Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hebben jullie ook als je heb gesnoven dat je erna vreselijke jeuk aan je neus krijgt, vooral enkele dagen erna?
Bij mij houd het niet op echt vervelend , krijg er zowat een varkensneus van, van al dat gekrab enzo
hebben jullie ook als je heb gesnoven dat je erna vreselijke jeuk aan je neus krijgt, vooral enkele dagen erna?
Bij mij houd het niet op echt vervelend , krijg er zowat een varkensneus van, van al dat gekrab enzo
Had dat ook bij speed.En mijn neus begon na het snuiven behoorlijk te jeuken,en moest veel niezen..
En een week later snoof ik een lijn speed,en toen de eerste korreltjes in men neus kwamen moest ik behoorlijk hard niezen,het was precies dat je peper snoof.Maar na 5 lijntjes was het over.
Je moet wel zorgen dat je schone coke gebruikt. Dus niet waar jan en allemaal al met zijn vieze vingertjes cq snuifbuisjes aan gezeten heeft. Als het vies is, dan is het een bron van infectie.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.