Re:
Hans zei:
Ik moet hier snel weg.. ik krijg suicidale neigingen. Al dat verdriet en pijn in de wereld.. ik kan het gewoon niet meer aan. Elke dag wordt ik geconfronteerd met hoe lelijk en dik ik ben. Ik schaam me gewoon in het bijzijn van andere mensen. Er wordt zoveel van me verwacht. Iedereen zegt me dat ik blij moet zijn met wat ik heb. Maar dat kan ik gewoon niet. Ik ben ooit eens begonnen met in mijn armen te snijden, toen ik merkte wat voor aandacht ik kreeg van vrienden besloot ik het vaker te doen. Altijd als ik verdrietig ben snijd in mezelf en daar wordt ik nog veel verdrietiger om. Het liefst zet ik dan een plaatje van Joy Division op en ga keihard zitten janken en spammen op een forum. Dat blijkt helaas niet zo goed te werken als ik aandacht wil. Ik wordt meteen gebanned. Niemand begrijpt mij..
niemand..
heb je het nu over jezelf? :P
of slaat deze beschrijving op mij. als dat zo is moet ik je helaas teleurstellen...
verdriet en pijn in de wereld? intresseerd me weinig, dan zou ik idd mijn leven lang moeten janken...
lelijk en dik? ook al mis..een wijf van mijn leeftijd en kinderen heeft mocht willen dat ze er uitziet zoals ik..en nee ik ben niet slank door het gebruik van speed..en ik heb nog altijd het geluk dat ze me dik 10 jaar jonger schatten hehe
en in mezelf snijden doe ik ook al niet, ja ik word wel eens kwaad maar dan smijt ik mijn servies wel eens door het huis, heb ik gelijk weer een reden om te winkelen...
en ja ik ben wat depressief ingesteld heb niet echt een makkelijk soepel leventje gehad..en daarbij heb ik altijd juist te weinig aandacht gevraagd als kind, wat ik nu dus maar even inhaal, tja beetje aandacht van mannetjes is wel eens leuk zo op zijn tijd
en verder sar ik nogal graag en ja als je je dan verveeld is hier spammen wel grappig, ik heb best gelachen hoe ze blijven reageren en ja dan ga ik natuurlijk lekker door
dus ik heb idd gespamd met een muziekje van joy division erbij maar dan lachend ipv jankend
ik was juist supervrolijk want er was die dag ook nog eens een bezoekje aan mijn maatje gepland....