Mindgamer zei:Nou, met mijn lange penis kan ik toch echt wel haar strot ..
Mindgamer zei:En als je nou organen uit een kut trekt met dat ding![]()
die is goed man kom niet meer bij.
evil_kermit zei:Mindgamer zei:En als je nou organen uit een kut trekt met dat ding![]()
haha![]()
![]()
die is goed man kom niet meer bij.
bedankt jongens voor de kaasgrappen zal nog eens mijn steentje bijdragen hier.kan gelukkig tegen een stootje!!![]()
![]()
evil_kermit zei:bedankt jongens voor de kaasgrappen zal nog eens mijn steentje bijdragen hier.kan gelukkig tegen een stootje!!![]()
![]()
Atropa zei:High Heels. :P Aankleding van de voeten mag idd niet ontbreken. Hoewel kousen ook wel iets hebben.![]()
OnderDeEik zei:Ergens op vallen is nog niet gelijk een fetish.. Een fetish is wat sterker![]()
So let it be....yeti zei:Oftewel er zou dan iets grondig mis met je zijn![]()

yeti zei:OnderDeEik zei:Ergens op vallen is nog niet gelijk een fetish.. Een fetish is wat sterker![]()
Inderdaad, in de klassieke betekenis is een fetish een object dat voor de persoon in kwestie NOODZAKELIJK is om seksueel opgewonden te raken (en/of tot een climax te komen)
Zo zijn er bijvoorbeeld mannen bij wie het bloed enkel naar de onderbuik gepompt word als een vrouw lippenstift op heeft. Zonder die lippenstift, in dit geval de fetish, wordt het niks.
Volgens sommige psychologische stromingen is fetishisme pathologisch van aard. Oftewel er zou dan iets grondig mis met je zijn![]()
![]()
dingo zei:seks met druggebruik...
zoals het typische lijntje-snuiven-van-haar-dijen gedoe...
het is zo'n opwindingsprikkel die het soms heel gemmakelijk doet en andere keren helemaal niet doet.
vode zei:
Waarom kom ik die nooit tegen, harsen doet zo'n pijn :Psky zei:en mannelijk borsthaar![]()
evil_kermit zei:ik heb er eens goed naar gekeken en heb echt geen flauw benul.
Pak Suiker zei:vode zei:
Ik kan het toch niet laten om even te bitchen over dat touw bij die ellebogen...
Oké, oké, waarschijnlijk is daar bij deze foto wel rekening mee gehouden (en ook gezien de knoop in het midden), maar toch...
Kindertjes, probeer geen drukpunten te maken op gewrichten als ellebogen oké? :P
vode zei:Deze vrouw vertegenwoordigt al mijn fetishes, ze is gewoon mijn fetisch! Zet een plaat van d'r op, of laat me een foto van d'r zien en ik loop al over de vloer te soppen! Kudo's voor wie weet wie ze is!![]()
vode zei:Deze vrouw vertegenwoordigt al mijn fetishes, ze is gewoon mijn fetisch! Zet een plaat van d'r op, of laat me een foto van d'r zien en ik loop al over de vloer te soppen! Kudo's voor wie weet wie ze is!![]()
![]()