Jouw eerste pil

kiekert

Bewuste gebruiker
Re: Jou eerste pil

@zusterpoes.

Ik denk dat het het idd een stukkie controle geweest is. Omdat je op DV tussen allemaal vreemden zou staan... Op de terugweg in de auto zat je alleen tussen je vrienden.

Zoiets kan het best geweest zijn

Dreamy

Experimenterende gebruiker

Gisteren mijn eerste ptje genomen en wow!
Gewoon zoveel beter dan ik verwacht had! :hearteyes:
Moest alleen vandaag op vakantie, heb nog de halve dag last gehad van een zwevende onderkaak.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker

Dreamy zei:
Gisteren mijn eerste ptje genomen en wow!
Gewoon zoveel beter dan ik verwacht had! :hearteyes:
Moest alleen vandaag op vakantie, heb nog de halve dag last gehad van een zwevende onderkaak.

relaxed :stoned: watvoor pilletje had je en hoeveel?? :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Mijn eerste pil was een blauwe driehoek met een kruisje erin. Ik had er 2 van genomen en vond het helemaal geweldig :hearteyes: . Het bleken achteraf redelijk zwakke pillen te zijn 55mg mdma de stuk, er bleek ook nog wat mda in te zitten dacht ik.

richelle

Belezen gebruiker

Weet niet meer welk soort dat eerste pilletje was, begonnen met eenhalfje en t gevoel was overweldigend, ..echt Superrr, iedereen zo lief ,aardig, en echt t ultieme love gevoel..zoals de eerste keer , zo heftig, zo heb ik t nooit meer gevoeld , die intensie!!

Denk dat als je een 2e keer gebruikt je hersenen herkennen wat er gebeurt, en t daarom anders is .

pretender

Belezen gebruiker

Welhallodaar zei:
moedig mensen maar niet aan om teveel als eerste keer te gebruiken want ik ken iemand die nam halve pil en die ging een boom neuken. maarjah het was vast zo'n uber sterke heb ze wel gezien

hehehe.. opmerking van de maand....droge gek :wink:

ciao

pretender

Belezen gebruiker

richelle zei:
Weet niet meer welk soort dat eerste pilletje was, begonnen met eenhalfje en t gevoel was overweldigend, ..echt Superrr, iedereen zo lief ,aardig, en echt t ultieme love gevoel..zoals de eerste keer , zo heftig, zo heb ik t nooit meer gevoeld , die intensie!!

Denk dat als je een 2e keer gebruikt je hersenen herkennen wat er gebeurt, en t daarom anders is .

de keren erop zullen nog wel mooier worden denk ik :wink:

ciao

caatje

Badass junkie

Hyperdrive zei:
Tja wat was de eerste pil die je nam, en hoe voelde je daarbij??

Pffffff, dat is al heel wat jaren geleden. Mijn eerste pil was als ik me niet vergis een wit duifje. De tweede weet ik zeker dat was een roze zonder opdruk.

maiskorrel

Bewuste gebruiker

Vind het trouwens maar vreemd dat zoveel mensen de eerste keer de beste keer vinden. Bij mij blijft elke keer weer even goed, en soms zelfs beter :hearteyes:

kiekert

Bewuste gebruiker

maiskorrel zei:
Vind het trouwens maar vreemd dat zoveel mensen de eerste keer de beste keer vinden. Bij mij blijft elke keer weer even goed, en soms zelfs beter :hearteyes:
Dan heb je de eerste keer kutpillen gehad.

De eerste keer hebben je hersens namelijk geen idee wat ze meemaken, hoe ze ermee om moeten gaan e.d. Na de eerste keer treedt al tolerantie op, omdat je hersens het 'gevoel' kennen.

caatje

Badass junkie

kiekert zei:
maiskorrel zei:

De eerste keer hebben je hersens namelijk geen idee wat ze meemaken, hoe ze ermee om moeten gaan e.d. Na de eerste keer treedt al tolerantie op, omdat je hersens het 'gevoel' kennen.

Ik vond de eerste keer best spannend/eng. De tweede keer wist ik ongeveer wat me te wachten stond en was daardoor veel ontspannen waardoor ik er veel meer van genoot.

Windhoos

De mijn was een mitsubishi triple x, maar een halve van gehad en toen ging ik al hard genoeg. Stond met mijn hyper, hyper, ben hyper (weet niet hoe vaak ik dat gezegt heb, maar iig vaak genoeg) iig goed voor lul :rolleyes:

Maar gebruik het al wel 2 jaar niet meer, aangezien ik in de buurt alleen nog maar pillen van slechte kwaliteit kon vinden. Zijn er tegenwoordig trouwens nog wel pillen van goeie kwaliteit, zo ja, welke dan?

kiekert

Bewuste gebruiker

er zijn genoeg pillen van goeie kwaliteit, check pillreports maar.

Je moet gewoon een betrouwbare dealer zien te vinden die altijd goed spul heeft. Ik haal ze zelf uit tilburg, dé pillen drukplaats van Nederland.

kiekert

Bewuste gebruiker

Windhoos zei:
Tilburg is voor mij helaas de andere kant van nederland
Voor mij ook, maar dan heb je wél goeie pillen :)

Ik rij er ook niet heen om ff 10 pillen ofzo te halen

Stoneboot

Bewuste gebruiker

kiekert zei:
maiskorrel zei:

Als je eens in de 8 weken gebruikt, bouw je volgens mij geen tolerantie op, dan is je serotine weer hersteld. Ik denk dat het wel anders is omdat je dan weet wat je kan verwachten.

GODdamn

Mijn eerste pil was een kleine witte met een dollartekentje,
lovekick lovekick lovekick
stond op een gegeven moment, TE hyper, met mezelf te flirten voor de spiegel :mrgreen:

Windhoos

kiekert zei:
Windhoos zei:
Tilburg is voor mij helaas de andere kant van nederland
Voor mij ook, maar dan heb je wél goeie pillen :)

Ik rij er ook niet heen om ff 10 pillen ofzo te halen

onlangs via via een dealer gevonden in de buurt die de welbefaamde mitsubishi's in bezit heeft. Verleden week geen geluk, maar aankomende weekend waarschijnlijk wel. :grin:

Bcore

Newbie

Ehm, ik had roze sterretjes.
Ik vond ze echt geweldig.
Zat met een vriend in een bos ofzo, en hij zat te praten, en opeens sloegen ze in, m'n beeld ging heel raar doen, het leek als die vriend helemaal 'naar achter' ging, en hij bleef maar vragen of het goed ging, en ik kon gewoon niet praten. Toen moest ik ook nog gaan lopen, het was meer wankelen, voral omdat ik nachtblind ben, en dan ook nog 's door een donker bos lopen met veel schuine paadjes, nou, ik ben zo vaak op m'n bek gepleurd. xD

nicolai

Wijs gebruiker

de eerste keer was ook niet mijn beste space eerlijk gezegd. ik wist namelijk wel wat ik kon verwachten en ik wist ook wat ik moest doen als het even niet zo goed zou gaan. heb mezelf wat dat betreft altijd al in de hand kunnen houden. (behalve vroeger met alcohol)

cronos

Wijs gebruiker

de eerste keer is heel lang geleden(ik schat zo'n 15 jaar geleden),ik herinner mij er nog amper iets van :grin: ,wel dat het heftig was :tearsofjoy: .het was in een dancing,we waren met z'n 2en,ik was natuurlijk weer degene die er mijn niet zo lekker bij voelde :tearsofjoy: ,hallucineren man!!!s'ochtends vroeg kwam ik wakker buiten de discotheek,ik lag op de stoep te slapen,daarna ben ik een heel eind gestopt :rock: .de laatste keer herinner ik mij beter,terug met 2en namen we een xtc pil,in de kroeg draaiden ze technomuziek :( ,mijn vriend danstte zich te pletter,hij zweette als een beest,en het schuim kwam uit zijn bek(van de efforts waarschijnlijk) :openmouth: ,ik voelde wel iets,maar ik stond rustig aan de toog verder mijn biertjes te drinken en reageerde vrij normaal,ik voelde mij wel happy :wink: ,ik heb misschien nog maar zo'n een 8 maal xtc genomen in mijn leven,maar ik vraag mij af hoe het komt dat ik 2 maal van een xtc zwaar hallucineerde(mens gingen vlugger dan normaal,voor ik het wist waren de uren verstreken :openmouth: ) en de andere pillen hadden geen hallucinerende werking,gewoon het happy feeling(misschien hadden de pillen een beter effect als ik een liefhebber van techno of house was,denk ik soms :confused: )? :wave:

L

Lid 6909

Gast

eerste keer had ik 5 triple x op.
getest op 50mg speed 50mg mdma 10mg mda

ik ging wel hard ja

cronos

Wijs gebruiker

gNuxx zei:
eerste keer had ik 5 triple x op.
getest op 50mg speed 50mg mdma 10mg mda

ik ging wel hard ja
een vraagje gnuxx(want van xtc ken ik amper iets van) :confused: ,
1.5 triple x is dat de merk van xtc pil dat je genomen hebt?
2.getest? ik veronderstel in een testlabo(wat je in nederland kunt,maar niet in belgië),klopt dat?
3.wat is mdma en mda
groetjes!!! :wave:

Stoneboot

Bewuste gebruiker

MDMA is de werkzame stof in XTC, het geeft je dat spacende love gevoel. De speed geeft je het strakke gevoel en van MDA ga je geloof ik halucineren mar dat weet ik niet zeker. Ook als je teveel MDMA neemt dan word het afgebroken in MDA dus ga je halucineren, dus als je er genoeg neemt dan ga je 'trippen'.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker

de eerste x had ik roze hartjes maar heb er toen maar weinig van gemerkt.
voor mij was de 2de x veel beter toen had ik witte dolfijntjes :)

edwin__

Belezen gebruiker

vanavond, eerst halve blauwe misu :)
ik verwacht veel maar weet niet precies wat, dinsdag heb ik een mening :)

edwin__

Belezen gebruiker

vaagjes vaagjes, viel geen verwachting echt tegen. was niet divers maar zekerzeker leuk spul :grin:

gedaan, 1 halve blauwe mitsubisu 1 half nogiets wat ik me niet meer voor de geest kan halen.. ook met goede verhalen iig :stoned: vanochtend afgesloten met een jointje,, HEERLIJK ! perfecte avond gehad :xtc:

Popper

Belezen gebruiker

Mijn eerste keer was bij een vriend thuis op zn kamer, eerst 1 genomen toen voelde ik me al chill, maar daarna nog 1 en ik wist niet wat me overkwam :grin:

Waren ronde blauwe mitsus

nightmare

Belezen gebruiker

mijn eerst was perfect voor een eerste keer.
een vriend van me had het al een paar keer gedaan met uitgaan en op een avond gingen we naar een discotheek en wou ik het ook wel eens proberen. net voordat we gingen een halve genomen, ik voel me al blij worden en had echt super veel zin om uit te gaan en al me vrienden te zien. iedereen was lief en de wereld was geweldig. toen na een uur in die discotheek de andere helft genomen en dat was precies genoeg om de avond met xtc door te komen. ik heb me de hele avond geweldig gevoelt en kon echt overal ongelofelijk veel van genieten. :hearteyes:

Rendeo

Belezen gebruiker

mijn 1ste pil was een rozen hartje, was wel iets te jong om dan al te beginnen met dat ( jaar of 15 ). ik had ook een beter moment moeten nemen want toen het begon te werken moesten mijn vrienden al naar huis... daar zat ik dan 3 kwartier op een bankje alleen te wachten tot het effect wat minder was zodat ik naar huis kon gaan.. maar ik heb me wel goed geamuseerd in die 3 kwartier :P

ondertussen al 19 jaar maar niet veel meer geslikt, dit weekend eens een ufo'tje nemen, heb gehoord dat er al veel mensen zijn slecht gekomen van die pillen, iemand die al een oranje ufo heeft genomen?

J86

Bewuste gebruiker

Rendeo zei:
mijn 1ste pil was een rozen hartje, was wel iets te jong om dan al te beginnen met dat ( jaar of 15 ). ik had ook een beter moment moeten nemen want toen het begon te werken moesten mijn vrienden al naar huis... daar zat ik dan 3 kwartier op een bankje alleen te wachten tot het effect wat minder was zodat ik naar huis kon gaan.. maar ik heb me wel goed geamuseerd in die 3 kwartier :P

ondertussen al 19 jaar maar niet veel meer geslikt, dit weekend eens een ufo'tje nemen, heb gehoord dat er al veel mensen zijn slecht gekomen van die pillen, iemand die al een oranje ufo heeft genomen?

dan zou ik ze zeker laten testen als ik jou was...
straks zit er mcpp in ofzo

verder zeggen opdruk en kleur niks, kunnen verschillende soorten van zijn namelijk.

Panda

Newbie

mijn eerste was met mn neef maar daar heb ik eigenlijk niks van gevoeld dus beschouw ik het eigenlijk niet als mn eerste pil :confused: dus mn eerste keer dat ik iets voelde was met kameraden als we naar t'stad reden met de trein . het waren witte dolfijntjes, ik had er 1 binnen . voelde het niet derect , was wl blij enzo maar pas als ik me rechtzette had ik het door dat het aan het werken was want voelde precies alles naar beneden zweven (...zalig... :rolleyes: ) ik praate die nacht met mensen die ik niet kost enz maar ze hadden wl wat bang want je zag het wl aan mijn pupillen :grin:

Extisi

Wijs gebruiker

Een roze pil. Gekocht van een klasgenoot, hij was de beste die ik ooit heb gehad. Heerlijk love gevoel, energie en ik zweefde toen ik liep. Amaaaaazing. :hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie

*opmerking:* Ik heb voor ik ooit MDMA had een paar keer methylone gehad, dus ik kende al wel een gevoel dat er iewat op leek.

Eerste pil was een groene zonder logo, helemaal niks van gevoeld; waarschijnlijk neppil zonder werkzame stof, of met mcpp, want ik voelde me wel raar en stijf die avond, niet raar in m'n hoofd, gewoon ongemakkelijk gevoel alsof je niet lekker zit en stijve spieren hebt. Dus dat schoot niet op.

Eerste keer echt mdma was poeder, alleen was het heel slecht geplanned. Op het laatste moment konden veel mensen niet en liepen we met z'n 3'en maar waus door het bos, net niet waus genoeg voor een bijzondere ervaring.Was wel leuk, maar niet erg speciaal of zo.. We hadden maar 60 mg per persoon gehad.

Eerste *ECHT* goede keer was op een psytrance feestje in zwolle. Dit keer heb ik 4 pilletjes getest op 75 gehad, blauwe smileys. Omdat ik nogal sceptisch was over de eerste twee keren, nam ik meteen 2 pillen. Die hakten er al na een half uur in, en ik heb een heerlijke avond gehad :hearteyes: . Alles was ongelovelijk mooi, heb nog uren gedanst (wat ik nuchter echt nooit doe), en met een meisje gezoend dat ik toen echt zooo lief vond.. Na drie uur nog een pilletje bijgepakt, en de laatste bewaard. Feest duurde zo'n 6-7 uur.

Verder weinig pillen gehad, omdat ik aan kristal kan komen. Een keer gele rolexjes gehad, gele omega'tjes ook nog een keer, waren beide prima pillen (wat niet wegneemt dat jij gele rolexjes/omega'tjes kunt krijgen die vol zitten met MCPP, dus altijd testen). Ik zou verder ook graag een keer een van die legendarische oude blauwe driehoekige mitsu's willen proberen :).

StarGuitar*

Myn eerste pil was n wit telfortje.
De eerste mdma ervaring was trouwens niet die pil maar kristallen :grin:
Die kristallen sloegen zalig in, maar k heb wel n paar keer moeten overgeven [waarschijnlijk door mn lege maag]
Die pil sloeg te mild in vond ik, maar tussen die 1e en 2e keer zat waarschijnlijk niet genoeg tijd dus daar zal het ook aan hebben gelegen.

033Amnesia

Bewuste gebruiker

Hij was blauw en rond, en er stond niks op. Waren gewoon zwakke pillen.. in totaal 6 genomen en wel HARD gespaced :hearteyes:

Mijn eerste was een roze zwaluw .. echt rare pillen waren dat!
Net of je in de zevende hemel zat ofzo haha maar toen ik een half jaar daarna een kwart mitsu pakte ging ik daar wel van .. wat was dat een tijd zeg
Waren ze dr nu nog maar :(

Escoban

Bewuste gebruiker

Mijn eerste (en tot nu toe enige) keer was tijdens een feest op de Stubnitz. Ik had eerst een half pilletje genomen want me een chill gevoel gaf, maar niks speciaals. Vervolgens nog een halfje erbij genomen, met als gevolg een belachelijk relaxt gevoel. Er is weinig chiller dan drugs die zelfs lopen een hele fijne bezigheid maken. Richting het einde van de avond nog een kwart pilletje genomen wat de wandeling terug naar Amsterdam CS een stuk fijner maakte dan dat ie waarschijnlijk was.

Ik weet niet precies wat voor pilletje het was (klein, grijs/wit achtig), heb daar totaal geen verstand van.

zaagmans

Bewuste gebruiker

in 1990 een grijs gespikkelde met breuklijn en zonder logo. Eerst een halfje gedaan en het was fantastisch!

Bovenaan