Haha, ik dacht exact hetzelfdeExceptionalInsight zei:Haal eerst maar eens die walgelijke fout uit de titel, daarna praten we verder (':
Amaranth zei:Dat is inderdaad een heel mooi nummer Serenity. Maar ik vind persoonlijk bijna alles van de peppers mooi![]()
Stadium Arcadium is anders de laatste hoor :P Ik vind de oude albums het mooist, maar ik vind de nieuwe albums ook leuk.Serenity zei:Amaranth zei:Dat is inderdaad een heel mooi nummer Serenity. Maar ik vind persoonlijk bijna alles van de peppers mooi![]()
Wel van het album Stadium Arcadium, dat is mijn favoriete album. Ze hebben veel mooie albums hoor, maar de albums die de laatste tijd zijn uitgekomen, zijn wat minder.
hmhm, mooi nummer, maar wel een beetje droevigGemini zei:Net als Almost Lover van A Fine Frenzy, kippenvel! Alhoewel ik slechte herinneringen heb aan dat nummer, blijft ie ontzettend mooi.
Oom Klaas zei:Nick Drake, 't hele album Pink Moon.
Samen met m'n lief, denken over zachte wolken velden en manieren om ons van het leven te beroven om eeuwig samen te zijn. :P
Maar dat is maar 1 keer gebeurd, voor de rest word ik juist heel vrolijk of positief afgevlakt van zijn muziek. De triestheid die voortvloeit uit liefde voor het leven wat ondragelijk was voor hem.
Nick Drake z'n muziek is puur gevoel, hij kende geen blokkades tussen zijn gevoel en muziek.
I'm So Sick Of Love Songs 
Mirrorball zei:Oom Klaas zei:Nick Drake, 't hele album Pink Moon.
Samen met m'n lief, denken over zachte wolken velden en manieren om ons van het leven te beroven om eeuwig samen te zijn. :P
Maar dat is maar 1 keer gebeurd, voor de rest word ik juist heel vrolijk of positief afgevlakt van zijn muziek. De triestheid die voortvloeit uit liefde voor het leven wat ondragelijk was voor hem.
Nick Drake z'n muziek is puur gevoel, hij kende geen blokkades tussen zijn gevoel en muziek.![]()
![]()
![]()
Nou kerel, aangezien je zelf het pantser van stoerheid niet af durft te werpen, post ik dan maar je favouriete lovesongLauu zei:er zijn wel wat mooie nummers...maar omdat nou mijn love song te noemen is een beetje ver gezocht...al dat kleffe gedoe
yeti zei:Nou kerel, aangezien je zelf het pantser van stoerheid niet af durft te werpen, post ik dan maar je favouriete lovesongLauu zei:er zijn wel wat mooie nummers...maar omdat nou mijn love song te noemen is een beetje ver gezocht...al dat kleffe gedoe![]()
Lauu zei:yeti zei:Nou kerel, aangezien je zelf het pantser van stoerheid niet af durft te werpen, post ik dan maar je favouriete lovesongLauu zei:er zijn wel wat mooie nummers...maar omdat nou mijn love song te noemen is een beetje ver gezocht...al dat kleffe gedoe![]()
wat een humor...echt...gellukig vind je jezelf grappig dan is er teminste nog iemand die je grappig vind
Ik vind 'em ook grappig, in tegenstelling tot..Lauu zei:wat een humor...echt...gellukig vind je jezelf grappig dan is er teminste nog iemand die je grappig vind
Stadium Arcadium is een van de albums van laatste tijd Serenity......Serenity zei:Amaranth zei:Dat is inderdaad een heel mooi nummer Serenity. Maar ik vind persoonlijk bijna alles van de peppers mooi![]()
Wel van het album Stadium Arcadium, dat is mijn favoriete album. Ze hebben veel mooie albums hoor, maar de albums die de laatste tijd zijn uitgekomen, zijn wat minder.
vode zei:
Zooooveeeel herinneringen aan jimi hendrix en dan vooral dit liedjePeace love, drugs, rock n roll en heel veel seks!
Andrew zei:Good song.
Little Wing is ook best een mooie love song though (:vode zei:Andrew zei:Good song.
Jij snapt het!