Jouw eerste pil

buzzrider

Wijs gebruiker
mijn eerste keer waren 2 witte mitsu's het was een zalig gevoel, eerst een felle rush, keihard gaan en na 2 uur rustig praten met iedereen, ik heb nog op 20 minuten zowat alle wereldproblemen opgelost ( in mijn hoofd dan ) en daarna nog 6 uur ofzo gepraat en gelachen :grin: :hearteyes:

trippert

Newbie
mijn eerste keer was met 1.5 witte molentjes.
Begon met een halfje en ik maar denken dat ie niet in klapte :wave:
2 halfjes later had ik nog steeds het gevoel, ongeduldig als ik ben :P , dat ie niet inklapte... ik ging ff binnen zitten en WOOOW :openmouth: ik zakte voor mijn gevoel helemaal in de stoel en voelde me ook helemaal 1 met de stoel :grin:

Een kameraad vroeg aan me om naar de tv te kijken, tv was wel uit maar na enkele minuten geconcentreerd kijken zag ik alles erom heen met golfjes bewegen..!! zoo mooi :sunglasses:

vervolgens uuuuuuuuurenlang in me eigen wereldje gezeten genietend van het feit hoe mooi de wereld wel niet was en hoeveel ik wel niet van alles hield. Volgende dag erachter gekomen dat ik me halve telefoon lijst gesmst heb dat ik van ze hou en ze nooit kwijt wil :rolleyes: :grin:

haha zelfde avond weer geprobeerd, want had nog wat over... hele avond gepraat over van alles en nog wat.. serieuse verhalen tot fantasie van de bovenste plank.. ging geloof ik over groene smurfen en gemuteerde vissen :rolleyes: Geweldig!! heb me nog nooit zo verbonden gevoeld met de mensen om me heen

-edit- "met dezelfde avond bedoel ik de dag erna :grin: 1e x op een vrijdag en op zaterdag dus weer,, 2e x was trouwens ook heel mooi omdat ik het iets beter onder controle had :sunglasses: "

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Mijn eerste keer (en tot nu toe ook mijn enigste keer) was een blauw dolfijntje. Was een leuke ervaring en op de piek kreeg ik ook een vet realistische halucinatie :grin: (de kop van mijn maat veranderde in een gorilla :P)

Lauu

Badass junkie
geen id wat de eerste was...was een halfje...te lang geleden om dat nog te herrineren

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Mijn eerste pil was de anti conceptie pil. Ik voelde me er wel fijn bij, want mn buikpijn werd minder heftig tijdens mn ongesteldheid.

:openmouth:

vdk

Bewuste gebruiker
had 1 witte op en een roze, en ow wat voelde ik me chill!!
we zaten aan een meertje, en een opgedroogd meertje erlangs, met allemaal steentjes erin, dat voelde lekker aan me poten!! :grin:
daarna voetje baden :hearteyes:

en aan het einde aan een scooter gehangen op weg naar huis ( ging zo snel als de sneltrein :sunglasses: )

groetjes victor de kort

Drientje

DF-koning
[SF] Safiertje zei:
Mijn eerste pil was de anti conceptie pil. Ik voelde me er wel fijn bij, want mn buikpijn werd minder heftig tijdens mn ongesteldheid.

:openmouth:

Same here...

Mijn 1ste xtc was met de nacht van Assen. Witte mitschu's en ze waren helemaal nix. Niets gevoeld dus toen maar helemaal klem gezopen.

2e waren ook witte mitschu's en die deden het wel heel erg goed. Op een feestje in Utrecht(in de Vloer, technolab) en ik was meteen verkocht aan techno en xtc.

X

jade7

Newbie
mijn eerste pil was een windmolen, dat weet ik alleen, maar het was so geweldig!
kan ze alleen niet meer krijgen :angry: , help!

Annæ

Belezen gebruiker
Mijn eerste pilletje was een blauwe mitshu.
eerst een halfje genomen en toen voornamelijk dingen aangeraakt en verwonderd over de zachtheid van huid, de mooie kleuren om me heen, de lekkere warme thee, en het intens zalige jointje.
later nog een halfje bijgenomen en toen een paar uur met een zwart wit schilderij van een paardebloem op mijn schoot gezeten want daar waren allemaal zulke mooie dieren en kleuren in te zien :}

>>>> http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... brok+geluk

ik heb inderdaad ook nooit weer zo kunnen genieten als toen.
maargoed, you only get one chance to make a first impression.

Xpres

Newbie
Mijn eerste keer valt kort te beschrijven:

pure euforie.

Had ze gewoon thuis met vrienden genomen en na enkele uren was ik aan het genieten.

citrobacter

Experimenterende gebruiker
was goddelijk. Letterlijk en figuurlijk. Ik weet niet welke het waren, maar ik ging zo hard dat ik bijna van de aarde afvloog. Alles wat xtc kan geven heeft het gegeven en alles wat het uit me kon halen heeft het gehaald. Dit was de eerste en de beste keer, later zou het nooit meer zo'n climax bereiken.
forever tatoed in my brain...

henkie84

Bewuste gebruiker
Was werkelijk een superavond. Op een parkeerplaats gepakt en wachten op het inkicken. Het love-gevoel begon heel duidelijk op te komen, mijn vrienden waren zó lief. Eentje ging een hondje van een voorbij wandelende meneer knuffelen, ik kon er maar niet overuit hoe aardig en lief dat wel niet van hem was.

Toen zijn we naar een dansgelegenheid gegaan. Top staan swingen met m'n grootste pupillen :openmouth: ooit volgens mij, af en toe even de wc zoeken om het flesje te vullen met water. Dansen ging heerlijk, ik voelde me perfect, iedereen was aardig en de muziek was erg goed.

Aan het eind nog vrij lang gezoend met een (heel!) mooi meisje, die (haha) toen weg moest om haar vriendje ergens op te halen.

Die avond 2 pilletjes gehad geloof ik, eerst één, en na de top daarvan nog één. "Snoepjes van tante Eveline", waren het. De dag daarna dikke kaakpijn en vrij brak. En die avond voor twee van de medepilleneters, koken, samen met een antidrugsvriendin :). Het was, na haar bijsturen, heerlijk wat op tafel kwam, maar de eetlust moest hier en daar wel geforceert doen alsof hij bestond :).

Marten!

Bewuste gebruiker
Annæ zei:
toen voornamelijk dingen aangeraakt en verwonderd over de zachtheid van huid.
Haha :grin: Zóóóó herkenbaar! Heb de eerste keer ook echt bij bijna iedereen op Undergrounded even over de arm geaaid om te voelen of ze allemaal zo lekker zacht waren :hearteyes:

Skippy

Wijs gebruiker
Dolfijntjes, wat vroegen hele goeie schenen te zijn, ik merkte er geen fluit van, ook al had ik 2 hele genomen.

citrobacter

Kimmerd zei:
het voelde het alsof me benen de grond niet raakte , ik vond het geweldig ..... achter een tijdje ging het dan slechter , dan weer beter ....., ook had ik geen speeksel , heb dus heele tijd water zitten drinken

exact!!! Dat vond ik zo geweldig aan de eerste keer, dat ik men ledematen niet meer voelde, net of ik 2 gram woog en de grond niet raakte.. :) Nadien nooit meer dat gevoel gehad.. zonde
De eerste keer ben ik ook 5 minuten naar buiten moeten gaan, luchtje scheppen en wat cola drinken omdat het héél even te hard ging.. daarna kwam alles terug op zen pootjes terecht..
Uitdrogen van de speekselklieren is er iedere keer weer bij... :wink:

citrobacter

Skippy zei:
Dolfijntjes, wat vroegen hele goeie schenen te zijn, ik merkte er geen fluit van, ook al had ik 2 hele genomen.

logo maakt vaak niets uit, swim heeft iemand gehoord die kan kiezen welk logo hij laat drukken (vanaf xxx aantal pillen), en het aantal milligram mdma blijft dan toch gelijk.

Yensie

Newbie
Mijn eerste keer was tijdens Showtek X-Qlusive. Een maat zou er een voor mij naar binnen nemen, dus daar hoefde ik mijzelf geen zorgen over te maken. En ik doe t voorzichtig of niet, dus eerst maar een halfje. Om een uurtje of 12 zat mr. :xtc: erin! Ik voelde na eenhalf uurtje wel een beetje licht in mn hoofd maar verder vrij weinig, maar ik danste wel iets makkelijker. Om een uur of 3 was het al helemaal over. Ff wat eten en om half 4 de tweede helft erin...
Wat geweldig!! Om 4 uur een echte KNAL!! Ik woog net zo veel als het lege waterflesje in mijn hand terwijl ik met mijn kaken strak op elkaar mijn veters uit mijn schoenen stampte. Wat een ervaring!! Ik schijn er niet uit te hebben gezien, maar alles was zo mooi en warm. Dansen was ook echt geen probleem. Maar om half 7 / 7 uur was het al weer over.
Dit duurde dus duidelijk veel te kort :grin:

Dat heb ik dus nog een keertje overgedaan op Hardbass. Dat waren andere die ongeveer anderhalf keer zo dik waren, en ik ging hard!!
Om 3 uur/half 4 geslikt, want die vorige werkten ook niet zo heel lang...
Foutje, want vanaf 4 uur tot 9 uur met een paar telescoopkijkers alles nauwkeurig geobserveerd. Het was zeker veeel beter als mij eerste ervaring, want de tweede was duidelijk van betere kwaliteit, ik heb non stop gedanst. Zelfs toen de muziek was gestopt ging ik nog maar ff door. Wat een ervaring!!!

Over 11 daagjes maar weer :hearteyes:

Miss J

Bewuste gebruiker
citrobacter zei:
logo maakt vaak niets uit, swim heeft iemand gehoord die kan kiezen welk logo hij laat drukken (vanaf xxx aantal pillen), en het aantal milligram mdma blijft dan toch gelijk.

No shit, sherlock :openmouth:

vire

2 rode/roze met een sexy silout van een met haar bene liggende en op haar achterarm leunende mevrouw geen idee hoe ze hete.

had al lekker ingedronken en daarna pillen en nietveel later opstap
was een dolle avond. :openmouth:

Hollywood

Dat was een Groene pil zonder opdruk. Mij was verteld dat dat de verhouding ongeveer 80/20 mdma/speed was.

Heb deze genomen op een verjaardag. Voel de meer de speed dan de MDMA.

Lauu

Badass junkie
Hollywood zei:
Dat was een Groene pil zonder opdruk. Mij was verteld dat dat de verhouding ongeveer 80/20 mdma/speed was.

logisch 80mg is niet zo veel

Kmind

Belezen gebruiker
1 Ying yang
Kvoelde wel een soort van love-gevoel.
Maar ik weet niet egt meer.
Wel gecombineerd met alchol toen.

Johnson

Mijn waren groene dollartjes... Op vrijdag 2 kwartjes gepakt met een tijd van half uur ertussen ofzo maar op zaterdag halve in een keer en tijdje later kwart erbij en ik ging lekker dat weet ik nog wel :P

Chronix

Mijn eerste waren rode olifantjes, zegt niet veel maar ze sloegen wel goed in :tongueout: had er 1,5 genomen. Was ook een van mn beste ervaringen met xtc :hearteyes:

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Witte molentjes. Deze waren niet erg sterk (80 mg) ongeveer, maar heb me heerlijk gevoelt. 't duurde niet gek lang, denk een uur of 3/4. Volgende keer 2/2,5 naar binnen werken, maar ik hou het rustig. :)

x

1 ap'tje
in de klas(!)
met mn beste vriendin :')
heel dom van ons,
zij vond het geweldig,
ik helemaal niet.
ik was verschikelijk bang.
het viel verschrikkelijk hard op.
mn ouders werden gebeld, ik ontkende en ze geloofde me ;]
maar fuck,
daarna 2 weke niet meer gedaan, toen een half pilletje en nu neem ik het ongeveer 1 X per week, 3 - 4 pille.

nja mijn eerste keer was vreselijk maar nu vind ik het geweldig =D

kimberly17

1 ste pillen voor mij waren 3 blauwe mitsu's, ik was kenker furr... alles ging net goed. Kheb alleen maar gezeten met me hoofd naar beneden en kk hard gespaced, paatte tegen dingen die er niet waren etc.. dingetjes dat bij X altijd gebeurt alleen dan hoorde ik me nuchtere stemmetje niet meer.

KetaNr1

Belezen gebruiker
1ste keer 1 witte smiley....tijdje terug alweer maar ik weet nog dat het gelijk ook de leipste keer was, weet eigenlijk niet waarom...
terwijl ik veel verder aan de andere kant van de kaart ben geweest sinds DE eerste schijf....

pilsner

MIjn eertse pil was een bruine salmaiak met bruine spikkels erin, tijd van Parkzicht dus wel een aantal wat jaartjes geleden, het gevoel is niet te beschrijven!

Wanneer ik er aan denk, krijg ik de kriebels!!! Whahha

Vroeger in de tijd van de houten wielen ! :P

KetaNr1

Belezen gebruiker
Hollywood zei:

20 mg daar voel je amper tot niks van...kan ook kome omdat pep rotzooi is :wave:

Trippy-T

Newbie
jah gister avond was me eerste :P (5 mei) .. na ik had een kwartje genome van een dolfijn de dag daarvoor... voelde ik niks van.
Maar gister nam ik een halve van zogenaamd Roze sterretjes.. nou ik denk dat ik zo elke dag van me leve wil leven ... het is echt fantantisch

zal kort vertelle hoe ik m meemaakte:P

me vriende zeide van te voren, niet gaan overdrijven,,.. en neem elke keer een slokje water als je hem hard space,.. nou ik deed dat dus.. het was bijzonder.. leek net of er helium in me bene zate gespote.. en ik was echt vet blij... ik wou om de paar minute een groepsknuffel, en ik vond iedereen me beste vriend :P mja ik ging dus:

doen alsof ik een slang was
tege n opgezette papagaai praten
tege mieren praten
gras eten
elk voorwerp strelen en zegge tege et voorwerp: jij bent zoo mooi.. wauww

vanochtend op me werk ging ik ook ff me collega omhelze, en de Tv's en de kasten... de vloer.. alles.. maar nu isset avond en voel ik alleen lichte pijn in me hoofd xD

paraobi

Belezen gebruiker
anderhalve blauwe mitshu driehoek..
was geweldig, hele avond flink strak gestaan en de muziek, mensen, alles om me heen was geweldig :tongueout:

Re: Jou eerste pil

Mijn eerste keer xtc was ok. Was alleen niet zo goed dat ik daar voor veel had lopen zuipen. Stond daar niet aanspreekbaar te timetraffelen door de zaal heen. Dus die keer telde eigenlijk niet :P

De tweede keer daar in tegen.. Jezus.. wat een ervaring. had 5 pillen genomen tijdens Cocoon en after bij maandag bestaat niet. Op het begin een halfje om het een beetje uit te proberen. Ik voelde er niet zoveel van dus nam daarna gewoon maar een hele en de rest over de nacht verspreid. Hij kickte in uit het niets. Damn.. 11 uur lang lopen genieten als een mallleeee. Jezus wat voelde ik me lekker. Was echt 100% genieten.

Lauu

Badass junkie
Re: Jou eerste pil

geen wat het was...ging wel hard voor mij gevoel...maar dat zal wel meegevallen hebben sinds het de eerste keer was :P

Bovenaan