Paranoize.
Badass junkie
Jawel, daarom hoopte ik dat ze het metaforisch bedoelde hahaNee, jij hebt duidelijk nooit een slaap verlamming of psychose meegemaakt.
Jawel, daarom hoopte ik dat ze het metaforisch bedoelde hahaNee, jij hebt duidelijk nooit een slaap verlamming of psychose meegemaakt.
Dat hoopte ik ook haha 😂Jawel, daarom hoopte ik dat ze het metaforisch bedoelde haha
En de oplossing van de verpleegsters is ook vaak een bittere pil, of spuit 😲Dat hoopte ik ook haha 😂
Maar de waarheid is vaak een bittere pil
Als je denkt dat smaak iets verteld over de kracht van een drugs... i have much to teach you, grasshopper.een bittere pil, of spuit
Die bittere smaak kent me neus al te goed ja 🤣 minimaal 2x per dag. Echt ongezond eigk.... Ik ga al lekker zodra het me neus in gegaan is met de gedachte dat ik me binnen een paar minuten lekker ga voelen 😎Als je denkt dat smaak iets verteld over de kracht van een drugs... i have much to teach you, grasshopper.
Jou favo opiaat is trouwens ook tering bitter. Maar daar ga je volgens mij wel lekker op als het door je aderen stroomt.
Ik dacht je speelt ezeltje prikje met je aderen maar je snuift het? Heb je wel eens geinjecteerd? (puur intresse)Die bittere smaak kent me neus al te goed ja 🤣 minimaal 2x per dag. Echt ongezond eigk.... Ik ga al lekker zodra het me neus in gegaan is met de gedachte dat ik me binnen een paar minuten lekker ga voelen 😎
Nee man ik ben bang en word misselijk van naalden haha 🤢Ik dacht je speelt ezeltje prikje met je aderen maar je snuift het? Heb je wel eens geinjecteerd? (puur intresse)
Metaforisch gesproken toch?
Een metafoor is een stijlfiguur. Zoals bijvoorbeeld, als je ruzie hebt en je maakt het weer goed zeg je "zand erover". Is er sprake van écht zand? Nee, dat is een metafoor voor "de ruzie of het gedoe vergeten, en het weer goedmaken".Een metafoor is beeldspraak om om hete brij heen te draaien toch?
Of bijvoorbeeld:Een metafoor is een stijlfiguur. Zoals bijvoorbeeld, als je ruzie hebt en je maakt het weer goed zeg je "zand erover". Is er sprake van écht zand? Nee, dat is een metafoor voor "de ruzie of het gedoe vergeten, en het weer goedmaken".
Of bijvoorbeeld een Engelse, die ik zelf mooi vind is "the Yoke of Oppression" (het juk der opressie). Zoals bijvoorbeeld in de zakenwereld. Een stropdas ofzo.
Edit: volgens mij is beeldspraak trouwens exact hetzelfde
Inhale, exhaleLastig te zeggen. Een metafoor is beeldspraak om om hete brij heen te draaien toch?
Wat ik omschrijf is natuurlijk niet wat er in de realiteit gebeurt. (Tenminste... Die hoop houd ik dan, je weet maar nooit)
Maar ik ervaar het op dat moment wel als levensecht. De gevoelens dat je matras gekanteld wordt, je hoofdkussen onder je vandaan getrokken wordt, de pijn van die nagels die zich door je huid heen boren, en meer van dat soort dingen. Alles daarvan voelt 100% echt.
Tot je uit de verlamming weet te komen.
Het duurt meestal maar een tijdje. Twee weken afwisselend per nacht ofzo. Maar nu een hele nacht niet geslapen. Wel echt vet vaag allerlei rare dingen gezien en beleefd. Soort dromen in wakkere toestand.
Maarja, dit is niet heel bevorderlijk voor m'n HALT 😅
Dat wordt veel eten en connectie om de moeheid te compenseren I guess.
Een metafoor is een stijlfiguur. Zoals bijvoorbeeld, als je ruzie hebt en je maakt het weer goed zeg je "zand erover". Is er sprake van écht zand? Nee, dat is een metafoor voor "de ruzie of het gedoe vergeten, en het weer goedmaken".
Of bijvoorbeeld een Engelse, die ik zelf mooi vind is "the Yoke of Oppression" (het juk der opressie). Zoals bijvoorbeeld in de zakenwereld. Een stropdas ofzo.
Edit: volgens mij is beeldspraak trouwens exact hetzelfde
Devil got me snorting lines of enchantment powder 👻
Ja mooi gesproken, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat iemand bedoelt en tegen wie die het heeft. Een metafoor is vaak om het op te leuken, om het mooier te maken. Je moet niet tegen je huisarts met metaforen gaan strooien, dan vertel je gewoon, kwantitatief, wat je bedoelt.Inhale, exhale
I'm losing my sanity, probably
I'll see you in Hell
Yeah, I'ma meet you there
As of lately, my demons, they bother me
When I'm sleepin', they sittin' on top of me
And wherever I go, they'll follow me
I fell into the pit and it's bottomless
They want my soul but it isn't my property
Try to take it from me, demonic robbery
Crazy the way that the Devil'll lie to me
Just leave me alone
I could do bad on my own
I get high off my ass on my own
Paranoia is strong
Dit is bijvoorbeeld een Engelse tekst die gaat over het proberen te ontlopen van problemen in het leven die vervolgens steeds erger worden en naar boven komen drijven in metaforen uitgelegd. Maar niet daadwerkelijk als werkelijkheid word ervaren dat demonen hem volgen
Daarom is het soms moeilijk te onderscheiden of wat iemand voelt en dat probeert uit te leggen als realistisch of fictie word gezien
As of lately, my demons, they bother me
When I'm sleepin', they sittin' on top of me
Klopt je moet zo idd niet bij je huisarts aankomen 😅🤣 Is uit een nummer man.Ja mooi gesproken, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat iemand bedoelt en tegen wie die het heeft. Een metafoor is vaak om het op te leuken, om het mooier te maken. Je moet niet tegen je huisarts met metaforen gaan strooien, dan vertel je gewoon, kwantitatief, wat je bedoelt.
Waar is dat stukje van trouwens?
Kan inderdaad, kan ook betekenen dat je nachtmerries steeds heftiger worden. Misschien wel in combinatie met slaapverlamming. Kan een stukje anxiety bij komen kijken.Mooi stukje tekst inderdaad. Dit stukje lijkt wel erg te slaan op slaapverlamming tho. Dat is een van de meest voorkomende fenomenen van slaapverlamming. Demonen die op je borstkas zitten.
Het zou wel lachen zijn als je die tekst gaat rappen, en dat die huisarts dan exact weet wat je bedoelt.Klopt je moet zo idd niet bij je huisarts aankomen 😅🤣 Is uit een nummer man.
Het zou wel lachen zijn als je die tekst gaat rappen, en dat die huisarts dan exact weet wat je bedoelt.
ik voel deze, eerste keer toen ik sleepdeprived psychosis had gelijk dit gedaan wat was dat eng nooit meer doorhalen nuMijn shadow-people-verjager-2000
Bekijk bijlage 40797
Nu nog iets vinden tegen die verdomde slaapverlamming demoon. Ik ben het gevoel van omver gegooid, meegesleept worden en zijn nagels die zich in m'n rug boren meer dan beu.
Was je voorhuid eens man. D'r woont een hele stam onder die lampenkamp van je.Hoe zorg je dat een vrouw aan je penis wilt zitten? Nou zo dus, junky lifehack
Bekijk bijlage 41125
wat doe je met dat lijstje?Fotolijstje dubbelglas van de Action, RC waarschuwing (ook mijn kerstkaart voor dit jaar), kapot base pijpje en Uber kortingskaart. Pasje van de afvalstoffendienst doet het ook goed.Bekijk bijlage 41644
holyshit leuke lifehack die ga ik onthouden hahahahis ipv spiegel maar dan met opstaande rand, leek me wel handig. Hier zie je het dubbelglas beterBekijk bijlage 41679

Hahah mooi is dit he doe dit ook al tijden😂Geld uit het niets laten verschijnen.
Ik leen al 2 jaar gratis geld van paypal.
1. Koppel paypal aan bankrekening met automatische incasso rechten blabla whatever
2. Koop product via paypal
3. Boek transactie terug
4. Wacht
5. Na paar weken komen de telefoontjes, zorg dat je privé nummers niet automatisch weigert en neem na n tijdje op
6. "Betalen pannekoek. When?" - Lul wat over je huur of naar de hoeren whatever kan die callcenter persoon ook aan zn reet roesten
7. Zeg iets van bijvoorbeeld over n maandje heb ik geld, of 2 weken als ze dat eisen
8. Tegen die tijd gewoon nog een keer 2 weken, of gewoon niet opnemen kan ook
Ik heb zo meer dan 1700 euro rentevrij geleend van onze vriend paypal, verspreid over 2 jaar.
Let op:
- Alles moet uiteindelijk worden terugbetaald
- Gaat je mobiel automatisch prive/onbekende nummers weigeren, dan vervang je stap 5 tot en met 8 met een brief van incassobureau, gauw dokken anders brokken
nog meer maar moet ff gaan lol dit is wel echt ik heb hier zo veel profijt (lees: drugs) van gehad
Edit:
Remind me dit nuchter opnieuw uit te typen hahah. Voor nu:
- ze dreigen al gauw met incasso. Niet stressen, incasso bureau inschakelen zou PayPal geld kosten, maar ermee dreigen is gratis.
Ze zijn echt heel laks met het afbetalen, je kan het rete vaak uitstellen en gewoon terug blijven boeken enzo. Op n gegeven moment bevriezen ze je PayPal en dat ontdooid (lol) er pas weer af wanneer je handmatig via Ideal geld op je PayPal zet.
Die lui die je bellen zijn ook echt... het is geen bank personeel zullen we maar zeggen. Gewoon beleefd wel maar ik sprak bijvoorbeeld een keer een turk of marrokaan met dik accent. Ik had toen net gesnoven dus ging beetje grappig doen daarmee en toen ging die onbewust praten alsof ik z'n maatje was ofzo hahahah
Whahaha werelds dit 🤣Geld uit het niets laten verschijnen.
Ik leen al 2 jaar gratis geld van paypal.
1. Koppel paypal aan bankrekening met automatische incasso rechten blabla whatever
2. Koop product via paypal
3. Boek transactie terug
4. Wacht
5. Na paar weken komen de telefoontjes, zorg dat je privé nummers niet automatisch weigert en neem na n tijdje op
6. "Betalen pannekoek. When?" - Lul wat over je huur of naar de hoeren whatever kan die callcenter persoon ook aan zn reet roesten
7. Zeg iets van bijvoorbeeld over n maandje heb ik geld, of 2 weken als ze dat eisen
8. Tegen die tijd gewoon nog een keer 2 weken, of gewoon niet opnemen kan ook
Ik heb zo meer dan 1700 euro rentevrij geleend van onze vriend paypal, verspreid over 2 jaar.
Let op:
- Alles moet uiteindelijk worden terugbetaald
- Gaat je mobiel automatisch prive/onbekende nummers weigeren, dan vervang je stap 5 tot en met 8 met een brief van incassobureau, gauw dokken anders brokken
nog meer maar moet ff gaan lol dit is wel echt ik heb hier zo veel profijt (lees: drugs) van gehad
Edit:
Remind me dit nuchter opnieuw uit te typen hahah. Voor nu:
- ze dreigen al gauw met incasso. Niet stressen, incasso bureau inschakelen zou PayPal geld kosten, maar ermee dreigen is gratis.
Ze zijn echt heel laks met het afbetalen, je kan het rete vaak uitstellen en gewoon terug blijven boeken enzo. Op n gegeven moment bevriezen ze je PayPal en dat ontdooid (lol) er pas weer af wanneer je handmatig via Ideal geld op je PayPal zet.
Die lui die je bellen zijn ook echt... het is geen bank personeel zullen we maar zeggen. Gewoon beleefd wel maar ik sprak bijvoorbeeld een keer een turk of marrokaan met dik accent. Ik had toen net gesnoven dus ging beetje grappig doen daarmee en toen ging die onbewust praten alsof ik z'n maatje was ofzo hahahah
I'm somewhat of a pioneer in dat, evenals andere (ongerelateerde) opzichten.Whahaha werelds dit 🤣
Elektrolytes.
Sinds ik deze sachets door me flesjes water mix tijdens een binge voel ik me een stuk stabieler en heb ik eigenlijk amper last meer van te hoge of lage bloedruk of duizeligheid.
Bekijk bijlage 41768

Hahah mooi is dit he doe dit ook al tijden😂

Ik gebruikte altijd krimpkousjes. Die kon je leeg rollen 😂Satéprikker in mijn stashbox om de binnenkant van m’n snuifbuis uit te schrapen voor het laatste sneue lijntje van de nacht.