transformated
Badass junkie
Als je accepteert dat je er vrede mee hebt dat je doodgaat achter het volgende lijntje.
Ik probeer om zo weinig mogelijk in de spiegel te kijken. Maar dan slaat de nieuwsgierigheid toe... Wat je dan soms ziet, Jezus !! 😂Je de sigaretten rook letterlijk door je lichaam voelt gieren en als je in de spiegel kijkt en je er belabbert uit ziet. Wantt hoe beter je je voelt, hoe slechter je eruit gaat zien, is mijn ervaring 😆
als je beseft dat die kat die je al geruime tijd aan het aaien bent op je slaapkamer er helemaal niet is
Zo heb ik ooit buiten geknield "een hondje" geaaid, die er niet bleek te zijn... 🤪
Op welke drugs was dit?🤣
Zo heb ik ooit buiten geknield "een hondje" geaaid, die er niet bleek te zijn... 🤪
Geeft hij kopjes ja ?T kakie gedropt moet worden 💩
Hahaha maakt niet uit wat, alcohol , speedie, mdma , 2cb ... Soms zelfs alleen maar t kijken van filmpies die met drugs te maken hebben moet ik poepaaa 😈Geeft hij kopjes ja ?
Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋Als je fluit en een egel eventjes gedag komt zeggen uit de bosjes en naar je toeloopt. Jammer genoeg telaat voor een foto. Nooit geweten dat die beeste geluid konden maken tot toen.
Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋
Hij had zwaar obesitas toen ik hem adopteerde. Hij zat in een mega klein hokje waar hij niet kon bewegen. Heb hem een fijn huisje kunnen geven voor nog wat jaar, - flink laten afvallen - en daarna is hij een tijdje terug overleden door ouderdom. RIP lieve Wolfje. 🥰Bekijk bijlage 11005
Ik ook. Als ik ga verhuizen wil ik weer een egeltje. In de zomer ging hij mee naar buiten als het lekker warm was dan kon hij lekker los lopen.
Bekijk bijlage 11006
Wolfje. Zo heette hij al toen ik hem ging adopteren. Hij had zelfs een geboorte akte... 😂Hoe heette hij..?? 🥰
Ja hij kwam op ons fluitje af en prate terug. Maar toen ik naar mijn telefoon rende werd die bang rende die weer de bosjes in.Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋
Ja hij kwam op ons fluitje af en prate terug. Maar toen ik naar mijn telefoon rende werd die bang rende die weer de bosjes in.
Dat ik mooi kon fluitenWat zei die..... 😄