Jenkem

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Heetf iemand hier al van gehoord? Dit is gewoon te walgelijk voor woorden. Jenkem bestaat uit een fles gevuld met menselijke uitwerpselen en urine. Die fles laat men dan enkele dagen gisten in de zon en men vangt de dampen die er vanaf komen in een ballon of zak. Die dampen worden dan opgesnoven.
Er was even paniek dat deze drug ook in de VS populair werd onder tieners, maar dit bleek niet echt te zijn. Het wordt zogezegd wel echt gedaan door Afrikaanse straatkinderen. Hier bestaan echter ook twijfels over.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jenkem

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Dit heb ik gehoord,

Dit adem je dan in

Methaan
Koolstofmono-oxide
distikstofoxide
Stikstfdioxide

3 gassen die je normaal niet in zal ademen.... (behalve die laatste dan)

takala

Bewuste gebruiker
ik zou denken een dissociatief tripke à la multigas/lachgas maar dan me de gevaren van CO-vergiftiging EN en gore dagenlange nasmaak (denk maar aan ether) als gevolg. Mjammie! :mrgreen:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ze zeggen dat je er een minuutje van gaat trippen, maar het is redelijk gevaarlijk. er komen giftige gassen vrij... je hebt ook mensen voor onderhoud riool, en die hebben niet voor niets van die diikke maskers voor( niet vanwege de lucht, vanwege de giftige gassen)

azgaza

Badass junkie
Bah. Bahh! Ik las dit net tijdens mijn ontbijt. Gatverdamme; of mensen dit nou doen of niet, ik hoef er niet over te lezen. Bah.

.+.

Experimenterende gebruiker
zou je dat werkelijk kunnen inhaleren zonder over je nek te gaan en je helemaal onder te kotsen :confused:

maar het lijkt me als je die gassen inademt en bewusteloos raakt dat er een grote kans is dat je stikt in je eigen kots

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik heb eens op een forum een link gevonden van een site waarop een kereltje van een jaar of 14 beschrijft hoe hij jenkem maakt en gebruikt. Echt smerig. Zal de link even zoeken.

takala

Bewuste gebruiker
Ja dat is het he, dat korte, maar intense tripje dat je hebt van multigas en lachgas. maar terwijl N2O en ...aangas niet al te schadelijk zijn krijg je wel bergen pathogene bacteriën binnen en CO-gas wat je zoiezo 3 maanden lang opfokt.
Die kinderen zouden dus doen of lighter fluid en NOS niet gemakkelijk te vinden zijn in Amerika en daarom dan maar dagen rondlopen met een kakbek. Nogmaals, mjammieee! :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Gewoon te smerig, er is een reden dat je lichaam die stoffen kwijt wil. als je een dag niet naar de wc bent geweest, voel je je al beroerd, en dan is dat niet meer dan 1 % van de hoeveelheid , die zij dan inhaleren.

Met een beker warme chocolademelk en echte slagroom( wel koekje ernaast), voel je je al 10 keer beter dan die rommel

Northawke

Wijs gebruiker
Hier las ik laatst ook nog iets over... Volgens mij is het nog steeds niet boven de status van urban myth uit, toch?

Als het waar is, is het te ranzig voor woorden. Hoe wanhopig of dom moet je wel niet zijn om dat vrijwillig te doen?

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
volgens mij zijn ze in de afrikaanse krotten wijken allemaal aan de jenkuummmm,,,,met al die hopen stront en pis in die hitte daar...
maar ff serieus,,

1 woord: SMERIG

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
pinheadlarry zei:
volgens mij zijn ze in de afrikaanse krotten wijken allemaal aan de jenkuummmm,,,,met al die hopen stront en pis in die hitte daar...
maar ff serieus,,

1 woord: SMERIG

Nou, ik ben dus ook nog even wezen Googlen op deze uberranzige drug en het schijnt dat in bepaalde delen van Amerika (o.a. Florida), Jenkum flink in opmars is onder de tienerjongeren!!! :openmouth:

jcutter

Badass junkie
Staat dit misschien ook beschreven als 1 van de tekenen waaraan we kunnen herkennen dat de mensheid bijna vergaat, in een bijbel of iets dergelijks?

Soma

Bewuste gebruiker
i wish you guys would stop laughing and making jokes. i am hooked on it. do you know what its like to be addicted to this drug? do you have any idea what its like to have breath like that? the worst part is, you can always tell who uses jenkum because the smell stays on you. i might lose my job because of this. its a nightmare and jenkum is the only way i can escape it. its a horrible cycle

Wtf :kots:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

Ben toch benieuwd hoe je in een colafles kan schijten zonder te morsen.....

takala

Bewuste gebruiker
je schijt eerst in een grote kom met een uitgietlipje. Dan pis je er bovenop, zo hard je kan zodat je netgelegde kak wat platter wordt. Dan plet je met een vork of mix je je schijt en giet je het met behulp van een trechter in een fles.
Duidelijk? :mrgreen:

psilocybine

Bewuste gebruiker
Whahahahha !
Mai, kzou het zelf nooit doen ze.
het gedacht alleen al da sommige zich drbij bezig houde is al ..
haha :grin:

Bovenaan