Jouw eerste pil

Re: Jou eerste pil

Roze fararie, Alweer 3 jaar geleden ongeveer ik was 13/14 ik had van mijn zus gekregen.
Ik en mijn zus naar de stad toe en allebei 1 genomen ik had totaal geen verstand van drugs en had ook nooit wat met drugs te maken gehad:P
Ik wist totaal niet wat ik kon verwachten maar het leek me wel lagguh :P
dus liepen wij net zoo strak door de stad heen

SoSSoS

Experimenterende gebruiker

ik had meteen 2 pillen.
weet niet meer wat voor precies.
waren groen volges mij.
was echt de beste avond van me leven :hearteyes:
ik dacht dat ik de grond niet meer aanraakte :P
2 uur daarna blowtje gerookt.
echt een geweldig gevoel :hearteyes: :hearteyes:
wou dat het vaker zo kon

SoSSoS

Re:

Trippy-T zei:
doen alsof ik een slang was
tege n opgezette papagaai praten
tege mieren praten
gras eten
elk voorwerp strelen en zegge tege et voorwerp: jij bent zoo mooi.. wauww

vanochtend op me werk ging ik ook ff me collega omhelze, en de Tv's en de kasten... de vloer.. alles.. maar nu isset avond en voel ik alleen lichte pijn in me hoofd xD
haha dit is wel geweldig :hearteyes:

eliseliselise

1/3 blauwe mitsu
ik was aan het oppassen bij de buren
toen de kindjes op bed lagen kwam mijn vriend langs met een pilletje
en het was chiiiiiiiiiiill
toen die ouders thuis kwamen ben ik nog een half uur blijfen zitten op de bank en allemaal onzin met ze geluld :') ik vond het zo chill om te praten , kon echt niet stoppen .
naja en toen naar huis ..
en verder gespaced op mn kamer (:

dzN

Belezen gebruiker

was 1 blauwe dolfijn.. 120 mg mdma. was op nieuwjaar...

1ste keer beste keer !

Scooby-Doo

Bewuste gebruiker

mijn eerte pil was een wit dolfijntje
zal wel iets van 70 mg in hebben gezeten..
maarja evengoed wel hard gegaan :grin:

kildeer

Belezen gebruiker
Solstice '06 op Ruigoord, oeioeioei wat een fijne nacht...

Ik nam, ietwat nerveus, om 0.30 een halve witte pil met opdruk van een haai, getest tussen de 50&80 mg MDMA, geen speed. Het leek uuuuren te duren voor ik die warme, alles overspoelende geluksgloed en lichtvoetigheid voor het eerst mocht meemaken, maar toen het eenmaal gebeurde wist ik van de gekkigheid niet wat voor moois me allemaal overkwam. Mijn vrienden, de meesten ook first-timers, waren al helemaal los, waarschijnlijk was de verukkelijke maar zware risotto van die avond de reden van mijn "vertraging"

Na eindeloos dansen in de tent mijn vriendin gebeld en aan één stuk door verteld hoe mooi Ruigoord was, hoe mooi zíj was, hoeveel ik van haar hield en hoe fijn mijn vrienden zich over het weiland verplaatsten. Uiteindelijk in de "boomhut" beland, de zonsopgang over het industrieterrein bekeken, wilde kersen geplukt en tegen 9 uur AM (en zo'n 4 halfjes verder) zonder spijt of verlangen het prachtige Ruigoord weer achter ons gelaten. 10 uur lang geslapen als een roos, volgende dag amper tot geen last van wat dan ook.

En het mooie is; als je het kan opbrengen je gebruik tot max. 3 á 4 keer per jaar te houden voelt het iedere keer weer bijna als die eerste keer.. :hearteyes:

Hmm eerste pil was nog maar 2 maanden geleden ofzo.
Eigenlijk waren het er drie op één dag.
Echt , pure brol genaamd yingyangs.
Pas bij de derde voelde ik er iets van omdat we toen op de foor (kermis dus :P) zaten en ik had alcohol gedronken en er was van dan flitslicht.
Toen voelde ik me echt niet goed.
Ik was aan't bibberen enal.
Maarjah ..
de dag erna voelde ik me wel miserabel.
Dus dat ervaar ik niet echt als een eerste pil.
De tweede keer, ongeveer 2 weken derna.
Begon ik met een ap'ke (vooral bekend in belgie)
Dat is het pil met het slechtste spul erin , rattenvergif , wasproducten en heroine (heb ik gehoord =/)
Noujahh , ik nam hem in de morgend een halfuur voor het school.
Dus dan kon ik de school heel actief beginnen enal.
Ik voelde me echt fantastisch.
Mijn concentratievermogen was ongelooflijk.
Ik stond wel strak , en er was een zware druk op men tanden.
Dus onbewust beet ik mijn kaken kapot en mijn tanden.
Ik beet op mijn pennen enal tot ze kapot waren.
Wij hadden met lo trampolinespringen.
Ik zweer het je , zoiets zalig had ik nooit beleefd
Ik had het gevoel dat ik zweefde Ö

Noujahh , het bleef ongeveer 6 uur werken =)

Re:

Acon zei:
1 Ying yang
Kvoelde wel een soort van love-gevoel.
Maar ik weet niet egt meer.
Wel gecombineerd met alchol toen.

Ik vond m'n yingyangs zwaarn afrip eigenlijk . =/
Maar welke yingyang had je genome?
Zo de nieuwe met die rode spikkeltjes? =P

Debris

Bewuste gebruiker

Dolfijntje, niks van gevoeld omdat ik niet had gepaft.
2e Keer was dubbele mitsu's. Was heel raar.
Ik pak een halfje in de tram naar 't feestje, kom aan en voel niks. Zie dat de sfeer goed zit enz, dus pak nog eentje. Ben erg moe en ga in de chillout zitten en val in slaap.
Ik wordt wakker, pak me nog eentje, voel nogaltijd niks. Loop naar buiten, neem 1 trekje van een joint en ben beginnen flashen, ben zelfs visueel gegaan.
Ben op een of andere manier in iemand z'n auto beland, daar hebben we ballonnen gedaan, ondertussen is 't feestje stilgelegt en zijn we naar een ander feestje gegaan.
Toen ik terug bij bewust zijn werd was ik ineens op een ander feestje, met kapotte tanden en kaken. Enorme afkick gehad en meteen afgeleerd pillen te pakken.
Heb veel liever mdma, hou je tenminste ook je kaken onder controle.

Scooby-Doo

Bewuste gebruiker

Debris zei:
Enorme afkick gehad en meteen afgeleerd pillen te pakken.
Heb veel liever mdma, hou je tenminste ook je kaken onder controle.

in pillen zit mdma :wave:
maar je bedoelt vast mdma kristallen.

Basta Bas

Newbie

Mijn eerste keer XTC was met Masters of Hardcore op 16 februari 2008. Ik ga al een paar jaar naar dit soort feesten en de eerste keer dat ik iemand zag krullen had ik niet echt de behoefte om ooit eraan te beginnen, maar na een hoop informatie te hebben gelezen op internet en ervaringen van vrienden besloot ik dat ik het ook maar een keer moest doen aangezien ik toch wel erg benieuwd was naar de ervaring.
Ik had drie witte dolfijntjes op de kop getikt via een vriend van me, geen idee hoe sterk ze waren. Die vriend van me schatte ze zelf op zo'n 120 mg. per stuk maar ik vraag me af of dat wel zo was aangezien ik ze allemaal opgegeten heb die nacht :flushed:
Het leek mij verstandig om te beginnen met een halfje, die ik dan ook met een klamme hand innam gevolgd door een paar slokken water. Daarna gewoon terug de grote zaal in en los gaan (op advies van die vriend van me, die zei dat ik niet moest gaan wachten en steeds eraan moest gaan denken of 'ie wel insloeg of niet). Na ongeveer 75 minuten voelde ik me een beetje vaag, het hoogtepuntje (voor zover je het al een hoogtepunt kon noemen want er gebeurde eigenlijk weinig) was alweer aan het afzwakken en ik kon niet geloven dat dit nou zo geweldig was. Toen heb ik gelijk een hele ingenomen rond een uurtje of 01:00 en een kleine 20 minuten later voelde het alsof ik een andere wereld ingezogen werd. Ik had echt tintelingen over mijn hele lichaam in het begin en daarna voelde ik me intens gelukkig. Een onbeschrijvelijk gevoel eigenlijk, een beetje het idee van vlinders in je buik maar dan veel intenser, alsof ze door je hele lichaam heen vliegen :grin: Daarna heb ik eigenlijk gewoon steeds halfjes bijgenomen als ik weer wat harder wilde gaan, tot ik rond een uurtje of 4 door mijn spul heen was. Ik ben nog naar die vriend van me gegaan maar die wilde me geen nieuwe geven (en terecht, achteraf natuurlijk ook blij om maar op dat moment dacht ik alleen maar aan dat gevoel van eerst wat ik weer wilde hebben).

Tweede keer was 5 april, toen had ik 200 mg. MDMA kristallen (84% zuiver) en 4 pillen op (geen idee hoe sterk). Die keer vond ik het echter veel minder leuk dan de eerste keer, en om die reden wil ik nu minimaal een maandje of 5 wachten in totaal (aangezien dan weer MoH is :beer: ) in de hoop dat het dan weer een beetje in de buurt komt van mijn eerste ervaring (5 april werd ik er alleen vaag van) :)

Lauu

Badass junkie

die witte dolfijnen waren dus niet 120mg...met 120mg ga je flink hard met de eerste keer...en sinds je steeds bij pakte enzo moet het wel troep zijn geweest...meestal is weinig al genoeg voor mensen die eerste keer gebruiken...bij mij was een halfje al zat :hearteyes:

Gemini

Badass junkie

Mijn eerste pil, pff dat ook alweer eenn jaar of 5/6 geleden.
Ik geloof dat het een blauw red bulletje was ofzo iets.

Ik deed het bij een vriendin thuis met een aantal vrienden. Met z'n drieen hadden we een p-tje genomen, ieder 1.
Die 2 vrienden van me hadden het vaker gedaan. Ik weet nog dat toen m'n pilletje in begon te slaan 1 van due vrienden tegen me zei dat ik een slok cola moest nemen, omdat dat zoooo lekker zou zijn. Het smaakte ook echt te lekker :P echt heel stom eigenlijk.
Later ging ik met die 2 vrienden boven zitten, we voelde ons echt een drie-eenheid. We hebben toen heel lang gepraat over serieuze dingen enzo, ons hele levensverhaal op tafel gegooit enzo, heel veel geknuffeld, ik vond ze zooooo lief :P
Verder kan ik me er eigenlijk weinig meer van herinneren, m'n volgende pilletje was veel beter.
Ik vond dit wel heel chill, maar wel 1 van de minste keren.

gamezz

Bewuste gebruiker

mijn eerste pil was dit weekend
voelde me goed in me vel
liefdevol gevoel
heb zelf men beste maat staan knuffelen op de weg om 4uur snachts :)
ik hou het liefst van de "oplom" het tintelig gevoel door heel je lichaam

dollegekske

Bewuste gebruiker

Myn eerste was MDMA-pil, klavertjes (geloof ik) 1,75 pil op.

Voelde me er echt goed door, was veruit de beste nacht van mijn leven. Was precies zoals ik me had voorgesteld; knuffelneigingen, gelukkig, niet bang, actief e.d. alleen de kater was erger dan ik had verwacht :openmouth:

Stoneboot

Bewuste gebruiker

Mijn eerste keer was geweldig. Ik had van een vriend van mij Mitshubishi Triples (De gebruikelijke blauwe driehoeken alleen met een grotere hoeveelheid MDMA) en dat waren een partij sterke dingen. Op die avond heb ik misschien hoogstens een halfje genomen, misschien niet eens, want ik kon voor geen meter breken (Zie 2 mongolen met een sleutel beetje in het wild aan het snijden). We zaten dus op zo'n skatebaan en we wachten maar. Hij sloeg niet in, wat eigenlijk gebruikelijk is met die soort pillen maar dat wisten we niet. Dus we gingen zitten, wachten tot die inslaat. En op een gegeven moment zeg ik: Ja fock dit, ik ga wel gewoon naar huis. En ik sta op....WHAM, straalmotor in je rug XD De hele avondjes rondjes lopen rennen en toen ik weer naar huis ging 1 uur in mezelf lopen praten en om de 5 minuten het licht aandoen om te kijken hoe mooi het licht was en om in die spiegel te zien dat me pupillen te groot voor woorden waren XD Mooie eerste keer, misschien de beste, moet nog meer ervaring opdoen ^^

Stoneboot

Bewuste gebruiker

Lauu zei:
die witte dolfijnen waren dus niet 120mg...met 120mg ga je flink hard met de eerste keer...en sinds je steeds bij pakte enzo moet het wel troep zijn geweest...meestal is weinig al genoeg voor mensen die eerste keer gebruiken...bij mij was een halfje al zat :hearteyes:

Ja precies, dat moeten een partij baggerpillen zijn geweest, ik had superweinig nodig. Nou ben ik ook maar een licht ventje, maar toch !

king-joost

Mijn eerste keer pillen waren blauwe mitsu's :grin:
Ik wist niet wat me overkwam
mijn beste maat vroeg opeens, Wat doe je raar?
Geweldig :hearteyes:

kaboutertje

Mijn 1ste een kroonje.. hahah alleen het idee hebben waarschijnlijk da je het pakt want volgens mij was het allang uitgewerkt en wij stonden met zun 2en nogsteeds de springen... :xtc:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker

geel xje :hearteyes:
ik klapte er gewoon 1tje.. na een tijd toen hij insloeg, ,BANG!!
Ik lag op een bankje midden op t marktplein, en daar begon ik ineens hard te zweten en trillen enzo,, ik zag alles oppeens dubbel enzo,. was vet opgefokt, ff een flesje AA gedronken en tegen mezelf gezecht dat het kkr goed gaat!!!,.., en opeens vloog ik!! :mrgreen:
geweldig :grin:
ik heb lopen klapertanden niet normaal!! geleik een stukje van mn tand afgebroken :P :tearsofjoy:
ik zag alles trillen en ik kon niet eens meer mn eigen peuk aansteken,, ik hield mn aansteker tog wel een dikke 30 cm van mn peuk af :tearsofjoy:
geweldig :stoned: :tearsofjoy:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker

Mijn eerste keer waren jammer genoeg 3 versaces in de les.
Onverantwoord omdat het in de klas was maar damn :hearteyes: dat gevoel dat ik had..

Nouja iedereen weet wel wat ik bedoel.

gekkehenkie

Belezen gebruiker

Eerste keer was in een café. Een klein wit pilletje (hardgedrukt, dus sloeg echt opeens in) in het begin in paniek geraakt maar daarna top avond gehad (had het love gevoel wel heel erg) maar vond m'n eerste keer niet de mooiste keer.

NexxtGen

Belezen gebruiker

Mijn eerste keer was te vet, maar duurde iets te kort... ik weet niet precies wat voor pil het was, maar ik voelde me iig oneindig goed (zoals iedereen het wel herkent :wink: maar ze haddne geen 2de dus het zakte vrij snel weg.

De keer daarop echter, wat ik wel als me eerste ECHTE keer beschouw, was in een disco, toen ik er 2 op had... ik viel half om, ik dacht dat ik nok zou gaan, maar daarna was alles beter dan ik ooit had durven dromen hahahhah... was echt niet normaal... mijn koninkrijk voor die momenten, want die zullen nooit meer terugkomen :(

Sloebertje

Mijn eerste keer was gelijk mdma-poeder :) Hoeveel weet ik niet meer precies. Het was op een gewone boerefuif, waar ik me anders waarschijnlijk kapot verveeld zou hebben. Met wat mdma in mijn lichaam één van de mooiste nachten van mijn leven. Ik had mij nog nooit zo goed gevoeld. Iets om nooit te vergeten :xtc:

mijn eerste ervaring met XTC was afgelopen weekend dance valley!!
het was zo geweldig ik raak er nog steeds niet over uitgepraat...

ik ben altijd een beetje angstig ervoor geweest maar nu overwon mijn nieuwsgierigheid het van de angst en ik had mijn vriend bij me waarvan ik wist dat die me altijd goed in de gaten zou houden (en die zorgt er ook voor dat ie niet te ver heen is, kent zn grenzen)

dus ik kreeg s'middags mn eerste halfje (een witte), volgens mn vriend niet zo'n sterke was wel een goed begin aangezien ik nog nooit iets gebruuikt had en vanwege mijn kleine postuur...
een uur later, ik voel niks!! oke mn vriend zegt neem dan maar die andere halve van die witte want ze zijn niet zo sterk, ik neem dat ding..... nou ik voelde nog steeds niet!!

ongeveer 4 uur later s'avonds toch maar weer proberen, weer zo'n halve witte: nou echt waar nog steeds niets!! mn vriend begreep er ook niets van! oke dan 3 kwartier later toch maar een kwartje van een blauwtje: een uur later nog steeds niets!! oke ik was niet moe, en miss een tinteling in mn benen maar ik dacht is dit het nou??? oke een uur later nog maar een kwartje van die blauwe....

2 uur later op de terug weg naar de auto ik maar zeiken erover van ja maar hoe kan dat nou, en wat had ik dan moeten voelen?? al die vrienden het proberen uit te leggen, van je voelt echt wel als het inslaat: nou ik voelde niks!! iemand zei nog mijn eerste keer sloeg ook pas heel laat in, toen ik ontspannen in de auto zat. ik geloofde dr inmiddels niks meer van.

dus wij komen aan bij de auto: wordt lang wachten want door de modder staan er een aantal auto's vast waardoor niemand weg kan. geeft mij uitstekend de gelegenheid om nog maar eens te zeiken over wat nou het effect is van een pilletje.

alles leuk en aardig.... maar ik zit een half uurtje in die auto, beetje misselijk ik denk nog gatver moet ik nou kotsen?? en ineens KEDDENG :hearteyes:!!!

WOW wat heb ik een geweldige terugreis gehad!! mn vrienden hebben zich rotgelachen: heb 80 keer de foto's van mn mobiel zitten kijken van die dag en 80 keer gezegd hoe leuk ik mezelf wel niet vond en hoe leuk ik mn vriend wel niet vond!!
iedereen was zuur van het lange wachten in de file maar ik kon me nergens aan storen!!
eenmaal thuis wilde ik niet meer uit de auto, ik zat zo lekker!! met een beetje hulp van mn vriend toch maar eruit en ook maar even onder de douche gezet (moest wel: een en al blubber)

en daarna kon ik niet meer ophouden met praten!! helaas viel mn vriend op gegeven moment in slaap, dus die praatte ineens nie meer terug: dan maar bellen!!

kortom wat een geweldige ervaring! raak er nog steeds niet over uitgepraat!!
beetje jammer dat ik wel veel last had van mn kaken de dag erna....

wel vreemd dat het zo lang duurde voordat ie insloeg?? zou het ermee te maken hebben dat je wellicht toch een beetje angst heb, de controle wil behouden en zit te wachten erop??
hebben meer mensen daar ervaring mee en duurt het dan de volgende keer dat ik een pilletje neem weer zo lang???

X

inferno33

Bewuste gebruiker

duurde bij mij ook 2+ uur voordat het insloeg, ±200 mg genomen in bommetjes. een lijntje gesnoven 50 mg, en toen leek alles tegelijk in te slaan, want ik voelde me geweldig. Daarna nog een keer gedaan, gesnoven 80(omdat ik eerst dacht dat het effect van de eerste keer van die 50 kwam..) voelde me prima, hele vette dag gehad, maar het haalde het niet bij de eerste keer..

volgende keer 200 mg droppen denk ik :)

VidaLoCa

Bewuste gebruiker

inferno33 zei:
duurde bij mij ook 2+ uur voordat het insloeg, ±200 mg genomen in bommetjes. een lijntje gesnoven 50 mg, en toen leek alles tegelijk in te slaan, want ik voelde me geweldig. Daarna nog een keer gedaan, gesnoven 80(omdat ik eerst dacht dat het effect van de eerste keer van die 50 kwam..) voelde me prima, hele vette dag gehad, maar het haalde het niet bij de eerste keer..

volgende keer 200 mg droppen denk ik :)
Eerste keer 200mg kan ik goed inkomén dat die keer hemels was :hearteyes:

T-men

Bewuste gebruiker

De eerste keer dat ik x gebruikte heb ik (thuis, met vriendin) 5 roze lovertjes opgegeten...
Een beetje veel voor de eerste keer maar ik zal het nooit vergeten, wist niet wat me overkwam! :hearteyes:

Welhallodaar

Bewuste gebruiker

moedig mensen maar niet aan om teveel als eerste keer te gebruiken want ik ken iemand die nam halve pil en die ging een boom neuken. maarjah het was vast zo'n uber sterke heb ze wel gezien

Stoneboot

Bewuste gebruiker

Als mensen op dit forum zitten zijn ze sowieso al nieuwsgierig en gaan ze waarschijnlijk toch al gebruiken als ze het al niet eerder hebben gebruikt.

AlliceD

Newbie

Me eerste schijven waren 3 toyota's. Ik wist niet hoe het voelde en was best zenuwachtig. Ze waren niet zo heftig.. Ik wou het gewoon rustig aan beginne. :hearteyes:

Bovenaan