Je top drie drugs

Dirkdirk

DF-koning
mensen vallen mij altijd aan als ik zeg, mdma en xtc is het zelfde maarja laat ze maar lekker
Niemand valt je aan, dit is toch geen aanval? Ik probeer gewoon met een meme aan te geven dat er geen verschil zit in mdma en xtc, in elk geval het bestandsdeel. Als je zo gevoelig bent zal ik dan meteen een rokje voor je meenemen en een strikje voor in je haar?

Aangevallen… jesus christus, grow a pair.

TeveelKaas

Belezen gebruiker
1. 3MMC
2. Coke
3. Keta

3mmc staat op nummer 1 omdat je omdat t je waus maakt maar wel helder. Dus niet van de kaart zoals bij xtc. En je kan echt uren achter elkaar sex hebben (of trekken).

Coke op nummer 2 want als ik dronken ben wil ik weer even wat helderder worden en dan weer verder drinken😂

Ja en Keta is gwn goeie space altijd

Flamingo Flaterbroek

Experimenterende gebruiker
Was je verslaafd aan 1 van de opiaten of een andere zware drug?
Zo ja, hoe was de ibogaine om clean te worden?

Zo nee, waarom heb je ibogaine dan gebruikt?
ik deed de ibogaine op een cerenomie hier lokaal, zeer professioneel, ze doen aya en ibogaine , changai
en veel meer,
gewoon hun site is wat vermomd en ze spreken van the father en the mother terminologie.
jazeker ik had een opiatenverslaving, heroine, kort, maar de oxy's had ik meer moeite mee.
Ik nam ze als snoepjes, ik kon mijn dokter enorm goed overtuigen , ok ik had pijn maar toch.

maar ik ben een beetje een masochist op druggebruik, ik ga diep met veel duistere dingen die niet zo populair zijn
ik ben uit vriendengroepen geweerd uit schrik dat ik overal doornappelzaadjes bij nam.
of ja het psychedlicmillieu moet me niet omdat ik niet echt ben volgens hen omdat ik drink , benzo's neem , opiaten ,meth. en alles
wat een burgerlijk mens mijdt, trekt mij aan.

ds vandaar dit rare lijstje daarom ben ik zo raar wrs omdat ik de atypische drugs verkies, de verstoten stiefkinderen onder de drugs

Paranoize.

Badass junkie
ik deed de ibogaine op een cerenomie hier lokaal, zeer professioneel, ze doen aya en ibogaine , changai
en veel meer,
gewoon hun site is wat vermomd en ze spreken van the father en the mother terminologie.
jazeker ik had een opiatenverslaving, heroine, kort, maar de oxy's had ik meer moeite mee.
Ik nam ze als snoepjes, ik kon mijn dokter enorm goed overtuigen , ok ik had pijn maar toch.

maar ik ben een beetje een masochist op druggebruik, ik ga diep met veel duistere dingen die niet zo populair zijn
ik ben uit vriendengroepen geweerd uit schrik dat ik overal doornappelzaadjes bij nam.
of ja het psychedlicmillieu moet me niet omdat ik niet echt ben volgens hen omdat ik drink , benzo's neem , opiaten ,meth. en alles
wat een burgerlijk mens mijdt, trekt mij aan.

ds vandaar dit rare lijstje daarom ben ik zo raar wrs omdat ik de atypische drugs verkies, de verstoten stiefkinderen onder de drugs
Helder 😇 waar kom je vandaan Flamingo?

Flamingo Flaterbroek

@Dopemonster goedemorgen. vanuit de moerassige kant, regio Overijssel;

zo dood, zo drassig, zonder opiaten red je het niet,
althans dacht ik toen ,

kheb een tijdje een afkeer van mannen met gummilaarzen , paardenstaarten en rubberboten vol dichtingsstickers en uiteraard opiaten.

alhoewel spoken oxy's vaak door mijn hoofd,

mijn dokter is een vies mannetje met een lijzige stem, kalend voorhoofd en een grote schrijfdrang, zette soms vier receptjes vol.

lag het aan mijn prammen?
ik steek niet onder stoelen of banken dat als ik ergens iets wil bekomen mijn prammen , wat meer accentueer
maar ook dat kan louter op toeval berusten.

Paranoize.

Badass junkie
alhoewel spoken oxy's vaak door mijn hoofd
Ik heb dit ook met oxycodon en heroïne. Zo ben ik de hele winter doorgekomen. Lekker nodden in een warm bed met netflix heerlijk warm dekentje over je heen zonder zorgen door het leven.

Maar eerlijk na een maandje is de magie ervan af en raak je ook emotieloos en geef je helemaal nergens meer om het enige wat je nog wil is jezelf terugtrekken in je huis en verdoofd op de bank of in bed liggen.

Goed van je dat je er vanaf bent ! 👏🏻💪🏻🤩

Flamingo Flaterbroek

Ik heb dit ook met oxycodon en heroïne. Zo ben ik de hele winter doorgekomen. Lekker nodden in een warm bed met netflix heerlijk warm dekentje over je heen zonder zorgen door het leven. Maar eerlijk na een maandje is de magie ervan af en raak je ook emotieloos en geef je helemaal nergens meer om het enige wat je nog wil is jezelf terugtrekken in je huis en verdoofd op de bank of in bed liggen.

Goed van je dat je er vanaf bent ! 👏🏻💪🏻🤩
Het lonkt soms, maar je hebt een punt.

Het zonnetje doet ons goed, dan heb je niet echt zo iets van ik heb wat nodig

terwijk je je in de koude maanden zegt meh ik wil hier die winter doorkomen , doornodden. winterslapen.

In de zomer is drugs minder nodig, ik mag van geluk spreken dat mijn beloningscenter en andere geluksstofjes nog optimaal werken
Maar die gedachte om de winters onder een wollen comfort dekentje te liggen ( daarmee bedoel ik de opiaten ) is iets waarvan ik ooit gezegd heb :
zo ga ik elke winter doorkomen vanaf nu.

Flamingo Flaterbroek

1) NN-DMT
2) GHB
3) Lachgas
wie ben ik natuurlijk om me met je drugsinname te bemoeien
maar ik was eens bij een kerel die een deel van die bovenstaande combineerde maar a-PHP of a-PIHP erbij nam met lachgas,
en die kerel was volledig mongool gebruikt, kreeg je geen zinnig woord meer uit, gebrabbel, incoherent.
voelde me daar zeer vreemd bij , dat mensen debiele bewustzijnstoestanden opzochten.
en maar pochen over hoe hij al zijn vrienden fake dope had gegeven met mislabelde zakjes, en zehem geloofden,
zieke man, gelukkig zijn ze bezig met zijn internering, na een lange afluisterprocedure van de recherche meenden ze dat hij wel degelijk poging tot doodslag had begaan, weldra hebben ze hem bij zijn kraag.

sorry dat ik off topic ga, maar wou je gewoon waarschuwen met sommige combo's, not all drugs and people are funny

why is a crow like a writing desk?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
wie ben ik natuurlijk om me met je drugsinname te bemoeien
maar ik was eens bij een kerel die een deel van die bovenstaande combineerde maar a-PHP of a-PIHP erbij nam met lachgas,
en die kerel was volledig mongool gebruikt, kreeg je geen zinnig woord meer uit, gebrabbel, incoherent.
voelde me daar zeer vreemd bij , dat mensen debiele bewustzijnstoestanden opzochten.
en maar pochen over hoe hij al zijn vrienden fake dope had gegeven met mislabelde zakjes, en zehem geloofden,
zieke man, gelukkig zijn ze bezig met zijn internering, na een lange afluisterprocedure van de recherche meenden ze dat hij wel degelijk poging tot doodslag had begaan, weldra hebben ze hem bij zijn kraag.

sorry dat ik off topic ga, maar wou je gewoon waarschuwen met sommige combo's, not all drugs and people are funny

why is a crow like a writing desk?
Heb al meermaals A-php en a-pihp met lachgas gecombineerd en is nooit misgelopen maar dat betekent idd niet dat het een slimme keuze is.

En bedoel je why is a raven like a drawing desk? 😉

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
1. Cannabis
2. Alcohol
3. benzo's
Toch nog steeds in je top 3 dus?

Allemaal niet meer in gebruik of sommige wel?

Het voelt raar om een top 3 op te stellen. Het enige wat ik nog weleens gebruik is 4F-MPH en 6-APB.

1. 6-APB
2. 4F-MPH

Zo dan.

Stiekem een beetje aan het wachten tot ik weer eens zin krijg in een trip. Het is eigenlijk altijd wel goed gebleken om tenminste eens in de zoveel tijd een trip te doen als een soort reset van mezelf. Ben benieuwd of daar ook verhelderende inzichten uit komen wat betreffende mijn dagelijkse leven. Ik denk het wel eigenlijk. Maar dan moet er wel de zin erin zijn. Ik begin er niet meer aan zonder dat anders weet ik welke kant het opgaat.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik gebruik geen enkele drug uit deze top 3 meer.
Ik houd het nu op koffie.
Knap!

Van de alcohol wist ik het, van de wiet wist ik het bijna zeker, benzo's twijfelde ik nog aan.

Maar je ziet ze dus nog steeds wel als je top 3.

De Zandman

DF-koning
Maar je ziet ze dus nog steeds wel als je top 3.
Jazeker, dit rijtje van drie is mijn rijtje drugs waardoor ik ontzettend veel heb meegemaakt, en ook waarmee ik grote problemen mee gehad heb, tot aan de afkick kliniek aan toe.
Het gebruiken ervan heeft zo enorm veel invloed op mijn hele levenscarriere gehad....

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Jazeker, dit rijtje van drie is mijn rijtje drugs waarmee ik grote problemen mee gehad heb, tot aan de afkick kliniek aan toe.
Ik interpreteer dit topic als zijnde je favoriete 3 drugs, daarom kijk ik er wat van op.

G.Amer

Bewuste gebruiker
1. XTC / MDMA
2. Wiet
3. Truffel thee, ja echt alleen in thee, anders zijn ze er al uit voor de trip begint :tearsofjoy:

wolftrance

Belezen gebruiker
1. MDMA
2. 6APB
3. 3MMC

MDMA blijft het lekkerste tijdens dance/trance/techno feestjes en swingfeestjes. Dat lovey-dovey energetische ik-ben-vrij-en-iedereen-is-lief gevoel blijft onovertroffen, en is nog beter in een intieme setting met mensen die je vertrouwt. Alleen tijdens een festival neem ik soms liever 6APB omdat het langer werkt en het MDMA-gevoel toch enigszins weet te benaderen.

Bovenaan