SperSIZEboon
Badass junkie
Re: Jou fetish?
ik heb echt een zwak voor rood-harige vrouwen
zijn echt vaak heerlijke aparte types
ik heb echt een zwak voor rood-harige vrouwen
Val me nu niet massaal aan, maar uit mijn ervaring blijkt dat de meeste roodharige vrouwen niet mooi gevonden worden. ALS ze wel mooi zijn, zijn ze ook ECHT mooi maar procentueel gezien zijn er minder knappe roodharigen. Dit is niet enkel mijn eigen mening, ook die van de meeste mensen waar ik het al aan vroeg (ook meisjes).SperSIZEboon zei:ik heb echt een zwak voor rood-harige vrouwen![]()
Gemini zei:Barmannen!![]()
vode zei:Ik geil heel erg op muzikanten (cliché)![]()
Dude, nog een keer, je trekt topics van een jaar oud omhoog.SyntheticDistortion zei:Een mooie praatstem of zongstem![]()
+1J0S zei:Rokjes (A), want dat gaat zo makkelijk als je lekker in het openbaar tekeer gaat ;D. Dat is mijn fetish!
Beanhead zei:Als ik ooit de kans krijg zo'n suicide girl te pakken te krijgen![]()
Ennnn...
Oudere vrouwen![]()
Heb je een sublijst?Beanhead zei:(bd)sm. Een dominante is natuurlijk altijd zeer aangenaam, ze mag me best wel wat bazig zijn. Naast dat vind ik kniesokken, panties, latex, high heels, korsetten, en wel wat meer ook wel leuk.
Als ik ooit de kans krijg zo'n suicide girl te pakken te krijgen![]()
Ennnn...
Oudere vrouwen![]()
Drientje zei:Heb je een sublijst?Beanhead zei:(bd)sm. Een dominante is natuurlijk altijd zeer aangenaam, ze mag me best wel wat bazig zijn. Naast dat vind ik kniesokken, panties, latex, high heels, korsetten, en wel wat meer ook wel leuk.
Ennnn...
Oudere vrouwen![]()
Beanhead zei:Drientje zei:Heb je een sublijst?Beanhead zei:(bd)sm. Een dominante is natuurlijk altijd zeer aangenaam, ze mag me best wel wat bazig zijn. Naast dat vind ik kniesokken, panties, latex, high heels, korsetten, en wel wat meer ook wel leuk.
Ennnn...
Oudere vrouwen![]()
Tot nu toe nog geen limieten gevonden nee, ik sta voor veel open . Spijtig genoeg wel nog jong en weinig ervaring.
Maar ik heb me nog niet met een sublijst bezig gehouden. Wil er altijd wel eentje voor jou invullen. Weet je gelijk hoe weinig ik al heb gedaan maar hoe veel ik nog wil doen![]()
Geniet van je tripje!Beanhead zei:Ja dat weet ik maar ik heb me er totnutoe nog niet mee beziggehouden. Vooral veel geëxperimenteerd (nou ja, veel...)
Eerder een go with the flow, doe wat je wilt & we zien wel waar we eindigen.
Slaan deze zinnen nog op iets?tripje begint op te komen denk ik. Raar.
zozo iets zegt me dat ik jou wel eens wil tegenkomen
![]()
Tja, ik heb voer sommige dingen gewoon erg lang nagedacht of ik het wel wil of niet maar volgens mij is zo'n lijst ook niet echt steady. Bij mij is hij nu al veranderd...vode zei:Ik boycot de sublijst en laat het maar aan de D over om uit te vogelen wat wel en niet. Ik heb een hekel aan die dingen invullen want die varieren bij mij van week tot week
Jij hebt een gesprekspartner zaterdag. Beware ragnarok want ik denk dat Rabbithole spontaan verliefd wordt.Rabbithole zei:Donkerharige mannen met bruine ogen en stoppelbaarden!
Die zulke zware baardgroei hebben dat je zelfs een grijs/zwarte waas ziet als ze zich net hebben geschoren. *kwijl*
Verder lekker brede mannen, mannelijke mannen in kilt, mannen met een lieve lach en zachte, vriendelijke ogen, mannen die een ambacht verstaan (of dat nou "klusvaardigheid" of muziek maken o.i.d. is), mannen die zeer intelligent zijn en mij nog wat kunnen leren, mannen met een goede muziek- en filmsmaak, Britten/Ieren/Schotten, mannen die van reizen en natuur houden en avontuurlijk zijn, mannen die mij kunnen laten kronkelen :P , mannen die naar me kijken alsof ik de enige ter wereld ben - zelfs als ik een mongooltje nadoe.![]()
Drientje zei:Jij hebt een gesprekspartner zaterdag. Beware ragnarok want ik denk dat Rabbithole spontaan verliefd wordt.Rabbithole zei:Donkerharige mannen met bruine ogen en stoppelbaarden!
Die zulke zware baardgroei hebben dat je zelfs een grijs/zwarte waas ziet als ze zich net hebben geschoren. *kwijl*
Verder lekker brede mannen, mannelijke mannen in kilt, mannen met een lieve lach en zachte, vriendelijke ogen, mannen die een ambacht verstaan (of dat nou "klusvaardigheid" of muziek maken o.i.d. is), mannen die zeer intelligent zijn en mij nog wat kunnen leren, mannen met een goede muziek- en filmsmaak, Britten/Ieren/Schotten, mannen die van reizen en natuur houden en avontuurlijk zijn, mannen die mij kunnen laten kronkelen :P , mannen die naar me kijken alsof ik de enige ter wereld ben - zelfs als ik een mongooltje nadoe.![]()
Drientje zei:Beware ragnarok want ik denk dat Rabbithole spontaan verliefd wordt.
Rabbithole zei:Donkerharige mannen met bruine ogen en stoppelbaarden!
Overigens voldoet ragnarok ook wel aan veel van deze eisen hoor.Het enige waar hij niet aan voldoet is dat hij geen zware baardgroei heeft en dat hij geen Brit, Schot of Ier is.
Dat zei ik toch ook niet?ragnarok zei:Drientje zei:Beware ragnarok want ik denk dat Rabbithole spontaan verliefd wordt.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Ze is van mij!![]()
Drientje zei:Dat zei ik toch ook niet?ragnarok zei:Drientje zei:Beware ragnarok want ik denk dat Rabbithole spontaan verliefd wordt.
Ze is van mij!![]()
Alleen maar dat ze een geweldige gesprekspartner zou hebben. En daar kun je zelf achter komen wie als je de lijst van wie ik allemaal gemeet heb na kijkt.
Drientje zei:Dat zei ik toch ook niet?ragnarok zei:Drientje zei:Beware ragnarok want ik denk dat Rabbithole spontaan verliefd wordt.
Ze is van mij!![]()
Alleen maar dat ze een geweldige gesprekspartner zou hebben. En daar kun je zelf achter komen wie als je de lijst van wie ik allemaal gemeet heb na kijkt.
Rabbithole zei:Veel baardgroei, breed, ambachtsman, intelligent, houdt van natuur en reizen enzo, en goede muzieksmaak en speelt zelf instrumenten.
Jou rode draad?Extisi zei:Drugsforum en de baarden.
Een rode draad door het leven.
DrippTone zei:Lol, ik kijk ook wel eens in dit subforum hoor. Maar ik voldoe niet aan de beschrijving, mijn ogen zijn groen en mijn haar donker blond en ik ben van Nederlandse afkomst. Dus Ragnarok heeft van mij niks te vrezen.![]()
) dus ik blijf op mijn hoede OT: Ik heb wel iets met bondage, of dat ik nou word vast gebonden of mijn partner dat maakt me dan weer niks uit. :P