jullie advies

nicole1973

Belezen gebruiker
Graag wil ik jullie advies.. gebruik eigenlijk nooit speed in de pure vorm.. heb wel eens xtc pillen met wat speed gehad maar that's it...daar lijkt even moeilijk aan te komen ( heb niet zo veel bronnen om het maar zo te zeggen)

Een vriend heeft me wat speed gegeven omdat ik van de xtc altijd zo moe word.. als die gaat werken... .heerlijk aan't spacen maar dansen of zo ho maar.. klein beetje speed voor een klein beetje energie hoor ik..

Als ik naast een xtc 50mg neem zou het effect hebben in de zin dat je net even "iets"actiever bent? Ik weet het is een hoeveelheid van niks voor velen maar ik zou morgen ochtend toch ook graag mn ogen even dicht willen doen... Ik hoef nergens "hard"op te gaan of zo maar zou wel leuk zijn om tenminste mn voetjes eenx van de vloer te krijgen

enne... word je er eigenlijk snel misselijk van als je het inneemt? Dr gaat absoluut niks mn neus in.. dus ik neem het wel in...

Alle reacties.. welkom

thanks

Supervlieg

Wijs gebruiker
Neem een lijn (niet al te groot) rond de klok van 12, genoeg energie voor de rest van de nacht en met een beetje geluk kun je sochtends gewoon slapen.. Als je weinig tolerantie hebt that is. Ga je meer nemen dan kun je slapen sowieso vergeten.

JewCookie

Wijs gebruiker
Speed remt het 'love-effect' van de xtc behoorlijk, maar opzich is het een lekkere combinatie. Het zou dus kunnen zijn dat je behoorlijk weinig van je pil voelt, dat komt dan dus niet omdat je dealer je troep verkocht heeft. Hoe veel de speed het love effect verdoezelt ligt aan de dosis speed. Ik meen dat als je eerst speed neemt en daarna pas xtc dat er het meeste van dit effect over blijft. Als je eerst speed gebruikt en daarna gaat zuipen dan word je ook veel sneller dronken als dat je eerst gaat drinken en daarna speed neemt, dan ben je zo weer 'nuchter'.

Inderdaad als je wil slapen moet je ook niet teveel nemen, dan bedoel ik dat je geen halve gram in een vloeitje moet knopen want dan ben je morgen avond nog wakker. De eerste aantal keren reageer je echt heftig op een kleine dosis speed.

Een sleutelpuntje of twee is een aardige dosis denk ik als je wil slapen en het 'love effect' van de xtc nog wil meemaken.

De meeste mensen worden niet (snel?) misselijk van een bommetje speed. Alleen als je van jezelf al een zwakke maag hebt worden ze soms misselijk. De meeste mensen met een (redelijk) zwakkek maag worden alleen bij grotere bommen of meerdere bommetjes pas misselijk. Gezien de dosis die je in gedachten hebt zou dit zelfs voor een zwakke maag best te verteren zijn.
Gezien je al ervaring hebt met xtc is dit bovenstaande eigenlijk loze informatie.. Xtc irriteerd de maag net zoveel als speed, dus als je daar misselijk van word dan geld dat voor speed ook.

:wave:

nicole1973

Belezen gebruiker
Thanks

Is prima gegaan heb het gewoon in een capsule gedaan... 45 min na inname pilletje er bij gepakt en alles werkte goed.. ik voelde enerzijds niets bijzonders van de speed maar was wel wakker genoeg voor wat actie haha... heb nu het gevoel dat als ik ga liggen dat ik ook slaap.. ben benieuwd... iig bedankt voor de antwoorden

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
JewCookie zei:
Speed remt het 'love-effect' van de xtc behoorlijk, maar opzich is het een lekkere combinatie. Het zou dus kunnen zijn dat je behoorlijk weinig van je pil voelt, dat komt dan dus niet omdat je dealer je troep verkocht heeft. Hoe veel de speed het love effect verdoezelt ligt aan de dosis speed. Ik meen dat als je eerst speed neemt en daarna pas xtc dat er het meeste van dit effect over blijft. Als je eerst speed gebruikt en daarna gaat zuipen dan word je ook veel sneller dronken als dat je eerst gaat drinken en daarna speed neemt, dan ben je zo weer 'nuchter'.

Inderdaad als je wil slapen moet je ook niet teveel nemen, dan bedoel ik dat je geen halve gram in een vloeitje moet knopen want dan ben je morgen avond nog wakker. De eerste aantal keren reageer je echt heftig op een kleine dosis speed.

Een sleutelpuntje of twee is een aardige dosis denk ik als je wil slapen en het 'love effect' van de xtc nog wil meemaken.

De meeste mensen worden niet (snel?) misselijk van een bommetje speed. Alleen als je van jezelf al een zwakke maag hebt worden ze soms misselijk. De meeste mensen met een (redelijk) zwakkek maag worden alleen bij grotere bommen of meerdere bommetjes pas misselijk. Gezien de dosis die je in gedachten hebt zou dit zelfs voor een zwakke maag best te verteren zijn.
Gezien je al ervaring hebt met xtc is dit bovenstaande eigenlijk loze informatie.. Xtc irriteerd de maag net zoveel als speed, dus als je daar misselijk van word dan geld dat voor speed ook.

:wave:

Bij mij is dit niet zo. Speed kan ik goed verdragen, van MDMA word ik misselijk (soms zelfs met kokhalzen) als het inkickt. De misselijkheid trekt snel weg, dus echt last heb ik er niet van.

neti

Badass junkie
JewCookie: aha, dat ismisschien waarom ik zo weinig voelde van die xtc pillen... shit, en war kies je dan voor he, t een of t ander

Bovenaan