Jouw fetish?

ragnarok

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
Dat doe je anders vrijwel nooit hoor. Of stuur je die naar iemand anders? :P

De laatste keer dat ik dat gedaan heb kreeg ik geen reactie dus ik had niet het vermoeden dat je er erg in geinteresseerd was :P Dus dan houdt het al snel op :wink:

Elohtibbar

Badass junkie
ragnarok zei:
Rabbithole zei:

De laatste keer dat ik dat gedaan heb kreeg ik geen reactie dus ik had niet het vermoeden dat je er erg in geinteresserd was :P Dus dan houdt het al snel op :wink:

Misschien zat ik in gezelschap.

:P

kaasbaas

Badass junkie
Rabbithole zei:
ragnarok zei:
Rabbithole zei:

De laatste keer dat ik dat gedaan heb kreeg ik geen reactie dus ik had niet het vermoeden dat je er erg in geinteresserd was :P Dus dan houdt het al snel op :wink:

Misschien zat ik in gezelschap.

:P

Dan vind ie 't juist opwindend, als er gezelschap is :grin:. Lekker grinniken en stiekem terwijl iemand zo op je schermpje zou kunnen kijken ;D.

Deranged

Badass junkie
Toch vooral een fetisj voor mijzelf en de beschaafde bescheidenheid van mijn ziekste fantasieën.

Als er al beeldmateriaal bij komt kijken geldt er toch sowieso de regel: geen doorgaans buitenproportionele negroïde uitsteeksels. En ook geen mensonterende taferelen van meerdere kwijlende carnivoren bij één hulpeloos hertje.

Gewoon beschaafd, en in stijl. Verder geen rare fratsen of fancy crap.

En daar ben ik wel content mee gezien al die verschillende soorten films waar aanbod en blijkbaar dus ook vraag naar is.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik hou van vreemde taferelen. Eigenlijk is mijn fantasie mijn fetish.

Deranged

Badass junkie
En daar ben ik wel content mee gezien al die verschillende soorten films waar aanbod en blijkbaar dus ook vraag naar is.
Die ik trouwens ondanks de wellicht twijfelachtige woordkeuze zelf niet heb gezien.

My memory serves me far too well for that.

Mocht daar enige onduidelijkheid over bestaan.

Just in case.

melissa

Wijs gebruiker
Foute mannen....des te fouter des te opwindender. :smoke:
En een man die aan het rijden is(auto welterverstaan)in een dikke bolide(bmw 5 serie :hearteyes: )dat heeft nog weleens gevaarlijke situaties opgeleverd op de snelweg :flushed:
Of een man die staat te douchen :hearteyes: :hearteyes:

melissa

Wijs gebruiker
SchilDpadDo zei:
melissa zei:
(bmw 5 serie :hearteyes:)
idd :hearteyes: BMW e39 M5, 400+ pk :hearteyes:[/quote]

Kwijlllll,Mischien heb ik meer een bmw fetisch :P bedenk ik me nou net.
Waarschijnlijk zie ik de man die hem rijdt als verlengstuk.
Volgende keer als ik zelf achter het stuur zit moet ik eens aan zelfbevredeging denken,en dat is mogelijk want het is toch een automaat :grin:

OT:
Vind oudere vrouwen wel wat , (rond de 40 jaar houd het wel op )

:wink:

melissa

Wijs gebruiker
SchilDpadDo zei:
melissa zei:
want het is toch een automaat :grin:
Blegh, kan het nooit meer zijn als een 3 liter. Da's net niks. sowieso , automaat :rolleyes:

mijn banksaldo laat iets dikkers niet toe,tot mijn hele grote spijt :( maar toch maakt hij een ongelofelijk lekker g... geluidje als je optrekt.
En he het spiegeltje heeft een heel fijn lampje :P :P

melissa zei:
OT:
Vind oudere vrouwen wel wat , (rond de 40 jaar houd het wel op )

:wink:
[sjaakharremans-mode]

[/sjaakharremans-mode]

awhhhh kussie

melissa

Wijs gebruiker
SchilDpadDo zei:
melissa zei:
maar toch maakt hij een ongelofelijk lekker g... geluidje als je optrekt.
:hearteyes: een vrouw de zo van auto's houd ...

Wat is trouwens 't bouwjaar v.d. BMW?

Het is een 520i 6 cilinder
Het is helaas een oudje net als ik....eind 93 :flushed:

dit is mijn schatje,was wel een opknappertje :wink:
Toen ze eenmaal haar oude glorie terughad werd ze verkocht :(
Ik vind de 5 series ongelofelijk geile auto"s als er een man in rijd,maar vind een 3 serie meer geschikt voor een vrouw(vooral een compact).

melissa zei:
awhhhh kussie

Frank123

Wijs gebruiker
een E36
Wij hebben zelf ook een e36 compact voor mee circuit te rijden. En dan in Hell-rot , oah zo'n mooie kleur.

OT: Sex in een fatsoenlijke auto lijkt mij ook wel wat

kaasbaas

Badass junkie
Stiekem heb ik toch ook wel een hand fetish :tearsofjoy:. Ik hou van mooie vrouwelijke handen die nét ietsie kleiner zijn dan gemiddeld (maar niet te klein). Ik hou niet van vrouwen die te mager zijn, mag gerust wat vlees aanzitten :P, en de handen moeten dus ook niet mager zijn. Goed verzorgde, zachte handen met mooie nageltjes :flushed:.

Hoewel het vrij egoïstisch is, aangezien ik m'n handen niet zo goed verzorg en ik ze nooit knip maar eerder kort bijt (niet zo kort dat het gaat bloeden, maar gewoon simpel weg het knip werk met mijn tanden doe).

W.F.L.

Badass junkie
Marla Singer zei:
+1!

Mannen in uniform hebben overigens ook wel wat! :hearteyes:

Haha, dat lijkt me echt een onderdanig kantje.. Tenminste als je vindt dat een uniform orde uitstraalt. Niks mis mee hoor! :P

Drientje

DF-koning
W.F.L. zei:
Marla Singer zei:
+1!

Mannen in uniform hebben overigens ook wel wat! :hearteyes:

Haha, dat lijkt me echt een onderdanig kantje.. Tenminste als je vindt dat een uniform orde uitstraalt. Niks mis mee hoor! :P
Onderdanig is niets mis mee. Als je van elkaar houdt kan een onderdanig spel enorm opwinden.

Jelle_

Newbie
Strakke kleding is vaak wel lekker om te zien (surfers in wetsuits!<3) en verder is dominant of onderdanig zijn soms ook geil, hangt er een beetje vanaf in wat voor bui ik ben.

Asitis

Belezen gebruiker
Oh. Ik vroeg me al af of er een topic als dit was :P
Zijn er nog veel bdsm geintresseerden hier, kennelijk?
Ik zal eens mn lijstje van fetlife zoeken.

Asitis

Belezen gebruiker
Komt ie dan he!
Into: armbinders (watching others wear), asian, ball gags (watching others wear), bare bottom spanking (giving), bdsm (everything to do with it), begging (receiving), biting (everything to do with it), blindfolds (watching others wear), blow jobs (receiving), blushing (watching), bondage (everything to do with it), breath play, caressing (giving), cheerleading uniforms (watching others wear), choking (giving), collar and lead/leash (everything to do with it), collars, consensual nonconsent, corsets (watching others wear), cuddles (everything to do with it), d/s, deep throating (receiving), discipline (giving), domination, emotional masochism (giving), face sitting/smothering (giving), face slapping (giving), flogging (giving), gags (watching others wear), glasses (watching others wear), handcuffs, handjobs, ice cubes, impact play (giving), leaving marks, light bondage (giving), masochism (watching), metal, mind fucks (giving), multiple orgasms, music, mutual masturbation, necks, oral sex (everything to do with it), orgasm control (everything to do with it), orgasm denial (everything to do with it), pain, piercings (watching others wear), play punishment, play rape, red heads, restraints (watching others wear), rough sex, sadomasochism, schoolgirl, schoolgirl uniform (watching others wear), scratching (everything to do with it), sensory deprivation (giving), sex, shackles (watching others wear), skirts (watching others wear), slapping (giving), sleep, spanking (giving), tantra (everything to do with it), teasing (giving), touching (everything to do with it).

Curious about: caging/confinement, candle wax (giving), chains (watching others wear), chakra energy play (everything to do with it), chastity devices, crawling (watching), crying, double penetration, duct tape (giving), electrical play, exhibitionism, fear (watching), figging, fucking machines, hot oil massages, knife play, mental bondage (everything to do with it), spiritual bdsm (everything to do with it).

We hebben hier toch niks te verbergen van elkaar, stelletje kutjunks dat we zijn :wink:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Allez, voor de lol:

nto: age play, anal sex, ball kicking (giving), begging (everything to do with it), bellydancing (everything to do with it), biting, blindfolds, bloodplay, bondage (everything to do with it), bondage art (everything to do with it), bondage tape, breast/nipple torture (everything to do with it), breath play (everything to do with it), candle wax, cbt (giving), chains, choking (everything to do with it), cock and ball torture (giving), collar and lead/leash, cross dressing (watching others wear), daddy/girl (everything to do with it), dildos, discipline, doctor/nurse play (watching), emotional sadism, erotic photography, exhibitionism, face slapping (everything to do with it), foot/feet, gangbangs, hair pulling, handcuffs, hands (everything to do with it), high heels (everything to do with it), humiliation, latex, lingerie, masochism, master/slave, mind fucks (everything to do with it), mutual masturbation, oral sex, pain, pantyhose/stockings, piercings, pinching, power exchange, role play, sadism, sensory deprivation (everything to do with it), sex in public, spanking, spiritual bdsm (everything to do with it), strap-ons (giving), subspace, suspension (receiving), talking dirty, toys, transvestism (watching), vibrators, violence, voyeurism, whips.

Curious about: caging/confinement, electrotorture (everything to do with it), fire play (watching), fisting, leather, masks.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jep? En er staat giving achter, niet receiving. Ik zie geen fout? :grin:

Asitis

Belezen gebruiker
Dus meer fetlifers hier :P welke profielnamen? Misschien hebben we al gemeet op de meeting in Den Haag laatst :tongueout:

Bovenaan