Jouw liefdesleven!

gtedbro

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
BT2303 zei:
Ik begin gevoelens voor een collega te krijgen, weet niet of dit nou wel de bedoeling is.

en waarom niet? liefde kent geen grenzen...ik heb het ook namelijk een beetje
Ik vind het gewoon confronterend om met iemand te werken waar je verliefd op wordt/bent/aan het worden bent. Ook is dit gevoel wat ik bij haar heb anders dan andere keren, het is gewoon een beetje vreemd.

Qocaïne

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
En relatie met een collega kan soms best wel vervelend zijn ja, helemaal als het bijvb. weer overgaat tussen jullie

Zo echtwel... ik denk dat we daar allemaal wel over mee kunnen praten :confused:

SperSIZEboon

Badass junkie
Qocaïne zei:
SperSIZEboon zei:
En relatie met een collega kan soms best wel vervelend zijn ja, helemaal als het bijvb. weer overgaat tussen jullie

Zo echtwel... ik denk dat we daar allemaal wel over mee kunnen praten :confused:
hehehe doet me denken aan vroegah toen ik nog een klein Boontje was en in de supermarkt werkte, had ik een relatie met een collega en ging vreemd met een andere collega :rolleyes:

Serenity

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Qocaïne zei:
SperSIZEboon zei:

hehehe doet me denken aan vroegah toen ik nog een klein Boontje was en in de supermarkt werkte, had ik een relatie met een collega en ging vreemd met een andere collega :rolleyes:

Hahaha, vieze playert :wink:
Nu alles nog flex tussen jou en je dinnetje? :grin:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Still nothing... geen flirt, geen lach, geen blik of knipoog.
Alleenmaar scheldwoorden en dreigementen tot fysiek geweld. :rolleyes:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Pak Suiker zei:
Still nothing... geen flirt, geen lach, geen blik of knipoog.
Alleenmaar scheldwoorden en dreigementen tot fysiek geweld. :rolleyes:

Het dik gedrukte is bij mij van toepassing. Scheldwoorden en geweld gelukkig niet :grin:

Ik denk dat je daar best wat verandering in kunt brengen overigens. :)
Je nieuwe kapsel en meer lachen doe je al goed, nu nog minder liegen en stoppen drugs te misbruiken. :wink:
Dan kom je er vast wel.* :grin:

* Geen garanties op die uitspraak.

Andrew

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ik denk nu dat ik iemand leuk vind, maar daar ben ik nog niet over uit, 'k ben echt *extreem* voorzichtig met dit soort dingen.
Zorg dat je niet te extreem voorzichtig bent (:

Mijn liefdesleven is wel goed nu denk ik, single maar daar komt wel verandering in, dat weet ik wel zeker (:

Qocaïne

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Elke keer als mensen op dit forum zeggen dat ik aan het "liegen" ben schiet ik keihard in de lach. Tomz0r residu, anyone? :tearsofjoy:

Jezus gast, wat is er toch allemaal met je aan de hand! :beer:

MaDam_E

Newbie
veel gevoelens voor jongen die ik bijna dagelijks hoor, maar zal nooit iets worden (heeft vriendin en heb geen nood om daar iets kapot te gaan maken)

ondertussen wel afspraakjes met andere lieve jongen, maar heb ik toch niet zo veel gevoelens voor, lijkt mij meer wat aandacht zoeken ofzo :flushed:

dan nog een derde kerel die mij te pas en te onpas kust :openmouth: maar zich niet wil binden
blijft ook soms eens slapen maar we horen elkaar voor de rest eigenlijk niet

rare situaties het laatste jaar: soms weleens 2 liefjes tegelijk gehad of onbedoeld met iemand in bed geraakt

Maar voor mij geldt steeds weer: het gras is altijd groener aan de overkant,
ben ik vrijgezel, dan wil ik een liefje,
heb ik een liefje, dan wil ik die weer kwijt

fucked up shit soms

gtedbro

Bewuste gebruiker
Ben nog steeds verliefd op een collega, niemand weet het. Ze is erg gesloten en ik ben de enige die echt met haar praat op het werk, nou zijn het nog geen diepgaande gesprekken, maar dat maakt niet uit. Met andere collega's praat ze nauwelijks, alleen zeer oppervlakkig. Qua muziek kunnen we elkaar goed vinden. Ik vind het moeilijk omdat ze zo weinig van zichzelf toont. Haar ogen stralen als ik met haar praat. Ik doe beter me best op mezelf als ik weet dat ik met haar moet werken. Ik blijf langer op het werk om samen met haar haar pauze door te brengen.

Ik weet niet wat ik moet doen, het is heel vreemd voor mij.
Gelukkig kan ik er 2 weken over nadenken als ik op vakantie ben.

Hislordship

Wijs gebruiker
Heb ik niet.

Liefde heeft me een paar jaar geleden gesloopt.
Sinds dien lijkt het wel of ik gewoon niet meer gelukkig kan zijn.

Hislordship

Wijs gebruiker
Andrew zei:
hislordship zei:
Heb ik niet.

Liefde heeft me een paar jaar geleden gesloopt.
Sinds dien lijkt het wel of ik gewoon niet meer gelukkig kan zijn.
Bawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww emo : (

Ok dan... nu ben ik dus ineens emo?
Sorry hoor maar dat gaat nergens over...
Ga me geen emo noemen als je me niet eens kent.

Het zal me niet eens verbazen als je niet eens weet wat emo is.

Bovenaan