Amaranth zei:- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
Moet je daar hard voor gaan, kun je toch ook 'gewoon' stoned of dronken (of allebei :P) zijn?
Aalpoepert zei:Als je in de koelkast aan het zoeken bent naar water, terwijl je een glas kraanwater wilde pakken.
Drientje zei:Dat was vast geen water dan! Of was het ingestraald?
TrippyShit zei:Hahaha dat hoofdJe had het vast naar je zin :P

TrippyShit zei:- Je de bekende gesprekken hebt:
Ja dit en dat.
Ja we gaan morgen naar de dierentuin.
huh wat zeg je?
wat? jij zegt toch wat?
Nee ik zei niks.
Hoe bedoel je niks?
Niks? waarom zeg je dat opeens?
Ja nee uhh... jij zei toch wat net?
Nee.
Oh, ok.. gaat weer los en is het vergeten
Dat was het wel ff nu.. :P
Klaara zei:TrippyShit zei:- Je de bekende gesprekken hebt:
Ja dit en dat.
Ja we gaan morgen naar de dierentuin.
huh wat zeg je?
wat? jij zegt toch wat?
Nee ik zei niks.
Hoe bedoel je niks?
Niks? waarom zeg je dat opeens?
Ja nee uhh... jij zei toch wat net?
Nee.
Oh, ok.. gaat weer los en is het vergeten
Dat was het wel ff nu.. :P
haha super bekend! :P
"
, MDMA + Wiet)
Wat heb ik ook rare dingen gehad...VJ'sJa, en dat je dan snel om je heen kijkt omdat je denk dat er ietsDrientje zei:Ha dat is wel herkenbaar dat apparaten of dingen geluiden maken die je met hele andere dingen associeert.
Precies. Buiten wandelen en ergens verderop om de hoek staat een man met een bladblazer en jij denkt dat de Aliens geland zijn.Cooper zei:Ja, en dat je dan snel om je heen kijkt omdat je denk dat er ietsDrientje zei:Ha dat is wel herkenbaar dat apparaten of dingen geluiden maken die je met hele andere dingen associeert.
op je hoofd af komt :P
Ja dat had ik altijd als ik stiekem veel te lang onder de douche ging als ik te veel gesnoven had. Peppara....Arthur King zei:Je je ouders om de 5min. hoort thuis komen, terwijl ze toch echt pas uren later zouden moeten thuiskomen.
JA! Terwijl ik dan op mijn kamer zat, met de deur dicht.Arthur King zei:Je je ouders om de 5min. hoort thuis komen, terwijl ze toch echt pas uren later zouden moeten thuiskomen.
Ik en een goede vriendin waren er ietsje langer mee bezig, maar voor vier uurtjes vind ik dat we het wel netjes gedaan hebben.Vigilante zei:*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA SORRY MAN DIE HEB IK ZELF OOK EEN KEER GEHAD HAHAHAHAHAHhahaa ik zie die kop van mezelf al helemaal voor me hahahah dichte ogen van de mdma, vaage lach op mn smoel, haha prachtigDubz zei:..je in plaats van een drankje te bestellen de hele mooie bardame glimlachend aan blijft staren totdat ze weer wegloopt.
![]()
alcoholist zei:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA SORRY MAN DIE HEB IK ZELF OOK EEN KEER GEHAD HAHAHAHAHAHhahaa ik zie die kop van mezelf al helemaal voor me hahahah dichte ogen van de mdma, vaage lach op mn smoel, haha prachtigDubz zei:..je in plaats van een drankje te bestellen de hele mooie bardame glimlachend aan blijft staren totdat ze weer wegloopt.
![]()