Je weet dat je hard gaat als....

atbboy

Bewuste gebruiker
Amaranth zei:
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.

Moet je daar hard voor gaan, kun je toch ook 'gewoon' stoned of dronken (of allebei :P) zijn?

Of even niet opletten xD

-spaceman-

Badass junkie
Aalpoepert zei:
Als je in de koelkast aan het zoeken bent naar water, terwijl je een glas kraanwater wilde pakken.

Haha, dat herinnerd mij aan een geniale nacht...

- Als zo vaag bent dat je bent geobsedeert door water. Je praat er erover, ''denkt'' erover, zoekt ernaar en drinkt liters kraanwater. Totdat je een klein glazen flesje water in de koelkast vind. Je laat het vol trots zien aan je vrienden die ook zeer veel waardering hadden voor water op dat moment. Dan komt het moment van de waarheid, je draait het dopje eraf, neemt een flinke slok.... en.... trekt een ongelovelijk vies gezicht omdat het niet te pruimen was... Gadverdamme, vinden we het holy water, smaakt het fucking ranzig...

-spaceman-

Badass junkie
Drientje zei:
Dat was vast geen water dan! Of was het ingestraald?

:grin: Whaha...

Nah, het was gewoon van dat bronwater... luxe water... Kerstpakket water, voor idioten die vergeten we goed kraanwater hebben... Maar wij waren waarschijnlijk zo gewend geraakt aan het kraanwater, dat we al het andere water vies vonden ofzo... Maar ik weet echt zeker dat we het vies vonden smaken...

TrippyShit

Badass junkie
Hahaha dat hoofd :tearsofjoy: Je had het vast naar je zin :P

- Je hele gesprekken met mensen hebt die er uiteindelijk helemaal niet blijken te zijn.

- Je schrikt omdat je denkt dat je een stuk van je wang hebt afgebeten terwijl het kauwgom blijkt te zijn die je vergeten was en ergens in je wang was blijven plakken.

- Je na flink wat hasj 3kwartier verdwaald raakt op een klein stukje waar je zovaak komt.

- De paddo's je zo'n mindfuck geven dat je het verschil tussen bewegende boompjes en pony's niet meer weet.

- Opeens 10x zoveel kan blowen als waar je normaal tegen kunt.

- Je het echt niet kan laten je moeder te bellen om een gelukkig nieuwjaar te wensen terwijl je helemaal naar de klote op Qountdown staat.

- Je op datzelfde feest denkt dat er een concert word gegeven op een marktplein.

- Je halve kauwgompjes met je vrienden gaat delen.

- Je de bekende gesprekken hebt:

Ja dit en dat.
Ja we gaan morgen naar de dierentuin.
huh wat zeg je?
wat? jij zegt toch wat?
Nee ik zei niks.
Hoe bedoel je niks?
Niks? waarom zeg je dat opeens?
Ja nee uhh... jij zei toch wat net?
Nee.
Oh, ok.. gaat weer los en is het vergeten

Dat was het wel ff nu.. :P

RockMe.

Experimenterende gebruiker
Als je met 2 vrienden in een bos ligt te spacen op een lichtje dat je hebt opgehangen, ineens een auto hoort stoppen en een deur hoort dichtslaan. daarna de auto weer hoort wegreiden, je als een gek je fietsen pakt en daar weg probeert te komen maar je weet de weg niet meer dus loop je door bosjes en tegen bomen, zegt sorry tegen ze, en op de weg naar de stad denken dat alles en iedereen die je ziet politie is.

(aardig wat wiet en alcohol)

niemand van ons weet nou of er echt een auto was, want er was geen weg daar xD maar we hebben toch iets gehoord.

blu

Bewuste gebruiker
Als je bij een vriend thuis op de bank zit na een feestje, en elke keer als je je ogen dichtdoet in een psychedelische achtbaan lijkt te zitten.

Klaara

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:

Ja dit en dat.
huh wat zeg je?
wat? jij zegt toch wat?
Nee ik zei niks.
Hoe bedoel je niks?
Nee.

haha super bekend! :P

Elohtibbar

Badass junkie
Klaara zei:
TrippyShit zei:

Ja dit en dat.
huh wat zeg je?
wat? jij zegt toch wat?
Nee ik zei niks.
Hoe bedoel je niks?
Nee.

haha super bekend! :P

Hahaha inderdaad! Heb ik heel vaak onder xtc, en ook met truffels hoorde ik vanuit een andere kamer hele andere gesprekken dan die in werkelijkheid gevoerd werden.. :confused:

Heerlijk, die vaagheid!

the butcher

Experimenterende gebruiker
Je met je vrienden ligt na te spacen in een ondergrondse parking, plots:

Horen jullie allemaal een meisje gillen, het komt van een paar verdiepingen lager, jullie zijn ervan overtuigd dat ze verkracht wordt..

"Wat gaan we nou doen?? :xtc: "
"We smeren em, misschien heeft ie wel een mes bij ofzo.."
"Dat kunnen we niet maken, stel je voor dat jij het meisje was.."

Vervolgens lopen jullie een half uur lang als 3 bange konijnen de ondergrondse parking uit te kammen, ondertussen plannen jullie, al fluisterend, hoe jullie de verkrachter zullen overmeesteren.. De hele parking afgelopen, jullie besluiten de bovenste verdieping nog eens te checken, en wanneer jullie de deur laten dichtvallen, horen jullie het meisje weer gillen.. Jullie reppen jezelf terug naar beneden, 1 vriend blijft echter bij de deur staan..

"Hé jongens, wacht eens.."

*Laat deur opnieuw dichtvallen, het meisje gilt opnieuw.."

Het duurde nog even voordat het was doorgedrongen, maar toen het zover was lagen we wel plat van het lachen :tearsofjoy: ...

(deur = gillend meisje :stoned: , MDMA + Wiet)

Cooper

Bewuste gebruiker
Ja Butcher, dat zijn momenten die je nooit meer zult vergeten! Prachtig,
dat je fantasie even veel aandacht krijg in je hoofd, dan je ratio. Dan ga je dit soort
masterlijke dingen zien en horen :beer: Wat heb ik ook rare dingen gehad...VJ's
die natgespoten werden met brandweerslangen, en weet ik veel wat nog meer.

Maar die leipe shit van jou net, die verdient toch wel een prijsje! :hearteyes:

Cooper

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Ha dat is wel herkenbaar dat apparaten of dingen geluiden maken die je met hele andere dingen associeert.
Ja, en dat je dan snel om je heen kijkt omdat je denk dat er iets
op je hoofd af komt :P

Drientje

DF-koning
Cooper zei:
Drientje zei:
Ha dat is wel herkenbaar dat apparaten of dingen geluiden maken die je met hele andere dingen associeert.
Ja, en dat je dan snel om je heen kijkt omdat je denk dat er iets
op je hoofd af komt :P
Precies. Buiten wandelen en ergens verderop om de hoek staat een man met een bladblazer en jij denkt dat de Aliens geland zijn.

Cool zulke dingen.

Drientje

DF-koning
Arthur King zei:
Je je ouders om de 5min. hoort thuis komen, terwijl ze toch echt pas uren later zouden moeten thuiskomen.
Ja dat had ik altijd als ik stiekem veel te lang onder de douche ging als ik te veel gesnoven had. Peppara....

Cooper

Bewuste gebruiker
Arthur King zei:
Je je ouders om de 5min. hoort thuis komen, terwijl ze toch echt pas uren later zouden moeten thuiskomen.
JA! Terwijl ik dan op mijn kamer zat, met de deur dicht.
Maar dan toch om de minuut omkijken omdat je er van overtuigd bent dat ie open staat.

Dopezilla

Badass junkie
Vigilante zei:
*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.
Ik en een goede vriendin waren er ietsje langer mee bezig, maar voor vier uurtjes vind ik dat we het wel netjes gedaan hebben.

Speed. <3

Olle

Dubz

Bewuste gebruiker
..je in plaats van een drankje te bestellen de hele mooie bardame glimlachend aan blijft staren totdat ze weer wegloopt.

:sunglasses:

alcoholist

Wijs gebruiker
Dubz zei:
..je in plaats van een drankje te bestellen de hele mooie bardame glimlachend aan blijft staren totdat ze weer wegloopt.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA SORRY MAN DIE HEB IK ZELF OOK EEN KEER GEHAD HAHAHAHAHAHhahaa ik zie die kop van mezelf al helemaal voor me hahahah dichte ogen van de mdma, vaage lach op mn smoel, haha prachtig

leppeh

Bewuste gebruiker
Dat je door je benen zakt omdat die M toch wel heel hard inslaat :hearteyes:

Dat je lopend door een parkje om half 12 's avonds alle mensen die hun hond uitlaten heel enthousiast begroet, en zij je dan aankijken alsof je gek bent (zal er ook wel zo hebben uitgezien, trainingsbroek, te grote schoenen half aan, kaak op half 7, typerend K+M loopje :grin: )

Liesbeth

Newbie
Zeggen dat je al besteld had, terwijl dat gesprek alleen in je hoofd plaatsvond en vervolgens weglopen omdat je het niet snapt, faal.

Op enkel xtc en pep.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
je heel hard rond rent met een grote smile op je gezicht omdat je benen zo licht als veertjes zijn.

je de vliegjes op de muur niet meer kan doodslaan omdat ze misschien op een andere plaats zitten.

je chocolate chip koekje naar een hap zand smaakt.

je het hol van een dier in gaat kruipen omdat het je doet denken aan een scene van Pan's Labyrinth.

je om niks begint te lachen en uiteindelijk zo hard lacht dat je in tranen uitbarst.

Allemaal op paddo's. :)

Dubz

Bewuste gebruiker
alcoholist zei:
Dubz zei:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA SORRY MAN DIE HEB IK ZELF OOK EEN KEER GEHAD HAHAHAHAHAHhahaa ik zie die kop van mezelf al helemaal voor me hahahah dichte ogen van de mdma, vaage lach op mn smoel, haha prachtig

Heb het zelf ook al meerdere keren ervaren.. Een smile die steeds groter wordt, en ik bij mezelf denk 'nu moet ik toch echt iets gaan bestellen, ..' en dan alleen een beetje kunnen kwijlen en zweefkaken. Ook al wel een paar keer gehad dat de bardame op gegeven moment zelf vraagt: "Water?" :grin: :hearteyes: :xtc:

cropp

Badass junkie
je 8 meter probeert te fietsen, een soort snoekduik maakt en zo ontzettend hard op je neus donderen dat je 10 minuten later onder het bloed wakker wordt...

essiej666

Belezen gebruiker
-als je shag wegloopt op je vloeitje en je wanhopig je shag achter na rent.
-als je wint van het plafond.
-Als je tot 2 x toe ruzie hebt gehad met je geweten, die vind dat je geen lsd mag gebruiken, terwijl ik dat wel wil.
Hm ik had er nog meer, ben het ff kwijt die komen nog :grin:

Bovenaan