Jouw fetish?

buzzrider

Wijs gebruiker
Re: Jou fetish?

SperSIZEboon zei:
ik heb echt een zwak voor rood-harige vrouwen :hearteyes:

zijn echt vaak heerlijke aparte types
Val me nu niet massaal aan, maar uit mijn ervaring blijkt dat de meeste roodharige vrouwen niet mooi gevonden worden. ALS ze wel mooi zijn, zijn ze ook ECHT mooi maar procentueel gezien zijn er minder knappe roodharigen. Dit is niet enkel mijn eigen mening, ook die van de meeste mensen waar ik het al aan vroeg (ook meisjes). :)

Drientje

DF-koning

SyntheticDistortion zei:
Een mooie praatstem of zongstem ^_^
Dude, nog een keer, je trekt topics van een jaar oud omhoog.

Af en toe eentje is wel oke, maar nu ben je gewoon irritant.

Ga slapen als je je verveelt.

kaasbaas

Badass junkie

Rokjes (A), want dat gaat zo makkelijk als je lekker in het openbaar tekeer gaat ;D. Dat is mijn fetish!

pascal828

Badass junkie

J0S zei:
Rokjes (A), want dat gaat zo makkelijk als je lekker in het openbaar tekeer gaat ;D. Dat is mijn fetish!
+1
Die gast was hele nacht er al mee bezig xD.
Hij kon beter op het onzin topic alles in 1 topic van zich afschreeuwen

Prinz

Experimenterende gebruiker
Oud topic, maar tijdloos onderwerp :hearteyes:
Mooie verzorgde vrouwenvoetjes doen het goed bij mij en kleine stevige tietjes!
En van nylon kousen word ik WILD

Beanhead

Badass junkie
(bd)sm. Een dominante is natuurlijk altijd zeer aangenaam, ze mag me best wel wat bazig zijn :). Naast dat vind ik kniesokken, panties, latex, high heels, korsetten, en wel wat meer ook wel leuk.

Als ik ooit de kans krijg zo'n suicide girl te pakken te krijgen :hearteyes:

Ennnn...

Oudere vrouwen :tearsofjoy:

kaasbaas

Badass junkie
Beanhead zei:

Ennnn...

Ja! Zeker. En oudere vrouwen! Maar dan geen oma's xD ouder dan mij haha, en dat is niet zo heel moeilijk aangezien ik 17 ben.

Drientje

DF-koning
Beanhead zei:
(bd)sm. Een dominante is natuurlijk altijd zeer aangenaam, ze mag me best wel wat bazig zijn :). Naast dat vind ik kniesokken, panties, latex, high heels, korsetten, en wel wat meer ook wel leuk.

Ennnn...

Heb je een sublijst?

Beanhead

Badass junkie
Drientje zei:
Beanhead zei:

Ennnn...

Heb je een sublijst?

Tot nu toe nog geen limieten gevonden nee, ik sta voor veel open . Spijtig genoeg wel nog jong en weinig ervaring :wink: .

Maar ik heb me nog niet met een sublijst bezig gehouden. Wil er altijd wel eentje voor jou invullen. Weet je gelijk hoe weinig ik al heb gedaan maar hoe veel ik nog wil doen :tearsofjoy:

Drientje

DF-koning
Beanhead zei:
Drientje zei:
Beanhead zei:

Ennnn...

Heb je een sublijst?

Tot nu toe nog geen limieten gevonden nee, ik sta voor veel open . Spijtig genoeg wel nog jong en weinig ervaring :wink: .

Maar ik heb me nog niet met een sublijst bezig gehouden. Wil er altijd wel eentje voor jou invullen. Weet je gelijk hoe weinig ik al heb gedaan maar hoe veel ik nog wil doen :tearsofjoy:

Nee dat is niet een sublijst. Een sublijst vul je in voor je Dom als je aan een D/s relatie gaat beginnen. Zo weet hij/zij wat er met je gedaan kan worden en tot hoe ver je gaan kan.
Je vult in of je überhaupt interesse hebt in het onderwerp en daarachter vul je in aan de hand van cijfers in welke mate je interesse hebt. 0= geen 1=een beetje etc.

Niet dat ik wil weten wat je allemaal gedaan hebt meer zodat ik je kan domineren. [/speelse modus]

Beanhead

Badass junkie
Ja dat weet ik maar ik heb me er totnutoe nog niet mee beziggehouden. Vooral veel geëxperimenteerd (nou ja, veel...)

Eerder een go with the flow, doe wat je wilt & we zien wel waar we eindigen.

Slaan deze zinnen nog op iets? :confused: tripje begint op te komen denk ik. Raar. :) zozo iets zegt me dat ik jou wel eens wil tegenkomen :wink:

Drientje

DF-koning
Beanhead zei:
Ja dat weet ik maar ik heb me er totnutoe nog niet mee beziggehouden. Vooral veel geëxperimenteerd (nou ja, veel...)

Eerder een go with the flow, doe wat je wilt & we zien wel waar we eindigen.

Slaan deze zinnen nog op iets? :confused: tripje begint op te komen denk ik. Raar. :) zozo iets zegt me dat ik jou wel eens wil tegenkomen :wink:
Geniet van je tripje!
En die sublijst komt nog wel, ik had er ook nooit over gedacht tot ik een stel ontmoette waarvan hij de Dom is en mijn eerste opdracht van hem was de lijst invullen.
Zoiets moet je goed over na denken, niet klakkeloos invullen.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik boycot de sublijst en laat het maar aan de D over om uit te vogelen wat wel en niet. Ik heb een hekel aan die dingen invullen want die varieren bij mij van week tot week

Drientje

DF-koning
vode zei:
Ik boycot de sublijst en laat het maar aan de D over om uit te vogelen wat wel en niet. Ik heb een hekel aan die dingen invullen want die varieren bij mij van week tot week
Tja, ik heb voer sommige dingen gewoon erg lang nagedacht of ik het wel wil of niet maar volgens mij is zo'n lijst ook niet echt steady. Bij mij is hij nu al veranderd...

Elohtibbar

Badass junkie
Donkerharige mannen met bruine ogen en stoppelbaarden! :hearteyes:
Die zulke zware baardgroei hebben dat je zelfs een grijs/zwarte waas ziet als ze zich net hebben geschoren. *kwijl*

Verder lekker brede mannen, mannelijke mannen in kilt, mannen met een lieve lach en zachte, vriendelijke ogen, mannen die een ambacht verstaan (of dat nou "klusvaardigheid" of muziek maken o.i.d. is), mannen die zeer intelligent zijn en mij nog wat kunnen leren, mannen met een goede muziek- en filmsmaak, Britten/Ieren/Schotten, mannen die van reizen en natuur houden en avontuurlijk zijn, mannen die mij kunnen laten kronkelen :P , mannen die naar me kijken alsof ik de enige ter wereld ben - zelfs als ik een mongooltje nadoe. :)

Drientje

DF-koning
Rabbithole zei:
Die zulke zware baardgroei hebben dat je zelfs een grijs/zwarte waas ziet als ze zich net hebben geschoren. *kwijl*

Verder lekker brede mannen, mannelijke mannen in kilt, mannen met een lieve lach en zachte, vriendelijke ogen, mannen die een ambacht verstaan (of dat nou "klusvaardigheid" of muziek maken o.i.d. is), mannen die zeer intelligent zijn en mij nog wat kunnen leren, mannen met een goede muziek- en filmsmaak, Britten/Ieren/Schotten, mannen die van reizen en natuur houden en avontuurlijk zijn, mannen die mij kunnen laten kronkelen :P , mannen die naar me kijken alsof ik de enige ter wereld ben - zelfs als ik een mongooltje nadoe. :)
Jij hebt een gesprekspartner zaterdag. Beware ragnarok want ik denk dat Rabbithole spontaan verliefd wordt.

Elohtibbar

Badass junkie
Drientje zei:
Rabbithole zei:

Jij hebt een gesprekspartner zaterdag. Beware ragnarok want ik denk dat Rabbithole spontaan verliefd wordt.

Op wie? :hearteyes: Straks word ik nog nerveus!

Overigens voldoet ragnarok ook wel aan veel van deze eisen hoor. :wink: Het enige waar hij niet aan voldoet is dat hij geen zware baardgroei heeft en dat hij geen Brit, Schot of Ier is.

Elohtibbar

Badass junkie
Maar ik moet me toch kunnen voorbereiden op de shock van het ontmoeten van de perfecte man? Of wil je mijn hartaanval op je geweten hebben? :wink:

ragnarok

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Beware ragnarok want ik denk dat Rabbithole spontaan verliefd wordt.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :cry:
Ze is van mij! :hearteyes:

Rabbithole zei:

Ik vind je zo schattig als je een mongooltje na doet, maar even voor de duidelijk dit is geen fetish van mij :P

Overigens voldoet ragnarok ook wel aan veel van deze eisen hoor. :wink: Het enige waar hij niet aan voldoet is dat hij geen zware baardgroei heeft en dat hij geen Brit, Schot of Ier is.

Ik heb soms wel het alcoholische van een Schot/Ier/Brit :P

Maar verder ben ik blij om dit te horen... :wave: :hearteyes:

Drientje

DF-koning
ragnarok zei:
Drientje zei:

Dat zei ik toch ook niet? :(
Alleen maar dat ze een geweldige gesprekspartner zou hebben. En daar kun je zelf achter komen wie als je de lijst van wie ik allemaal gemeet heb na kijkt.

ragnarok

Wijs gebruiker
Drientje zei:
ragnarok zei:
Drientje zei:

Alleen maar dat ze een geweldige gesprekspartner zou hebben. En daar kun je zelf achter komen wie als je de lijst van wie ik allemaal gemeet heb na kijkt.

Sorry :P ik trek soms nogal snel conclusies :wink:
Ik zal je lijstje eens een blik gunnen en dan een gokje wagen, maar aangezien ik de meeste totaal neit ken zal het toch wel een pure gok blijven :P
Waar staat die lijst? :flushed:

Elohtibbar

Badass junkie
Drientje zei:
ragnarok zei:
Drientje zei:

Dan gok ik op DrippTone.

Veel baardgroei, breed, ambachtsman, intelligent, houdt van natuur en reizen enzo, en goede muzieksmaak en speelt zelf instrumenten.

Met hem kan ik het sowieso goed vinden natuurlijk! :hearteyes:

kaasbaas

Badass junkie
Rabbithole zei:
Veel baardgroei, breed, ambachtsman, intelligent, houdt van natuur en reizen enzo, en goede muzieksmaak en speelt zelf instrumenten.

Dan ben ik toch altijd weer trots op m'n baardje, veel mensen hebben al gelijk zoiets van "Jos..scheer je baard af, je bent echt niet aantrekkelijk zo!"

Altijd leuk om te weten dat er wel vrouwen zijn die baardgroei waarderen :grin:.

Elohtibbar

Badass junkie
Ooh, en hier wil ik graag nog aan toevoegen:

mannen die sieraden dragen. En nee, dan bedoel ik geen mooiboy-diamantje of dikke schakelketting/-armband. Dan bedoel ik een stijlvolle ring o.i.d. á la Orlando Bloom:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Lol, ik kijk ook wel eens in dit subforum hoor. Maar ik voldoe niet aan de beschrijving, mijn ogen zijn groen en mijn haar donker blond en ik ben van Nederlandse afkomst. Dus Ragnarok heeft van mij niks te vrezen. :wink:

OT: Ik heb wel iets met bondage, of dat ik nou word vast gebonden of mijn partner dat maakt me dan weer niks uit. :P

ragnarok

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Lol, ik kijk ook wel eens in dit subforum hoor. Maar ik voldoe niet aan de beschrijving, mijn ogen zijn groen en mijn haar donker blond en ik ben van Nederlandse afkomst. Dus Ragnarok heeft van mij niks te vrezen. :wink:

Ik voldoe ook maar voor een deel aan de beschrijving (volgens mij net 50 % :rolleyes: ) dus ik blijf op mijn hoede :tearsofjoy: :wink:

OT: Ik heb wel iets met bondage, of dat ik nou word vast gebonden of mijn partner dat maakt me dan weer niks uit. :P

Ja daar heb ik ook wel wat mee, maar dan vooral een vastgebonden vrouw :)

En pikante smsjes sturen wanneer je in een gezelschap zit vind ik ook altijd wel iets opwindends hebben :P (vandaar dat ze ook pikant zijn duh
)

Bovenaan