jeuk.. irritant

Skippy

Wijs gebruiker
hebben jullie ook als je heb gesnoven dat je erna vreselijke jeuk aan je neus krijgt, vooral enkele dagen erna?
Bij mij houd het niet op echt vervelend , krijg er zowat een varkensneus van, van al dat gekrab enzo :flushed:

Skippy

Wijs gebruiker
oh dat tel ik niet eens, een halve gram kan in 2 dagen weg zijn, maar kan er ook 2 weekenden mee doen..

flash kieke

Wijs gebruiker
Skippy zei:
hebben jullie ook als je heb gesnoven dat je erna vreselijke jeuk aan je neus krijgt, vooral enkele dagen erna?
Bij mij houd het niet op echt vervelend , krijg er zowat een varkensneus van, van al dat gekrab enzo :flushed:

Had dat ook bij speed.En mijn neus begon na het snuiven behoorlijk te jeuken,en moest veel niezen..
En een week later snoof ik een lijn speed,en toen de eerste korreltjes in men neus kwamen moest ik behoorlijk hard niezen,het was precies dat je peper snoof.Maar na 5 lijntjes was het over.

:)

Skippy

Wijs gebruiker
werd soms zo gek dat ik mn neus ging doorspoelen met water, maar het helpt niet :P

flash kieke

Wijs gebruiker
En het was ook kut omdat je dan 5 keer moet snuiven voor het lijntje binnen is,soms nies ik alles er terug uit.

Imke

Badass junkie
XTENDER zei:
Je moet wel zorgen dat je schone coke gebruikt. Dus niet waar jan en allemaal al met zijn vieze vingertjes cq snuifbuisjes aan gezeten heeft. Als het vies is, dan is het een bron van infectie. :)

Whoahahaaaa :grin: een bron van infectie :P wat een taalgebruik zeg :mrgreen:

Sorry kvond da ff grappig :rolleyes: :flushed:

Bovenaan