Duality zei:Je in een paddotrip een lijn coke neemt en dan voelt hoe beide effecten vechten in je hoofd voor de overhand. Domste wat ik ooit heb gedaan.
Mijn eerste bericht hier, moest er een keer van komen..
Dus, hallo iedereen![]()
Skippy zei:Naar de klote gaan schaatsen , een wak in het ijs pissen en vervolgens op je bek gaan in je eigen wak.
Biertje zei:Ik herinner me nu dat ik op de mdma wel 'ns n peuk heb proberen aan te steken terwijl ik niets eens 'n peuk in m'n muil had.
Op de speed heb ik ook wel ns dat ik de hele tijd m'n peuk 'af tik' , om er vervolgens achter te komen dat ik helemaal geen peuk in m'n hnad heb.
bartmarley zei:wakker worden en op de wc zit met de wc bril om je middel:P
snap niet hoe maar ik heb het in een dronken bui voor elkaar gekregen
Chris Pontius zei:bartmarley zei:wakker worden en op de wc zit met de wc bril om je middel:P
snap niet hoe maar ik heb het in een dronken bui voor elkaar gekregen
![]()
Geen foto's :') ?
Beanhead zei:Duality zei:Je in een paddotrip een lijn coke neemt en dan voelt hoe beide effecten vechten in je hoofd voor de overhand. Domste wat ik ooit heb gedaan.
Mijn eerste bericht hier, moest er een keer van komen..
Dus, hallo iedereen![]()
Niet dat ik ooit cokegedaan heb maar die afkick van sos in je trip moet niet zo aangenaam zijn
knolselderij zei:Biertje zei:Ik herinner me nu dat ik op de mdma wel 'ns n peuk heb proberen aan te steken terwijl ik niets eens 'n peuk in m'n muil had.
Op de speed heb ik ook wel ns dat ik de hele tijd m'n peuk 'af tik' , om er vervolgens achter te komen dat ik helemaal geen peuk in m'n hnad heb.
dan moet je ook egt vaag zijn als dat wil gebeuren
Having a good time, aye?Biertje zei:je weet dat je hard gaata ls je t gevoele hebt dat de computer je monder in vliegt en je stoel een wordt met je beeen onder onlvoed van les katamines of hoe de fuck shcijrf je dat nu ook alweeer ketaminez dat ja... pffffffffieeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwww a shot into universe... wat heb ik dit allang niet meer gedaaan gek![]()
PatrickBateman zei:Afgelopen nieuwjaar wat geks gehad, bedenk ik me net.
Geconsumeerd:
250 mg 4-FMP, 100 mg MDMA, teveel alcohol (blijmoedig besloten om wat pilsjes te drinken, wat met MDMA op natuurlijk niet zo'n goed idee is) en wat puntjes pep.
Situatie:
Ik was op een feestje, ik ging even op een bank zitten, en zet mijn tas naast de bank neer. Zit wat te praten, tot het moment daar is dat er verder gefeest moet worden. Vervolgens ben ik mijn tas ineens kwijt, waarna ik volgens mij tegen wat lui iets uitgekraamd heb als 'huh, mijn tas is weg' (wat volgens mij vrij dom overkwam, haha). Paar rondjes gelopen, op zoek naar mijn tas, paar keer 'godver' gezegd omdat er wat spullen in zaten die ik niet kwijt wilde, tot ik het opgaf en dacht 'nou, dan maar geen tas'. Het stuk waarin ik zoekende was is me grotendeels ontschoten, ik heb werkelijk geen idee of het vijf minuten duurde of twee uur. Het moet in elk geval wel even geduurd hebben, aangezien kameraden zich nog wel wisten te herinneren dat ik inderdaad een tas kwijt was. Hoe dan ook, op een gegeven moment beland ik weer op die bank, en staat mijn tas er doodleuk naast, alle shit er nog in. Nu is dat op zich niet zo bijzonder, wat het raar maakt is dat ik me tot op de dag van vandaag echt niet kan herinneren hoe lang ik dat ding kwijt wat. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n verstoord tijdsbesef meegemaakt, hoewel ik me de rest van die lange, lange nacht behoorlijk goed kan herinneren. Is volgens mij wel een beetje een gevalletje 'je had erbij moeten zijn', het is me in elk geval wel bij gebleven. Zal wel door de combi alcohol + MDMA komen. Dusseh, dat doe ik voorlopig niet meer, hehe.
Een andere:
Ik heb mezelf een keer op paddo's (thuis) ingebeeld dat de muziek zichtbaar als een soort golf uit de speakers kwam, dus ik heb me op 10 centimeter van een speaker verschanst, en ik heb naar het schijnt een uur lang graaiende bewegingen in de richting van dat ding gemaakt, onderwijl blijmoedig naar mijn vrienden roepend "kom jongens, je kunt de muziek gewoon pakken!".
Dopezilla zei:Having a good time, aye?Biertje zei:je weet dat je hard gaata ls je t gevoele hebt dat de computer je monder in vliegt en je stoel een wordt met je beeen onder onlvoed van les katamines of hoe de fuck shcijrf je dat nu ook alweeer ketaminez dat ja... pffffffffieeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwww a shot into universe... wat heb ik dit allang niet meer gedaaan gek![]()
Olle
Chris Pontius zei:
Maxime zei:- je besluit om een deel van de geluidsinstalatie mee naar huis te nemen omdat je de inkomprijs voor het tegenvallende feesje veel te hoog vond. En je dit volop aan het bespreken bent met 1 van de bouncers![]()
DutchCookie zei:- je er zo van overtuigd bent dat het buiten koud is dat je in de wc van de kroeg op de plee gaat staan en een sigaret gaat roken. de rook in het ventilatiepijpje te blazen je peuk er ook steeds dichtbij te houden, steeds roept 'BIJNA KLAAR HOOR' terwijl je niet zeker weet of er iemand buiten staat te wachten, je eindelijk je peuk op hebt je van de wc afstapt, je je broek ook nog moet ophijsen vanaf je knieen omdat je die automatisch al had afgedaan omdat je toch in de wc stond