MaddMonkey
Badass junkie
SowiesoIk download m wel na nieuwjaar, scheelt weer administratie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
SowiesoIk download m wel na nieuwjaar, scheelt weer administratie
Oké dit was januari? En de rest van de maanden?Nou daar komt ie….
-3x xtc
-9x 3-mmc
-1x 1p-lsd
-1x 5-mapb
-1x 6-apb
-2x 2-fdck
Moet volgend jaar minder worden..

Like a boss 😜Ik heb de app gewist omdat er de laatste 8 maanden nog weinig aan toe te voegen was.

Er zijn mensen die hun drugsgebruik bijhouden?Voor de mensen die hun drugsgebruik bijhouden
Welke app gebruik je daar dan voor?Ik voer die app trouwens gewoon 1x per dag in, niet meerdere doses per dag. Het kan dus zijn dat 1x gebruik een hele dag was, maar het kan ook 1 lijntje zijn geweest.
Maar totaal heb ik dus op 67 dagen speed gehad dit jaar bijvoorbeeld. Dat hoop ik toch wel echt dat het aankomend jaar minder is hoor! Mijn doel blijft gewoon om maximaal 1-2 keer in de maand te gebruiken.
Welke app gebruik je daar dan voor?
Goed voornemen voor 2023:Mijn overzicht:
Cocaïne, veel te vaak
Speed: 5 keer
6-apb: 3 keer
Wiet/hasj: meer dan 100 x
260 duizend mg a-pihp? Klopt dit?Heb ook alles bijgehouden maar moet de data nog verwerken. Alleszins in het eerste helft van het jaar ongezond veel, maar naar mate het jaar tot z'n eind komt een pak minder en minder.
Edit: zit gelukkig momenteel al een twee weekjes zonder pihp.
Bekijk bijlage 48186
260 gram?260 duizend mg a-pihp? Klopt dit?
My god, dat is inderdaad flink! Plannen om te stoppen?260 gram?
Onverantwoord hoog maar waarschijnlijk wel.
![]()
Dose - Drug Journal
Dose helps you track and moderate your use of recreational drugs. Do you want to cut back on drinking? Maybe allow yourself a joint only after getting the job done? We got you covered! With Dose, you get a clear overview of your use and progress over time. People often don't realize that their...apps.apple.com
Ja.My god, dat is inderdaad flink! Plannen om te stoppen?
Ja, die Candyflip zet ik ook voor 2023 op de wensenlijst. Lijkt me top!Voor de rest veel zin in de volgende keer 6-APB. En LSD. En de candy-flip daarvan.
Is er nog een andere app om gebruik bij te houden? Als ik deze wil downloaden staat er dat het niet beschikbaar is in mijn regio of land.![]()
Dose - Drug Journal
Dose helps you track and moderate your use of recreational drugs. Do you want to cut back on drinking? Maybe allow yourself a joint only after getting the job done? We got you covered! With Dose, you get a clear overview of your use and progress over time. People often don't realize that their...apps.apple.com
Heb je Android of Apple?Is er nog een andere app om gebruik bij te houden? Als ik deze wil downloaden staat er dat het niet beschikbaar is in mijn regio of land.
AppleHeb je Android of Apple?
Ik heb zelf iets geschreven voor iOS de afgelopen 2 jaar om alles te loggen en te checken.