jouw favoriete trip nummer.

Heiden

Experimenterende gebruiker
Re: jou favoriete trip nummer.

Stoned Jesus- red wine
denk 70 stijl met een zware doom/stoner sound

reverb

Bewuste gebruiker

Vandaag:
Shpongle - Invisible Man In A Fluorescent Suit

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod

Alles van de ozric tentacles kan ik best pruimen als ik trip...heerlijke tripmuziek, love them.

Voorbeeldje:

[youtube]h2HFzl23sEE&feature=related[/youtube]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrij hard ga op de muziek van Brennan Heart, heerlijke kick, met een dreunende bass, helemaal prima dus haha. :P

Guus420

Newbie

Zeker weten: full on the night mix 1 2011
Of subversive techno 8

Allebij echt ziekelijke space nummers!

Timmie94

Bewuste gebruiker

ik heb heerlijk genoten van The Doors tijdens mijn truffeltrip, al helemaal op de piek toen we The End luisterde :grin: en daarnaast ook het Making Mirrors album. was ook wel nice.

Paperplane.

Wijs gebruiker

Timmie94 zei:
ik heb heerlijk genoten van The Doors tijdens mijn truffeltrip, al helemaal op de piek toen we The End luisterde :grin: en daarnaast ook het Making Mirrors album. was ook wel nice.
Goeie rock(iron maiden, saxon, en the doors om er maar een paar te noemen inderdaad) is ook een aanrader als je er fan van bent. Damn die gitaarsolo's zijn nuchter al awesome, maar tijdens LSD?? Wow. Engeltjes over je trommelvliezen.

Timmie94

Bewuste gebruiker

Wil bij een eerstvolgende (truffel) trip wel eventjes wat Jefferson Airplane opzetten. en zal dan ook denken aan Iron Maiden, of misschien wel fftjes RHCP :rock:

"Jefferson Airplane, "White Rabbit". I need a rising sound." - Dr. Gonzo

Zal ook is denken aan Iron Maiden ja, maar vond het wel chill dat Doors wat meer mellow is :)

Paperplane.

Wijs gebruiker

Timmie94 zei:
Wil bij een eerstvolgende (truffel) trip wel eventjes wat Jefferson Airplane opzetten. en zal dan ook denken aan Iron Maiden, of misschien wel fftjes RHCP :rock:

"Jefferson Airplane, "White Rabbit". I need a rising sound." - Dr. Gonzo

Zal ook is denken aan Iron Maiden ja, maar vond het wel chill dat Doors wat meer mellow is :)
Klopt, iron maiden is wel wat heavier. :rockband: Tokkel instrumenten zijn magisch tijdens een trip. Zelfs een harp-harmonie van strawinsky o.i.d. wat ik normaal wel mooi vind maar niet mijn stijl is, is dan echt orgasmisch mooi. Krijg er spontaan weer zin in :hearteyes:

Probeerenleer

Bewuste gebruiker

Hooverphonic (eerste twee platen, ik vind ze daarna ook nog goed, maar anders qua stijl).

Vooral dan het nummer "inhaler".

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod

reverb zei:
Wat een ontdekking! Ozric Tentacles... :grin: directe herkenning heerlijke sound! Bedankt.

Geen dank!
Heerlijk toch :hearteyes: , knap staaltje tripbegeleiding :grin:

Grts Tentacle of Ozric :)

Games

Pink Floyd - A Saucerful Of Secrets, het hele album eigenlijk wel. Heerlijke muziek :hearteyes:

idd, goeie gitaarsolos zijn vet.
maar ik heb nog niemand gehoord over de koning van de tripnummers:
infected muschroom- heavyweight

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h4YvkZeLrjs[/youtube]

imosed

Newbie

Dit is voor mij toch wel echt een van de geweldigste nummers om te horen als je aan het trippen / spacen bent

lightsandsounds

Dit was het nummer dat ik hoorde toen ik voor het eerst xtc had genomen en hij insloeg.
Dat introooo :hearteyes:

universal*flow

Belezen gebruiker

Tijdens mijn LSD trip aan het strand, heb de hele cd van Pink Floyd -Dark side of the moon geluisterd :hearteyes:

Vooral Gig in the sky bracht my in een totaal andere wereld . En dan nog een prachtige zonsopgang! Ik ben gestorven!! :hearteyes:

Lion1973

Belezen gebruiker

Lekkere ambient, Tangerine Dream, The Orb...liefst met een goede video erbij. (vroeger, want nu doe ik het niet meer)

op dit nummer heb ik wel eens iemand geweten die eventjes de weg kwijt was, vooral door de oneliner in het nummer :mrgreen:

brahma

Pink Floyd - Shine On You Crazt Diamond. Kan k zo lekker op trippen, als ik truffels opheb tenminste, nog niet veel meer psychidelica geprobeerd eerlijk gezegd

jam

Bewuste gebruiker

Soms vind ik zelf muziek maken nog het leukste, speel dan met enkele vrienden didgeridoo en djembe, je wordt er heel rustig van en het geeft zo'n meditatief en spiritueel gevoel ikkan het iedereen aanraden :stoned:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod

jam zei:
Soms vind ik zelf muziek maken nog het leukste, speel dan met enkele vrienden didgeridoo en djembe, je wordt er heel rustig van en het geeft zo'n meditatief en spiritueel gevoel ikkan het iedereen aanraden :stoned:

Totaly agree! :wink:
Ook door het ritme en tonen te veranderen lijkt het je trip te sturen en de sfeer erond.

jam

Bewuste gebruiker

idd mandragora, ik heb dan ook digeridoo leren spelen door het samen met vrienden te doen in een niet nuchtere toestand :)

MarkD

Poeh, een nummer uitkiezen word wel heel lastig. De ene keer ga ik supergoed op psychedelische rock zoals Pink Floyd, The Doors, Their Satanic Majesties Request van The Rolling Stones, Grateful Dead of DeWolff. Maar de andere keer luister ik liever naar Shpongle, Infected Mushroom en andere psytrance/psybient.

De laatste tijd ga ik heel goed op Museum of Consiousness, nieuwste album van Shpongle :sunglasses:

edit: Oh, Tool is trouwens ook geweldig om op te trippen als je een beetje van metal/hardrock houd.

Bovenaan