Je weet dat je hard gaat als....

Elohtibbar

Badass junkie
bier zei:
Drientje zei:
bier zei:
bla bla bla bla

Je weet dat je hard gaat als je andere mensen hun quotes neemt en doet alsof ze van jou zijn.

Hoe weet jij nou weer waar ik die vandaan heb en waar 'die andere mensen' die vandaan hebben?

Bier, doe ons een lol en ga niet liegen. Zelfs ik weet dat je die quotes niet zelf hebt bedacht. Hoe ik dat weet? Omdat ik ze al een keer eerder heb gelezen. Moeilijk hè.

Dubz

Bewuste gebruiker
Sowieso de quotes die een mannelijk lijdend voorwerp hebben lijken me niet van jou zelf afkomstig :)

bier

Badass junkie
Rabbithole zei:
bier zei:
Drientje zei:
Je weet dat je hard gaat als je andere mensen hun quotes neemt en doet alsof ze van jou zijn.

Hoe weet jij nou weer waar ik die vandaan heb en waar 'die andere mensen' die vandaan hebben?

Bier, doe ons een lol en ga niet liegen. Zelfs ik weet dat je die quotes niet zelf hebt bedacht. Hoe ik dat weet? Omdat ik ze al een keer eerder heb gelezen. Moeilijk hè.

Ja die staan overal op internet. Als jij dat lijstje hier neerzet doet wel iedereen normaal tegen jou. Maar nee die bier die kan weer niks he. teringlijers.

Elohtibbar

Badass junkie
bier zei:
Maar nee die bier die kan weer niks he. teringlijers.

Het is dat je het zelf zegt.

"Teringlijers?!" Oh jee, nu ga ik je aangeven, voor grof taalgebruik en verbale beledigingen! :openmouth: Mijn tere ego is gekrenkt! Of is dat niet eerlijk, jou aangeven omdat je "teringlijers" gebruikt terwijl jij andere mensen al meldt als ze zeggen dat je het forum bevuilt?

Drientje

DF-koning
16 mei 2009
Vigilante zei:
*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

*Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

*Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief".

*Als je je gezicht niet meer voelt.

*Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

*Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

*Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.

*Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.

*Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

*Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een boot ziet op de snelweg

*Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat
iedereen je beste vriend is!

*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

*Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen onder je kussen

*Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.

*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.

*De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

*Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

*Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.

*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

*Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit.

*Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.

*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...

bier

Badass junkie
Drientje zei:
16 mei 2009
Vigilante zei:
*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

*Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

*Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief".

*Als je je gezicht niet meer voelt.

*Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

*Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

*Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.

*Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.

*Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

*Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een boot ziet op de snelweg

*Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat
iedereen je beste vriend is!

*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

*Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen onder je kussen

*Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.

*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.

*De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

*Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

*Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.

*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

*Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit.

*Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.

*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...
Deze lijst stond in 2002 al op pf dus nou moet je niet moeilijk gaan doen.

Hislordship

Wijs gebruiker
Wat is het gezellig hier! :grin:

OT:

Speed - als de volgende dag elke spier in je lijf pijn doet.
Speed - als je door heel spijkenisse loopt zonder er moe van te worden.

cropp

Badass junkie
bier zei:
dames gaan voor :grin:

ot: als de hemel in popart veranderd, en je een boompje 2 keer ziet, een keer in het zwart en een keer in het grijs, en dat de grijze boom je probeert aan te raken, en dit zo teder doet dat het eigenlijk wel fijn is...

KoxBox

Badass junkie
- als je niet meer weet wie je bent of waar je bent!
- als je jezelf van bovenaf ziet liggen in je bed...
- hele conversaties met jezelf houden.

Paddo styleee!

Andrew

Badass junkie
Hislordship zei:
Wat is het gezellig hier! :grin:

OT:

Speed - als de volgende dag elke spier in je lijf pijn doet.
Speed - als je door heel spijkenisse loopt zonder er moe van te worden.

Spijkenisse is ook niet zo gek groot hoor :tongueout:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Als je na een uurtje alleen nog maar het vloeitje en tipje hebt liggen terwijl je toch best wel zin had in een snaak

gamezz

Bewuste gebruiker
alsje op de terug reis van een festival de eerste de beste mens aanspreekt voor een aansteker om jouw jointje aan te stekken omdat je denkt van he iedereen smoket hier:tongueout:

-spaceman-

Badass junkie
-Als je word aangesproken door de leraar en snel verder gaat met je huiswerk waarna je er achter komt dat het je maat is, en je op een party bent. (MDMA)

-Als je dampende zweet naar pure speed ruikt.

-Als je een leuk iemand ontmoet en er vervolgens achter komt dat je niet eens meer kan praten. (KETA)

-Als je met je spiegeltje en lijntjes gewoon rondloopt op een party.

-Als je neusgaten altijd een beetje witjes zien.

-Als je meer poedertjes hebt genomen dan voedsel.

-Als constant aan het rondlopen bent om dat je vergeten bent waarom.

-Als je opzoek bent naar area 2 terwijl je daar de hele avond bent geweest.

-Als ...

Elohtibbar

Badass junkie
Drientje zei:
-spaceman- zei:
-Als je word aangesproken door de leraar en snel verder gaat met je huiswerk waarna je er achter komt dat het je maat is, en je op een party bent. (MDMA)
Herkenbaar :')

Geniaal! :grin:

...als je net je eerste pil ooit hebt opgevreten, je Charlie and the Chocolate Factory kijkt en dan vurig aan de anderen betoogt dat die oompa loompa's toch écht allemaal door dezelfde acteur worden gespeeld. Je zou het misschien niet denken, maar het is écht waar!

vetmed

Newbie
wel ik ben nieuw hier en heb hier eens aandachtig zitten lezen....met heel wat bedenkingen hahahaha.Ik ga elke dag hard,zonder bywerkingen,ik gebruik dan ook dagelijks Captagon (fenetylline),een fyn goedje dat m'n antwerpse huisarts elke maand voorschryft omwille van mn lange werkdagen.....dat is lekker doorgaan hoor :wink:

Cooper

Bewuste gebruiker
-je beeld gaat trillen, je het ineens knetter heet krijgt, je kaak gaat trillen, je ogen een eigen leven gaan leiden...

Biertje

Bewuste gebruiker
Als je na 56 uur zonder slaap nog steeds door staat te springen op 'n leuk groot festival, met ondertussen al bijna 1,5 gram pep op, en een maat van je, die overigens volledig nuchter is, nog steeds met je mee staat te springen.... nouja, dan weetje neit jij hard gaat, maar ik wil toch wel een applausje vragen voor die maat van mij, want die ging zo hard als 'n tierelier op mijn energie:grin:! :rockband:

Vigilante

Wijs gebruiker
Isolation zei:
Als je na 56 uur zonder slaap nog steeds door staat te springen op 'n leuk groot festival, met ondertussen al bijna 1,5 gram pep op, en een maat van je, die overigens volledig nuchter is, nog steeds met je mee staat te springen.... nouja, dan weetje neit jij hard gaat, maar ik wil toch wel een applausje vragen voor die maat van mij, want die ging zo hard als 'n tierelier op mijn energie:grin:! :rockband:

56 uur springen en losgaan zonder dope vind ik knap :rock:

Axxess

Bewuste gebruiker
Iets vreemds proeft in je mond je verder er niets van aantrekt en de volgende dag achterkom dat de gaten weer in je wangen staan.

-spaceman-

Badass junkie
Als je tevergeefs probeert de zebra ''lijnen'' van de weg te snuiven met een pion.

Biertje

Bewuste gebruiker
Vigilante zei:
Isolation zei:

56 uur springen en losgaan zonder dope vind ik knap :rock:

vond ik dus ook... kheb m hierna ook mijn eigen gedraaide bluntje op laten steken haha.. na 2 trekken lag ie om, KNOCKED THE FUCK OUT... en ik kon nog steeds niet slapen :cry:

cropp

Badass junkie
Cooper zei:
-je beeld gaat trillen, je het ineens knetter heet krijgt, je kaak gaat trillen, je ogen een eigen leven gaan leiden...
mdma :grin:

als je in de bosjes kijkt, en in de struiken een dikke oude vrouw op gummielaarzen ziet staan, die een hond uitlaat, en als je knippert met je ogen dat die hond 2 keer zo groot word, en als je nog een keer knippert die hond een varken word, om vervolgens te beseffen dat je op een struik staat te freaken...

of denken dat je politie ziet, er naar toe strompelen en hinkelen, besluiten dat het bosjes zijn en er 2 dagen later nog een keer langs komen, en geen bosje ziet...

Anne

Belezen gebruiker
haha wat een geweldige verhalen hier ^^
een paar van mezelf:

*als de linkerkant van je bovenlip de hele tijd trilt en je net een vis lijkt die aan een haak hangt. Tegelijkertijd natuurlijk compleet apathisch uit je ogen kijken (coke)

*als je 's nachts naar fietst en er heilig van overtuigd bent dat de politie achter je aanzit. Dit omdat er geheime boodschappen staan op de nummerplaten van voorbijrijdende auto's (wiet)

*als je denkt dat je vriend Sanskriet tegen je aan het praten is (MDMA)

*als het enige wat je nog kan uitbrengen 'amaaaaaaiiiiiii, ik voel me zooooo goed' is (MDMA)

Bovenaan