inferno33 zei:Vreemd, dat heb ik nou juist met sigaretten, hele stekende rook vind ik dat. Rook ook, als ik al rook, alleen maar shag.
stuikeuh zei:Als ik pure hasjie joint rook brand hij scheef of de hasj zelf verbrand niet wss ligt dit aan te weinig tabak of aan iets anders als je me kan helpen laat berichtje achter greetz wittn
azgaza zei:inferno33 zei:Vreemd, dat heb ik nou juist met sigaretten, hele stekende rook vind ik dat. Rook ook, als ik al rook, alleen maar shag.
Ja vind ik ook van sigaretten tabak in joints, dat is veel scherper. Shag voelt milt en brand pas als het te heet wordt en je te dicht bij de tip zit.
shokora zei:Ik koop meestal Drum, goedkope shag vind ik meestal een stuk minder lekker![]()

BlackRobBlunt zei:shokora zei:Ik koop meestal Drum, goedkope shag vind ik meestal een stuk minder lekker![]()
Halfzware van nelle voor de smakeloosheid, of Lucky Strike Fireleaf voor de jammie-ness![]()
Mayan zei:En meng je shit dan heel goed met je sigaret voor je rolt.
Dus geen laag tabak en dan een laag shit. Dat gaat scheef branden.
Goed verdelen is de boodschap.
Het kan al eens scheef gaan branden, dan brandt je dat gelijk goed met je aansteker. Tiets/klop ook nooit je assen van je joint af, draai mooie puntjes in de assenbak.
toooz zei:Hahaha
Hasj rook je heelemaal niet puur en ook niet 50-50%
hasj moet je met veel tabak roken,
1/3 gram doe je in je joint, en een heele sigaret draai je er in
of het moet heele slechte hasj zijn, maar als je 50-50% rookt dan is het gewoon een oere slechte joint
Mayan zei:Als je hasj puur rookt, gebruik dan een hasjpijpje zoals iedereen hej
lol
Dat kost maar 2.5€ ofzo.
Of kijk eens bij azarius.
En als je het rolt, altijd heel fijn brokken en op zijn minst een halve sigaret erbij. Heb je zelfrol, schudt dan losse tabakshaartjes eruit, geen pluggen tabak.
En meng je shit dan heel goed met je sigaret voor je rolt.
Dus geen laag tabak en dan een laag shit. Dat gaat scheef branden.
Goed verdelen is de boodschap.
Het kan al eens scheef gaan branden, dan brandt je dat gelijk goed met je aansteker. Tiets/klop ook nooit je assen van je joint af, draai mooie puntjes in de assenbak.

lucky strike heeft mooie taste in joint ^^inferno33 zei:BlackRobBlunt zei:shokora zei:Ik koop meestal Drum, goedkope shag vind ik meestal een stuk minder lekker![]()
Halfzware van nelle voor de smakeloosheid, of Lucky Strike Fireleaf voor de jammie-ness![]()
Van nelle stevige shag hier, mss een idee voor een onzin/drugs topic?
stuikeuh zei:Als ik pure hasjie joint rook brand hij scheef of de hasj zelf verbrand niet wss ligt dit aan te weinig tabak of aan iets anders als je me kan helpen laat berichtje achter greetz wittn