Jouw liefdesleven!

Flameon

Badass junkie
Ik heb geen liefdesleven meer :(
Het was toen het uit ging even een moeilijke tijd, een heel moeilijke tijd maar nu ik ben opgeknapt voel ik me ook wel weer goed. Ik hou van mezelf :grin:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Omg, ik ben ZO verliefd! :hearteyes: Afgelopen dagen urenlang lopen videoskypen en morgen daarheen tot maandag. Het leven is goed. :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
vode zei:
Omg, ik ben ZO verliefd! :hearteyes: Afgelopen dagen urenlang lopen videoskypen en morgen daarheen tot maandag. Het leven is goed. :hearteyes:

Gefeliciteerd met het fijne gevoel, hopelijk lukt het en werkt het en wordt het alleen nog maar mooier :hearteyes:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Mijn liefdesleven:
*insert clipje van verlaten woestijn waar een hooibal door waait en krekels in tjirpen* :wink:

Soms is voor jezelf kiezen gewoon kut, het was zo veel makkelijker toen ik nog toneelspeelde en voldeed aan de verwachtingen van de maatschappij.
Maarja, ooit zal ik gelukkig zijn. :) alleen de komende 2 á 3 jaar in ieder geval nog niet.

Serenity

Badass junkie
Ik vind 'm leuk. Weet niet hoe lang het gaat duren, en daar wil ik ook niet over nadenken. Hij is leuk. Toch is het leeftijdverschil moeilijk en heeft hij meer aan mij dan ik aan hem. Veel heeft hij me niet te bieden, al is z'n liefde natuurlijk genoeg. Hij worstelt ongelofelijk met zichzelf en wie niet van zichzelf houdt kan ook niet van een ander houden. Het is cru gezegd, maar er zit een kern van waarheid in waar ik nu wel tegenaan loop. Toch geniet ik ervan om hem te helpen in z'n leven.
Ik vind het maar lastig, daarom bekijk ik het van dag tot dag. Misschien omdat ik verder kijken ook te pijnlijk vind.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
azgaza zei:
vode zei:

Gefeliciteerd met het fijne gevoel, hopelijk lukt het en werkt het en wordt het alleen nog maar mooier :hearteyes:

Dat komt helemaal goed vermoed ik :hearteyes:

Gemini

Badass junkie
Serenity zei:
Ik vind 'm leuk. Weet niet hoe lang het gaat duren, en daar wil ik ook niet over nadenken. Hij is leuk. Toch is het leeftijdverschil moeilijk en heeft hij meer aan mij dan ik aan hem. Veel heeft hij me niet te bieden, al is z'n liefde natuurlijk genoeg. Hij worstelt ongelofelijk met zichzelf en wie niet van zichzelf houdt kan ook niet van een ander houden. Het is cru gezegd, maar er zit een kern van waarheid in waar ik nu wel tegenaan loop. Toch geniet ik ervan om hem te helpen in z'n leven.
Ik vind het maar lastig, daarom bekijk ik het van dag tot dag. Misschien omdat ik verder kijken ook te pijnlijk vind.

Oh jee, heb je het over je vriend?
Sterkte iig meis, ik hoop dat het goed komt.

OT: Still going strong. :)

mocridhe

Bewuste gebruiker
Soms vind ik het lastig, het verdiepen van een relatie, die supergigakriebels van het begin zijn er minder - maar ik krijg er zoiets moois bij, rrrrr. Ik hou echt van die dude <3

PositiveCreep

Experimenterende gebruiker
Vlinders! Veeeel vlinders!

Een relatie die al in verschillende mate 9 maanden duurt, nu lijkt het toch echt wel op een algehele polygame relatie met twee verschrikkelijk leuke meisjes. En het leuke aan dit alles? Na 9 maanden word het alleen maar beter! *begrijpt het niet, maar vind het awesome*

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De nachtzuster heeft me verlaten ...... al maanden.

Maar daartegen over staat, na regen komt zonneschijn.

En de zomer komt eraan, dan wil iedereen neuken.

:hearteyes:

:wave:

Vigilante

Wijs gebruiker
Mijn liefdesleven heeft zn up's en downs..
Maar gemiddeld gezien, is het al zown 3,5 jaar fucking fabulous :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ben verliefd aan het woorden op iemand die me niet eens kent ...

:(

advies nodig:

hoe maak je indruk op een mooie vrouw ?

Judas

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
ben verliefd aan het woorden op iemand die me niet eens kent ...

:(

advies nodig:

hoe maak je indruk op een mooie vrouw ?

Gewoon erop af stappen en jezelf blijven. Volgens mij is je onovertroffen gevoel voor humor al voldoende om een vrouwenhart op hol te laten slaan.

Let's go for it Bonnie: een mens gaat niet ten onder in nederlagen maar in pogingen die hij niet durft te ondernemen :wink:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nog steeds suuupergelukkig met mijn vriendje, nu al bijna 14 maanden :) En we wonen een half jaar samen, en gaat allemaal supergoed! Vooral erg gezellig dat samenwonen :grin:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Zoeken helpt niet. Je MOET vinden.
Even mijn interpretatie ervan erin gezet, op die manier ben ik het niet zo met je eens, het ligt eraan waarnaar je zoekt natuurlijk.
Als hij een vriendin zoekt kan ie die best vinden denk ik.

Verder: welkom terug Drientje!! :grin: :hearteyes: :wave: :rockband: :rock: :P

Drientje

DF-koning
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
Zoeken helpt niet. Je MOET vinden.
Even mijn interpretatie ervan erin gezet, op die manier ben ik het niet zo met je eens, het ligt eraan waarnaar je zoekt natuurlijk.
Als hij een vriendin zoekt kan ie die best vinden denk ik.

Verder: welkom terug Drientje!! :grin: :hearteyes: :wave: :rockband: :rock: :P
Ja je moet natuurlijk helemaal niets he, laat dat duidelijk zijn. Hij begon met moeten...

En ja, terug, ik ben niet echt weggeweest. :P :grin: Even een time out.

:hearteyes:

Flameon

Badass junkie
Altijd maar willen knokken, altijd maar liefde willen geven ..... het de laatste tijd ook wel terug krijgen, maar dan is de liefde weer verboden omdat ze getrouwd is en mama is van een dochter van 1 jaar.

Dus ik heb het contact maar verbroken met die meid. Niet leuk, veel moeten missen maar even sterk zijn Flameon :grin:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het gaat zoooo ontzettend goed! Hopelijk wonen we snel samen en kunnen we nestje maken :hearteyes: Het klikt echt op bijna alle vlakken zo goed, too good to be true!

Bovenaan