Dreamy zei:Gisteren mijn eerste ptje genomen en wow!
Gewoon zoveel beter dan ik verwacht had!![]()
Moest alleen vandaag op vakantie, heb nog de halve dag last gehad van een zwevende onderkaak.
watvoor pilletje had je en hoeveel?? Welhallodaar zei:moedig mensen maar niet aan om teveel als eerste keer te gebruiken want ik ken iemand die nam halve pil en die ging een boom neuken. maarjah het was vast zo'n uber sterke heb ze wel gezien
richelle zei:Weet niet meer welk soort dat eerste pilletje was, begonnen met eenhalfje en t gevoel was overweldigend, ..echt Superrr, iedereen zo lief ,aardig, en echt t ultieme love gevoel..zoals de eerste keer , zo heftig, zo heb ik t nooit meer gevoeld , die intensie!!
Denk dat als je een 2e keer gebruikt je hersenen herkennen wat er gebeurt, en t daarom anders is .
Hyperdrive zei:Tja wat was de eerste pil die je nam, en hoe voelde je daarbij??
Dan heb je de eerste keer kutpillen gehad.maiskorrel zei:Vind het trouwens maar vreemd dat zoveel mensen de eerste keer de beste keer vinden. Bij mij blijft elke keer weer even goed, en soms zelfs beter![]()
kiekert zei:Dan heb je de eerste keer kutpillen gehad.maiskorrel zei:Vind het trouwens maar vreemd dat zoveel mensen de eerste keer de beste keer vinden. Bij mij blijft elke keer weer even goed, en soms zelfs beter![]()
De eerste keer hebben je hersens namelijk geen idee wat ze meemaken, hoe ze ermee om moeten gaan e.d. Na de eerste keer treedt al tolerantie op, omdat je hersens het 'gevoel' kennen.
Voor mij ook, maar dan heb je wél goeie pillenWindhoos zei:Tilburg is voor mij helaas de andere kant van nederland
kiekert zei:Dan heb je de eerste keer kutpillen gehad.maiskorrel zei:Vind het trouwens maar vreemd dat zoveel mensen de eerste keer de beste keer vinden. Bij mij blijft elke keer weer even goed, en soms zelfs beter![]()
De eerste keer hebben je hersens namelijk geen idee wat ze meemaken, hoe ze ermee om moeten gaan e.d. Na de eerste keer treedt al tolerantie op, omdat je hersens het 'gevoel' kennen.
kiekert zei:Voor mij ook, maar dan heb je wél goeie pillenWindhoos zei:Tilburg is voor mij helaas de andere kant van nederland
Ik rij er ook niet heen om ff 10 pillen ofzo te halen
.de laatste keer herinner ik mij beter,terug met 2en namen we een xtc pil,in de kroeg draaiden ze technomuziek 
een vraagje gnuxx(want van xtc ken ik amper iets van)gNuxx zei:eerste keer had ik 5 triple x op.
getest op 50mg speed 50mg mdma 10mg mda
ik ging wel hard ja

vanochtend afgesloten met een jointje,, HEERLIJK ! perfecte avond gehad 
Rendeo zei:mijn 1ste pil was een rozen hartje, was wel iets te jong om dan al te beginnen met dat ( jaar of 15 ). ik had ook een beter moment moeten nemen want toen het begon te werken moesten mijn vrienden al naar huis... daar zat ik dan 3 kwartier op een bankje alleen te wachten tot het effect wat minder was zodat ik naar huis kon gaan.. maar ik heb me wel goed geamuseerd in die 3 kwartier :P
ondertussen al 19 jaar maar niet veel meer geslikt, dit weekend eens een ufo'tje nemen, heb gehoord dat er al veel mensen zijn slecht gekomen van die pillen, iemand die al een oranje ufo heeft genomen?
) ik praate die nacht met mensen die ik niet kost enz maar ze hadden wl wat bang want je zag het wl aan mijn pupillen