Je weet dat je hard gaat als....

Cooper

Bewuste gebruiker
In de club, gruwelijk vet minimal techno feest, lijp van de mdma:

ik "Kijk, kijk!"
vriend "wat, wat?"
ik "Dat meisje! ze heeft haar hele gezicht getatoeëerd!"
vriend "He? welk meisje"
ik "Dat meisje daar...en kijk! kijk! die jongen ook!en hij ook en...iedereen???"

mindfuck :P

commisarisfrankie

Experimenterende gebruiker
Je wakker wordt met je kleren aan, je niets herinnert van de vorige nacht en je van je vrienden te horen krijgt dat ze je in de kelder gevonden hebben terwijl je tegen de muur aan het zeiken was.

Pammer

Bewuste gebruiker
je wakker wordt in een bus naar een schoolreis in het buitenland en dat je je afvraagt hoe je hierop bent geraakt. We waren al 3 uur onderweg toen ik wakker werd en kreeg te horen dat ik zeer raar deed het eerste uur, daarna heb ik 2 uur geslapen.

whyme

Belezen gebruiker
Je een lulkick van hier tot Tokio hebt en zelfs de interpunctie tussen en in je zinnen vergeet.
Gedachte = uitspraak, heel eng :openmouth:

miss pepper

Belezen gebruiker
Drientje zei:
Als je drie keer de zin opnieuw begonnen bent en steeds struikelt over hetzelfde woord.

Ja dat ook. Of als je denkt dat je kunt praten en er alleen wat gemompel en wat gekreun uitkomt :grin: Je weet niet waar je mee bezig bent maar toch gaat alles voorbij en dan denken dat iedereen je als een zot ziet ofzo. Iedereen heeft het dan over mij, maar ik ben dan gestopt met denken, ik ben een met het alles. Je weet dat je hard gaat als je je een met het alles voelt. :tongueout:

Mike

Bewuste gebruiker
Als je je vriendin gaat complimenteren met de leuke inrichting van haar huis, terwijl het het huis is waar je zelf al 15 jaar woont...

Als je vriendin er uitziet als steeds weer een andere collega, terwijl je dus heel zeker weet dat het je vriendin is.

Als je je afvraagt wie die kerel in de spiegel is, terwijl je het toch echt zelf bent.

(na twee nachtjes speed)

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je op LSD naar de klok kijkt en de wijzers kei hard aan het spinnen zijn en dan opeens denkt dat de klok de andere kant op draait.

"ga ik nu echt terug de tijd in of heeft die klok ook lsd genomen" ?

Pammer

Bewuste gebruiker
Nasica zei:
Als je op LSD naar de klok kijkt en de wijzers kei hard aan het spinnen zijn en dan opeens denkt dat de klok de andere kant op draait.

"ga ik nu echt terug de tijd in of heeft die klok ook lsd genomen" ?
Haha dat is een mooie :P

Cooper

Bewuste gebruiker
Als je met de camera een het spelen bent en tegen je makker zegt:
He! film die golven eens op de muur!

Beanhead

Badass junkie
Nuchter of superhard het klopt voor allebei...

Als je je hoofd in de speakers steekt, eens je dat doet ben je verloren :grin: . Of nog zo een gewoonte dat ik maar niet kan afleren omdat ik de muziek gewoon te vet vind; Hand op die speaker en je lichaam helemaal laten gaan.

Soms vraag ik me wel af hoe gek ik er soms niet sta maar ach, blijve lache!

clockcable

Bewuste gebruiker
"Je weet dat je teveel gebruikt als...."
Je zoveel sleutelpuntjes hebt genomen dat er in het slot van je voordeur 5 gram pep zit

miss pepper

Belezen gebruiker
Je denkt dat je een steen bent en je het licht aan moet doen om te zien of je hart nog klopt, en je achteraf een week of nog langer duizelig bent. :rolleyes:

whyme

Belezen gebruiker
Je met 4 vrienden buiten staat, en een kwartier lang naar een lantaarnpaal staat te kijken, en je met z'n allen afvraagt of die lantaarnpaal scheef staat. of dat die lantaarnpaal recht staat en alles er om heen gewoon scheef staat.. :tearsofjoy:

Miss J

Bewuste gebruiker
Er een wit gat in een zwarte muur komt waar duizenden spinnetjes uit komen kruipen,
of als het krioelt van de groene wormen op het plafond... :grin:

(Ja, als ik hallucineer zie ik altijd beestjes)

Elohtibbar

Badass junkie
whyme zei:
Je met 4 vrienden buiten staat, en een kwartier lang naar een lantaarnpaal staat te kijken, en je met z'n allen afvraagt of die lantaarnpaal scheef staat. of dat die lantaarnpaal recht staat en alles er om heen gewoon scheef staat.. :tearsofjoy:

:grin: Geniaal!

Als je niet-drugsgebruikers aan de drugs wil krijgen moet je ze echt dit topic laten lezen, het staat gewoon voor alles wat er zo geniaal is aan drugsgebruik.

mask

Newbie
...... gordijnrails je toespreekt.
...... teckels voortbewegen als een golf water.
...... vormen als vierkant en rond er niet meer toe doen en je probeert een cirkel in vierkante cm uit te rekenen, om er achter te komen dat je nog moet leren rekenen, waarna de interesse in een cirkel uberhaupt al snel wegsterft, want je bent alweer dimensie's verder.

...... je na 10 jaar drugsvrij weer een flashback krijgt.

Alweer 25 jaar drugsvrij, op alcohol en nicotine na, blijven mij de ervaringen met LSD nog het meest bij, dat waren schitterende ervaringen (waarbij vermeld dat je dat alleen moet doen in een vertrouwde omgeving met hele goede vrienden), op een bad trip zit niemand te wachten. Dus niet vreten als je nog uitgaat.

endor

Badass junkie
Als de mensen rondom je zeggen dat je je bek moet houden. :P
Als iemand plots de opmerking geeft dat je lip open ligt , en dat blijbaar heel je mond volhangt met bloed.

God Sr.

Newbie
...je de mensen om je heen opeens een stuk interessanter vindt wanneer je zelf aan het woord bent en blijft.

... je haast in paniek raakt omdat er een groepje kinderen naar je aan het staren is.

... je zonder je te beseffen dat je eigenlijk aan het stelen bent een handjevol consumptiemuntjes van een bar afgraait, die na een paar meter lopen aan een mooi ogend meisje weggeeft en in plaats van een bedankje een rare blik krijgt toegeworpen.

-en dat wordt dan mijn eerste post.

-je door een hoer wordt buitengegooid omdat je hem niet meer recht krijgt :flushed: (Mephendrone)

-je maar op het toilet van een café blijft slapen omdat je zo moe bent (alcohol)

-je tijdens het zwemmen in een meer niet meer weet wat nu boven of onder is :openmouth: (paddo's)

-je vind dat die vuilbak moet stoppen met zo brutaal te kijken :P (paddo's)

-je doodleuk uit een verlaten woning komt gestapt en een babbeltje begint met de flikken in die combi :P (coke + alcohol)

-je er aan denkt om iemand op straat te beroven om nog maar een grammetje meph te gaan kopen ( meph kan rare dingen met je doen :( )

-je juist voor het slapen gaan toch nog maar lekker 3 dikke lijnen coke legt en dan gefrustreerd zijn dat je niet in slaap valt

-je plots rond je bed fluo groene russische mannetjes ziet staan die je kietelen en je uitlachen en dan uit angst bij je vader in bed gaat liggen :openmouth: (combinatie 36 uur wakker + overleven op coke, speed en MDMA )

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Je aan een meertje op de grond zit, je op staat om naar jouw huisje te lopen, daar aankomt en al niet meer weet hoe je die weg hebt afgelegd. (LSD + Ketamine)

BLOEDLINK

Experimenterende gebruiker
Als je een normale kamer in een groen-fluorescerende kamer ziet veranderen, waar geen hoeken en rechte lijnen meer zijn, maar alleen maar ronde vormen(20g truffels + wiet)

KoxBox

Badass junkie
henkdevries zei:
Als je al een malbro 6 euro opgerookt hebt voor je weer terug bent van de shop.
:xtc:
Haha, herkenbaar. Heb eens een L&M big back (30 sigaretten?) opgerookt in 45min. Had toen paddo's binnen, rare blikken dat er naar mijn kant toe geworpen werden.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Haha, herkenbaar. Heb eens een L&M big back (30 sigaretten?) opgerookt in 45min. Had toen paddo's binnen, rare blikken dat er naar mijn kant toe geworpen werden.

Dat is wel heel veel op een korte tijd :grin: Ik kan ook veel roken, maar zoveel... :tearsofjoy:

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:

Dat is wel heel veel op een korte tijd :grin: Ik kan ook veel roken, maar zoveel... :tearsofjoy:
Ik rookte wel iedere keer maar de helft op naar het schijnt. Normaal gezien kan ik niet eens 2 sigaretten net na elkaar roken...

In de tijd toen ik nog wel eens pep of MD tot me nam, rookte ik ook gemakkelijk minstens 2 (gewone dan wel) pakken sigaretten op in een nacht.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Sublimo zei:
KoxBox zei:

Ik rookte wel iedere keer maar de helft op naar het schijnt. Normaal gezien kan ik niet eens 2 sigaretten net na elkaar roken...

In de tijd toen ik nog wel eens pep of MD tot me nam, rookte ik ook gemakkelijk minstens 2 (gewone dan wel) pakken sigaretten op in een nacht.

Ja, op een nacht krijg ik dat ook wel weg dan. :grin:

Bovenaan