Re: Jou eerste pil
mijn eerste ervaring met XTC was afgelopen weekend dance valley!!
het was zo geweldig ik raak er nog steeds niet over uitgepraat...
ik ben altijd een beetje angstig ervoor geweest maar nu overwon mijn nieuwsgierigheid het van de angst en ik had mijn vriend bij me waarvan ik wist dat die me altijd goed in de gaten zou houden (en die zorgt er ook voor dat ie niet te ver heen is, kent zn grenzen)
dus ik kreeg s'middags mn eerste halfje (een witte), volgens mn vriend niet zo'n sterke was wel een goed begin aangezien ik nog nooit iets gebruuikt had en vanwege mijn kleine postuur...
een uur later, ik voel niks!! oke mn vriend zegt neem dan maar die andere halve van die witte want ze zijn niet zo sterk, ik neem dat ding..... nou ik voelde nog steeds niet!!
ongeveer 4 uur later s'avonds toch maar weer proberen, weer zo'n halve witte: nou echt waar nog steeds niets!! mn vriend begreep er ook niets van! oke dan 3 kwartier later toch maar een kwartje van een blauwtje: een uur later nog steeds niets!! oke ik was niet moe, en miss een tinteling in mn benen maar ik dacht is dit het nou??? oke een uur later nog maar een kwartje van die blauwe....
2 uur later op de terug weg naar de auto ik maar zeiken erover van ja maar hoe kan dat nou, en wat had ik dan moeten voelen?? al die vrienden het proberen uit te leggen, van je voelt echt wel als het inslaat: nou ik voelde niks!! iemand zei nog mijn eerste keer sloeg ook pas heel laat in, toen ik ontspannen in de auto zat. ik geloofde dr inmiddels niks meer van.
dus wij komen aan bij de auto: wordt lang wachten want door de modder staan er een aantal auto's vast waardoor niemand weg kan. geeft mij uitstekend de gelegenheid om nog maar eens te zeiken over wat nou het effect is van een pilletje.
alles leuk en aardig.... maar ik zit een half uurtje in die auto, beetje misselijk ik denk nog gatver moet ik nou kotsen?? en ineens KEDDENG

!!!
WOW wat heb ik een geweldige terugreis gehad!! mn vrienden hebben zich rotgelachen: heb 80 keer de foto's van mn mobiel zitten kijken van die dag en 80 keer gezegd hoe leuk ik mezelf wel niet vond en hoe leuk ik mn vriend wel niet vond!!
iedereen was zuur van het lange wachten in de file maar ik kon me nergens aan storen!!
eenmaal thuis wilde ik niet meer uit de auto, ik zat zo lekker!! met een beetje hulp van mn vriend toch maar eruit en ook maar even onder de douche gezet (moest wel: een en al blubber)
en daarna kon ik niet meer ophouden met praten!! helaas viel mn vriend op gegeven moment in slaap, dus die praatte ineens nie meer terug: dan maar bellen!!
kortom wat een geweldige ervaring! raak er nog steeds niet over uitgepraat!!
beetje jammer dat ik wel veel last had van mn kaken de dag erna....
wel vreemd dat het zo lang duurde voordat ie insloeg?? zou het ermee te maken hebben dat je wellicht toch een beetje angst heb, de controle wil behouden en zit te wachten erop??
hebben meer mensen daar ervaring mee en duurt het dan de volgende keer dat ik een pilletje neem weer zo lang???
X