Jouw favoriete festival

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb ik eigenlijk niet?! Wou zeggen Soenda, maar daar heb ik het dit jaar niet eensch gedaan.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
GMM(Graspop metal meeting) all the way ^^
Lekker eventjes jezelf zijn zonder dat iemand je raar aankijkt omdat je metal luistert!

Lina23

Experimenterende gebruiker
Niet onwijs veel ervaring met festivals maar Soenda was toch wel een dikke prima!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vond buitenspelen festival gisteren toch echt wel een dikke aanrader, omdat iedereen verkleed was, omdat echt IEDEREEN helemaal wappie was dus het maakte lekker geen drol uit hoe je eruit zag, en ook omdat er zoveel leuke buitenspeldingetjes te doen waren en iedereen ook lekker debiel meedeed :)

universal*flow

Belezen gebruiker
Nederlandse festivals zijn te duur en duren vaak maar een dag..

alhoewel Solstice in Ruigoord echt top was!!! =D

voor de rest alle buitenlandse Psychedelische underground festival. SUN festival in Hongarije was GEWELDIG, mischien zelfs gezien op Spuiten&slikken?

Censored

Newbie
Ik ben op Graspop 2014 weer van de partij!

Weinig mensen daar die echt hard gaan daar vind ik.
Jupiler drinken totdat ze niet meer kunnen staan :)

Kaartje al in de pocket.

Welke festivals nog meer?

Pinkpop, Fortarock en Lowlands.
Goed seizoen en overal beroerde controlles :)

Mantra

Newbie
hoe vinden jullie Pukkelpop?
ik plan misschien enkel dit festival, gewoon omdat ik in Hasselt zelf woon...

was Dour maar dichterbij..

vitamineC

te comercieel geworden, vroeger maakte pkp namen in belgie. Nu nodigen we alleen nog maar bekende artiesten uit omdat het meer geld opbrengt. Jammer want het was goed

Mantra

Newbie
vitamineC zei:
te comercieel geworden, vroeger maakte pkp namen in belgie. Nu nodigen we alleen nog maar bekende artiesten uit omdat het meer geld opbrengt. Jammer want het was goed
VitC, kan je me misschien tips geven in het nieuwe topic "3daags festival"? Heb daar iets geopend over Pukkelpop en eventuele drugs.. Er gaat precies niemand reageren, en ik heb het forum al afgezocht.. :wink:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dominator for sure, daarna komt masters of hardcore en als laatste katharsis

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Zijn nog echt een aantal festivals die ik wil meemaken, maar eentje waar ik sowieso elk jaar heen zal gaan is Defqon.1 - een weekend lang losgaan met echt de dikste line-up die mogelijk is in de hard-dance scene :rock:

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik vond shoeless echt geweldig, helaas was de afgelopen keer de laatste :'( Nieuwe hoop is gevestigd op het familiar forest festival

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Melt! Festival in Duitsland (Ferropolis, in de buurt van Berlijn). Ongekend terrein, heerlijke mensen en sfeer, niet te vergelijken met Nederlandse festivals! Ben er nu 2x geweest in totaal.

Highlights zijn de Tijdloze 'Sleepless Stage', de grote variatie van artiesten en het industriële terrein.

t3ll4v1st

Ben ik toch een beetje de mainstream eend in de bijt denk ik :mrgreen:
Festifals die voor 2017 geplant staan:

-ConcertAtSea (gewoon chill)
-Tommorowland
-TheflyingDutch
-Mysteryland

Verder allerlei rauwe technofeestjes hier en daar, maar dat zijn geen festivals. :)

broodjeaap

Ik vind psy-fi erg chill. Ga komend jaar ook, Ozora in Hongarije staat ook op de planning. Daarnaast vond ik Graefenthal (heet tegenwoordig KlosterFest) ook leuk, ben ik 3 jaar geweest, een house/techno festival. En vroeger jaren naar Solar geweest, maar daar vind ik nu echt niks meer aan, verschrikkelijk druk, teveel vervelende mensen en stomme regeltjes.

Bovenaan