Je weet dat je hard gaat als....

L

Lid 151097

Gast
Je de sigaretten rook letterlijk door je lichaam voelt gieren en als je in de spiegel kijkt en je er belabbert uit ziet. Wantt hoe beter je je voelt, hoe slechter je eruit gaat zien, is mijn ervaring 😆

geflipt

Wijs gebruiker
Je de sigaretten rook letterlijk door je lichaam voelt gieren en als je in de spiegel kijkt en je er belabbert uit ziet. Wantt hoe beter je je voelt, hoe slechter je eruit gaat zien, is mijn ervaring 😆
Ik probeer om zo weinig mogelijk in de spiegel te kijken. Maar dan slaat de nieuwsgierigheid toe... Wat je dan soms ziet, Jezus !! 😂

Astronaut

Bewuste gebruiker
Me laatste paddothee trip lag ik rustig op de bank met een koptelefoon en muziek, naar buiten te staren.
Ineens zie ik een wolk veranderen in een arabier met een baard en een tulband en hij lachte naar mij, en toen kwam ik niet meer bij haha.
Je weet dat je hard gaat als je random gezichten ziet ontstaan in wolken! :laughing::laughing:

CuriousExplorer

DF-koning
Ik had het met katten en 4mmc...Althans, dat denk ik al 2jaar. Werd mij verkocht als 4mmc, maar hallucineer nooit van 4mmc, en die keer waren de hallucinaties extreem. Ga nooit weten wat ik had die nacht, maar ik vermoed mdma kristallen.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
In dezelfde trend: je weet wanneer je een junkie bent als je eigenlijk wel covid-19 wil krijgen omdat je dan toch niets ruikt en smaakt als je eens wil snuffelen.

Was maar een mopke heee.
Drugs doen als je covid hebt is niet bepaald slim.

Laatst bewerkt:

Blauweaap

Badass junkie
Als je fluit en een egel eventjes gedag komt zeggen uit de bosjes en naar je toeloopt. Jammer genoeg telaat voor een foto. Nooit geweten dat die beeste geluid konden maken tot toen.

• Love
Waarderingen: Syl

Spyro

DF-koning
Als je fluit en een egel eventjes gedag komt zeggen uit de bosjes en naar je toeloopt. Jammer genoeg telaat voor een foto. Nooit geweten dat die beeste geluid konden maken tot toen.
Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋

• Love
Waarderingen: Syl

Syl

Badass junkie
Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋

Sooooo cute... 🥰

Syl

Badass junkie
Hij had zwaar obesitas toen ik hem adopteerde. Hij zat in een mega klein hokje waar hij niet kon bewegen. Heb hem een fijn huisje kunnen geven voor nog wat jaar, - flink laten afvallen - en daarna is hij een tijdje terug overleden door ouderdom. RIP lieve Wolfje. 🥰Bekijk bijlage 11005

Omg ik ben verliefd... 😍😍😍😍

Blauweaap

Badass junkie
Ja hij kwam op ons fluitje af en prate terug. Maar toen ik naar mijn telefoon rende werd die bang rende die weer de bosjes in.

Bovenaan