Hahaha, you wouldn't stand a chance.W.F.L. zei:Drientje zei:En hoe ziet dat eruit dan?
Somewhat amusing
Hahaha billenkoek krijgen van een vrouw.. Over mijn lijkMaar goed, ieder diertje zijn pleziertje
![]()
Kom maar eens even hier jij ukkie.
Hahaha, you wouldn't stand a chance.W.F.L. zei:Drientje zei:En hoe ziet dat eruit dan?
Somewhat amusing
Hahaha billenkoek krijgen van een vrouw.. Over mijn lijkMaar goed, ieder diertje zijn pleziertje
![]()
Dreuge zei:godverdomme ik vind er niks grappigs aan
W.F.L. zei:Dreuge zei:godverdomme ik vind er niks grappigs aan
Ik kan er wel mee lachen, als je weet wie het zegt :P
Dreuge zei:waarom verbaast mn reactie je![]()
Dreuge zei:ik denk en doe niet zo veel, ik ben niet zo veel bijzonder, en ik post vooral het eerste wat in me opkomt.. ik denk dat je er te veel achter zoekt :P
Nou t was toen echt omdat ik me dood irriteerde en tis nooit meer gebeurt. Daarbij was het ook totaal niet hard meer om te laten zien dat het genoeg was en dat ik het echt niet leuk meer vond. Als een kerel slaat is het meestal hard en pijnlijk.Dreuge zei:dus een chick mag haar vriend slaan als hij irritant is, maar andersom kan het niet? -.- ondertussen wel zeiken over emancipatie zeker
brutus420 zei:als ik wat te veel gebruikt heb krijgt ze er wel eens van langs ja
![]()

seth zei:brutus420 zei:als ik wat te veel gebruikt heb krijgt ze er wel eens van langs ja
![]()
wat ben jij een held!![]()
Drientje zei:Vanavond ga ik wel iemand slaan ja.
Die wil je niet.seth zei:Drientje zei:Vanavond ga ik wel iemand slaan ja.
komaan wie a zegt moet b zeggen. Wij willen details?
Exceptional Insight zei:Die wil je niet.seth zei:Drientje zei:Vanavond ga ik wel iemand slaan ja.
komaan wie a zegt moet b zeggen. Wij willen details?
Drientje zei:Verschil tussen seth en EI is de geest.
Ik ga iemand slaan omdat ik boos ben.
Mijn oudste zus, mijn baas en de albert heijn.seth zei:Drientje zei:Verschil tussen seth en EI is de geest.
vandaar. Wie heeft je afgepissd, dat je als volwassen vrouw iemand in elkaar gaat meppen?
Drientje zei:Mijn oudste zus, mijn baas en de albert heijn.seth zei:Drientje zei:Verschil tussen seth en EI is de geest.
vandaar. Wie heeft je afgepissd, dat je als volwassen vrouw iemand in elkaar gaat meppen?
Reden genoeg om iets te gaan slaan.
Drientje zei:Ik weet het ik weet het. Ik maak me veel te druk.