Je weet dat je hard gaat als....

Drientje

DF-koning
Rabbithole zei:
Ik ga altijd op stelten.
Pfff:

Beanhead

Badass junkie
Je gezicht 20 keer op een avond afkuist aan je shirt omdan de volgende morgend te merken dat je rode plekken op je gezicht hebt :grin:

cropp

Badass junkie
er 1 persoon 2 meter voor je staat, maar door je visuals niet kan zien wie het is, en begint te twijfelen of hij nou in zijn eentje, met z`n 3en of met zijn 7en zijn...

mipsieee

Newbie
-ik een pakje sigaretten in een mum van tijd heb opgerookt(en ik rook nooit)

-ik lig te kotsen (in het zwembad van een discotheek) en het niet eens erg vind

-ik me nergens voor schaam en alle geheimpjes vertel van mijn vriend en mij

-ik me midden in mijn zin niet meer weet waar het over ging/wat ik wilde zeggen

-het voelt alsof je met de bank/het bed versmelt als je gaat liggen

-mijn flesje water alweer leeg is

-ik in 2 werelden zit, de echte en de neppe. In de neppe voer ik hele geprekken en ik een keer schrik ik wakker en denk ik WTF zit je achterlijk te doen. Soms krijg ik paniek omdat ik denk dat ik schizo ben :grin:

maarja dit is hard gaan, niet TE hard

cropp

Badass junkie
je probeert je fiets van slot te halen, en er bijna thuis achter komt dat dat jou fiets niet is...

geen wonder dat dat zo moeilijk ging, wel een extra fiets :sunglasses: ...

Duality

Newbie
Je in een paddotrip een lijn coke neemt en dan voelt hoe beide effecten vechten in je hoofd voor de overhand. Domste wat ik ooit heb gedaan.

Mijn eerste bericht hier, moest er een keer van komen..
Dus, hallo iedereen :wave:

Beanhead

Badass junkie
Duality zei:
Je in een paddotrip een lijn coke neemt en dan voelt hoe beide effecten vechten in je hoofd voor de overhand. Domste wat ik ooit heb gedaan.

Niet dat ik ooit cokegedaan heb maar die afkick van sos in je trip moet niet zo aangenaam zijn

Skippy

Wijs gebruiker
3 keer dezelfde persoon gedag zeggen op een feest.

3 keer hetzelfde verhaal vertellen.

Na 3 keer hetzelfde verhaal te hebben verteld niet meer weten waar je het over hebt gehad.

Coke snuiven in de rij van de wc op een hardcorefeest en de persoon naast je een nakkie geven terwijl je denkt dat het een bekende is maar dat is het niet.

Je joint binnenstebuiten draaien met de plakrand aan de andere kant.

Fles cola vullen met drank als de dop van de cola er nog op zit.

Peuk verkeerdom aansteken.

Naar de klote gaan schaatsen , een wak in het ijs pissen en vervolgens op je bek gaan in je eigen wak.

Leeg flesje bier willen weggooien op straat, gooi ik mn telefoon de bosjes in.

Hmmm.. zo kan ik nog wel even doorgaan :confused:

Biertje

Bewuste gebruiker
Ik herinner me nu dat ik op de mdma wel 'ns n peuk heb proberen aan te steken terwijl ik niets eens 'n peuk in m'n muil had.

Op de speed heb ik ook wel ns dat ik de hele tijd m'n peuk 'af tik' , om er vervolgens achter te komen dat ik helemaal geen peuk in m'n hnad heb.

knolselderij

Wijs gebruiker
Biertje zei:
Ik herinner me nu dat ik op de mdma wel 'ns n peuk heb proberen aan te steken terwijl ik niets eens 'n peuk in m'n muil had.

Op de speed heb ik ook wel ns dat ik de hele tijd m'n peuk 'af tik' , om er vervolgens achter te komen dat ik helemaal geen peuk in m'n hnad heb.

dan moet je ook egt vaag zijn als dat wil gebeuren

Beanhead

Badass junkie
Als ik weer eens broodnuchter de raarste smoeltjes voor mijn pc'tje trek, men arme in alle richtinge gooi en men hoofd heel de tijd op en neer, heen en weer, diagonaal, rechts en links gaat!

Man man man muziek is de vetste drugs ooit.

wakker worden en op de wc zit met de wc bril om je middel:P

snap niet hoe maar ik heb het in een dronken bui voor elkaar gekregen

Vigilante

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Duality zei:

Niet dat ik ooit cokegedaan heb maar die afkick van sos in je trip moet niet zo aangenaam zijn

Heb wellis coke gesnoven tijdens een lsd trip. Je wordt er eventjes wat nuchterder van en zodra de sos uit begint te werken komt de acid weer op zetten. Ik tripte m toen dusdanig hard dat ik niet eens meer wist dat ik sos had gesnoven.

Biertje

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
Biertje zei:

dan moet je ook egt vaag zijn als dat wil gebeuren

Dat op de mdma was gewoon 'n soort van lichte hallucinatie, op de speed gewoon 'n dwangneurose haha.

Foxy*

Newbie
Je je druk aan het maken bent over hoe je thuis gaat komen, en je in een helder moment beseft dat je al in bed ligt.. :grin:

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Afgelopen nieuwjaar wat geks gehad, bedenk ik me net.

Geconsumeerd:

250 mg 4-FMP, 100 mg MDMA, teveel alcohol (blijmoedig besloten om wat pilsjes te drinken, wat met MDMA op natuurlijk niet zo'n goed idee is) en wat puntjes pep.

Situatie:

Ik was op een feestje, ik ging even op een bank zitten, en zet mijn tas naast de bank neer. Zit wat te praten, tot het moment daar is dat er verder gefeest moet worden. Vervolgens ben ik mijn tas ineens kwijt, waarna ik volgens mij tegen wat lui iets uitgekraamd heb als 'huh, mijn tas is weg' (wat volgens mij vrij dom overkwam, haha). Paar rondjes gelopen, op zoek naar mijn tas, paar keer 'godver' gezegd omdat er wat spullen in zaten die ik niet kwijt wilde, tot ik het opgaf en dacht 'nou, dan maar geen tas'. Het stuk waarin ik zoekende was is me grotendeels ontschoten, ik heb werkelijk geen idee of het vijf minuten duurde of twee uur. Het moet in elk geval wel even geduurd hebben, aangezien kameraden zich nog wel wisten te herinneren dat ik inderdaad een tas kwijt was. Hoe dan ook, op een gegeven moment beland ik weer op die bank, en staat mijn tas er doodleuk naast, alle shit er nog in. Nu is dat op zich niet zo bijzonder, wat het raar maakt is dat ik me tot op de dag van vandaag echt niet kan herinneren hoe lang ik dat ding kwijt wat. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n verstoord tijdsbesef meegemaakt, hoewel ik me de rest van die lange, lange nacht behoorlijk goed kan herinneren. Is volgens mij wel een beetje een gevalletje 'je had erbij moeten zijn', het is me in elk geval wel bij gebleven. Zal wel door de combi alcohol + MDMA komen. Dusseh, dat doe ik voorlopig niet meer, hehe.

Een andere:

Ik heb mezelf een keer op paddo's (thuis) ingebeeld dat de muziek zichtbaar als een soort golf uit de speakers kwam, dus ik heb me op 10 centimeter van een speaker verschanst, en ik heb naar het schijnt een uur lang graaiende bewegingen in de richting van dat ding gemaakt, onderwijl blijmoedig naar mijn vrienden roepend "kom jongens, je kunt de muziek gewoon pakken!".

Biertje

Bewuste gebruiker
je weet dat je hard gaata ls je t gevoele hebt dat de computer je monder in vliegt en je stoel een wordt met je beeen onder onlvoed van les katamines of hoe de fuck shcijrf je dat nu ook alweeer ketaminez dat ja... pffffffffieeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwww a shot into universe... wat heb ik dit allang niet meer gedaaan gek:grin:

Dopezilla

Badass junkie
Biertje zei:
je weet dat je hard gaata ls je t gevoele hebt dat de computer je monder in vliegt en je stoel een wordt met je beeen onder onlvoed van les katamines of hoe de fuck shcijrf je dat nu ook alweeer ketaminez dat ja... pffffffffieeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwww a shot into universe... wat heb ik dit allang niet meer gedaaan gek:grin:
Having a good time, aye? :grin:

Olle

Beanhead

Badass junkie
PatrickBateman zei:
Afgelopen nieuwjaar wat geks gehad, bedenk ik me net.

Geconsumeerd:

250 mg 4-FMP, 100 mg MDMA, teveel alcohol (blijmoedig besloten om wat pilsjes te drinken, wat met MDMA op natuurlijk niet zo'n goed idee is) en wat puntjes pep.

Situatie:

Ik was op een feestje, ik ging even op een bank zitten, en zet mijn tas naast de bank neer. Zit wat te praten, tot het moment daar is dat er verder gefeest moet worden. Vervolgens ben ik mijn tas ineens kwijt, waarna ik volgens mij tegen wat lui iets uitgekraamd heb als 'huh, mijn tas is weg' (wat volgens mij vrij dom overkwam, haha). Paar rondjes gelopen, op zoek naar mijn tas, paar keer 'godver' gezegd omdat er wat spullen in zaten die ik niet kwijt wilde, tot ik het opgaf en dacht 'nou, dan maar geen tas'. Het stuk waarin ik zoekende was is me grotendeels ontschoten, ik heb werkelijk geen idee of het vijf minuten duurde of twee uur. Het moet in elk geval wel even geduurd hebben, aangezien kameraden zich nog wel wisten te herinneren dat ik inderdaad een tas kwijt was. Hoe dan ook, op een gegeven moment beland ik weer op die bank, en staat mijn tas er doodleuk naast, alle shit er nog in. Nu is dat op zich niet zo bijzonder, wat het raar maakt is dat ik me tot op de dag van vandaag echt niet kan herinneren hoe lang ik dat ding kwijt wat. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n verstoord tijdsbesef meegemaakt, hoewel ik me de rest van die lange, lange nacht behoorlijk goed kan herinneren. Is volgens mij wel een beetje een gevalletje 'je had erbij moeten zijn', het is me in elk geval wel bij gebleven. Zal wel door de combi alcohol + MDMA komen. Dusseh, dat doe ik voorlopig niet meer, hehe.

Een andere:

Ik heb mezelf een keer op paddo's (thuis) ingebeeld dat de muziek zichtbaar als een soort golf uit de speakers kwam, dus ik heb me op 10 centimeter van een speaker verschanst, en ik heb naar het schijnt een uur lang graaiende bewegingen in de richting van dat ding gemaakt, onderwijl blijmoedig naar mijn vrienden roepend "kom jongens, je kunt de muziek gewoon pakken!".

Dat laatste stukje hehehe zo herkenbaar :hearteyes: :hearteyes:

Biertje

Bewuste gebruiker
Dopezilla zei:
Biertje zei:
Having a good time, aye? :grin:

Olle

hahaha ik had een good time ja...

JGV

Newbie
in eens midden op een festival glazen hokjes ziet (waar iedereen omheen loopt & die opeens weg zijn als je er zelf ook doorheen loopt)!

& je opeens over hekjes heen moet stappen, (waar gek genoeg ook iedereen ook omheen loopt)

Toch maar even die zonnebril af zeker ?

Maxime

Experimenterende gebruiker
Ik zal er vast een aantal herhalen denk ik, maar jah, hier zijn de mijne.
M'n meest vage momenten zijn echte niet echt te beschrijven met woorden.

- je mouw gebruikt om het zweet van je voorhoofd te halen en die daarna kunt uitwringen.
- je telkens je bijna klaarkomt bijna out gaat.
- Je auto een of ander levend wezen lijkt. (toch maar niet gaan rijden met dat beest op de trip:wink:
- Je tabak uit de vloei kruipt tewijl je een Joint aan het rollen bent.
- Je niet meer kan communiceren met je vingers wanneer je een joint wil rollen.
- Je niet weet hoe je die xtra vingers moet bewegen.
- Je een half uur lang een joint probeert te rollen, het uiteindelijk lukt, ff pauze neemt na het rollen en hem na de pauze (ff achterover ogen dicht) hem niet meer terug kan vinden.
- je jezelf 10 sec beseft dat je GHB goed gelukt is, lekker aan het gaan bent, je gaat zitten, en vervolgens het beeld trilt je ogen terug wegrollen, en je 6 uur later wakker word :confused: :confused:
- Je toch maar besluit om te stoppen met chips eten in case je zometeen out gaat en erin stikt :)
- Je een andere chick beetneemt lang achter omdat je dacht dat het je vriendin was...
- jij en m'n kat op dezelfde lijn zitten wat betreft een bepaalde minimal melodie.
- je besluit om een deel van de geluidsinstalatie mee naar huis te nemen omdat je de inkomprijs voor het tegenvallende feesje veel te hoog vond. En je dit volop aan het bespreken bent met 1 van de bouncers :grin:

trouwens een van de beste topics in forumland, ik moet er telkens zo om lachen, good vibes.

Elohtibbar

Badass junkie
Je na 2 nachten doorhalen met deeps al een etmaal op dezelfde plek op de bank zit geplakt, je ergens naar staart en dan even vergeet waar en met wie je bent, en er opeens poppetjes uit je flesje water komen..

DutchCookie

Bewuste gebruiker
- probeert je glas van de tafel af te halen, je 10 minuten lang een graaiende beweging aan het maken bent en je beste vriend je aankijkt en zegt nee er staat echt geen glas ik probeerde ze net ook al te pakken

- je er zo van overtuigd bent dat het buiten koud is dat je in de wc van de kroeg op de plee gaat staan en een sigaret gaat roken. de rook in het ventilatiepijpje te blazen je peuk er ook steeds dichtbij te houden, steeds roept 'BIJNA KLAAR HOOR' terwijl je niet zeker weet of er iemand buiten staat te wachten, je eindelijk je peuk op hebt je van de wc afstapt, je je broek ook nog moet ophijsen vanaf je knieen omdat je die automatisch al had afgedaan omdat je toch in de wc stond

- je een diepvriespizza uit de verpakking haalt op zn kop legt, boter en pindakaas erop smeert, hem in de oven legt zonder dat deze aanstaat, terugloopt naar de bank een uur lang tv blijft kijken waarna je vriend vraagt wat je nou eigenlijk deed in de keuken. Antwoord: iets met brood ofzo man, ik kijk wel ff, waarna je doodleuk een glas water pakt en weer gaat zitten.

de pizza vonden we de dag erna pas terug.

ook ineens uit je bed springen en denkt godverdomme ik val toch niet in slaap op een feestje man, en dan besef je je dat je in je onderbroek in de kamer staat na te spacen.

wat ook altijd mooi is, niet te hard gaan maar wel gewoon hard, is in het bos flink wat wiet roken en dan een paar mooie stokken opzoeken met een vriend, vervolgens door de meest dicht bebosde stukjes te gaan rennen alsof je een N'avi ofzo van Avatar bent,
het leipste was nog dat ik ineens oog in oog met een hert stond 5 meter verderop, echt zo'n moment van huh? wtf? EEN HERT en toen was hij al weg :')

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Maxime zei:
- je besluit om een deel van de geluidsinstalatie mee naar huis te nemen omdat je de inkomprijs voor het tegenvallende feesje veel te hoog vond. En je dit volop aan het bespreken bent met 1 van de bouncers :grin:

DutchCookie zei:
- je er zo van overtuigd bent dat het buiten koud is dat je in de wc van de kroeg op de plee gaat staan en een sigaret gaat roken. de rook in het ventilatiepijpje te blazen je peuk er ook steeds dichtbij te houden, steeds roept 'BIJNA KLAAR HOOR' terwijl je niet zeker weet of er iemand buiten staat te wachten, je eindelijk je peuk op hebt je van de wc afstapt, je je broek ook nog moet ophijsen vanaf je knieen omdat je die automatisch al had afgedaan omdat je toch in de wc stond

Haha, vet. :grin:

Biertje

Bewuste gebruiker
Hmm

na ongeveer n uur of 110 zonder slaap wist ik niet meer hoe m'n vrienden heten, was ik verhalen aan het vertellen over dingen die ik zogenaamd met hen meegemaakt zou hebben, terwijl dit het geval was met andere vrienden en ik tot slot dacht dat ik op school zat... Terwijl het hele gebeuren gewoon op mijn slaapkamer plaatsvond.

pep+keta+mdma+wiet.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Als je een papierensnuifbuisje vast pakt, en hem in plaats van in je neus te doen en te snuiven, hem in je mond doet en aansteekt :grin:

Bovenaan