen, maar man en vrouw verschillen te veel om als hetzelfde geval te zien waardoor ik niet vind dat je van discriminatie/seksisme kunt spreken.
echt gast ,, laat jezelf eens nakijkenof heeft de drugs je hoofd zo aangetast dat er nix meer te redden valt ?? mja als dit is hoe jij denkt blijf ik verrrr bij jou uit de buurt want ik haat dat soort mensen en word ik agressief van
hou je mening maar lekker voor jezelf denk dat er niemand is die dat wil horen :P