Mijn eerste keer was tijdens Showtek X-Qlusive. Een maat zou er een voor mij naar binnen nemen, dus daar hoefde ik mijzelf geen zorgen over te maken. En ik doe t voorzichtig of niet, dus eerst maar een halfje. Om een uurtje of 12 zat mr.

erin! Ik voelde na eenhalf uurtje wel een beetje licht in mn hoofd maar verder vrij weinig, maar ik danste wel iets makkelijker. Om een uur of 3 was het al helemaal over. Ff wat eten en om half 4 de tweede helft erin...
Wat geweldig!! Om 4 uur een echte KNAL!! Ik woog net zo veel als het lege waterflesje in mijn hand terwijl ik met mijn kaken strak op elkaar mijn veters uit mijn schoenen stampte. Wat een ervaring!! Ik schijn er niet uit te hebben gezien, maar alles was zo mooi en warm. Dansen was ook echt geen probleem. Maar om half 7 / 7 uur was het al weer over.
Dit duurde dus duidelijk veel te kort
Dat heb ik dus nog een keertje overgedaan op Hardbass. Dat waren andere die ongeveer anderhalf keer zo dik waren, en ik ging hard!!
Om 3 uur/half 4 geslikt, want die vorige werkten ook niet zo heel lang...
Foutje, want vanaf 4 uur tot 9 uur met een paar telescoopkijkers alles nauwkeurig geobserveerd. Het was zeker veeel beter als mij eerste ervaring, want de tweede was duidelijk van betere kwaliteit, ik heb non stop gedanst. Zelfs toen de muziek was gestopt ging ik nog maar ff door. Wat een ervaring!!!
Over 11 daagjes maar weer