Junkie-lifehacks

Paranoize.

Badass junkie
Als je denkt dat smaak iets verteld over de kracht van een drugs... i have much to teach you, grasshopper.

Jou favo opiaat is trouwens ook tering bitter. Maar daar ga je volgens mij wel lekker op als het door je aderen stroomt.
Die bittere smaak kent me neus al te goed ja 🤣 minimaal 2x per dag. Echt ongezond eigk.... Ik ga al lekker zodra het me neus in gegaan is met de gedachte dat ik me binnen een paar minuten lekker ga voelen 😎

Dirkdirk

DF-koning
Die bittere smaak kent me neus al te goed ja 🤣 minimaal 2x per dag. Echt ongezond eigk.... Ik ga al lekker zodra het me neus in gegaan is met de gedachte dat ik me binnen een paar minuten lekker ga voelen 😎
Ik dacht je speelt ezeltje prikje met je aderen maar je snuift het? Heb je wel eens geinjecteerd? (puur intresse)

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Metaforisch gesproken toch?

Lastig te zeggen. Een metafoor is beeldspraak om om hete brij heen te draaien toch?

Wat ik omschrijf is natuurlijk niet wat er in de realiteit gebeurt. (Tenminste... Die hoop houd ik dan, je weet maar nooit)

Maar ik ervaar het op dat moment wel als levensecht. De gevoelens dat je matras gekanteld wordt, je hoofdkussen onder je vandaan getrokken wordt, de pijn van die nagels die zich door je huid heen boren, en meer van dat soort dingen. Alles daarvan voelt 100% echt.
Tot je uit de verlamming weet te komen.

Het duurt meestal maar een tijdje. Twee weken afwisselend per nacht ofzo. Maar nu een hele nacht niet geslapen. Wel echt vet vaag allerlei rare dingen gezien en beleefd. Soort dromen in wakkere toestand.

Maarja, dit is niet heel bevorderlijk voor m'n HALT 😅

Dat wordt veel eten en connectie om de moeheid te compenseren I guess.

Dirkdirk

DF-koning
Een metafoor is beeldspraak om om hete brij heen te draaien toch?
Een metafoor is een stijlfiguur. Zoals bijvoorbeeld, als je ruzie hebt en je maakt het weer goed zeg je "zand erover". Is er sprake van écht zand? Nee, dat is een metafoor voor "de ruzie of het gedoe vergeten, en het weer goedmaken".

Of bijvoorbeeld een Engelse, die ik zelf mooi vind is "the Yoke of Oppression" (het juk der opressie). Zoals bijvoorbeeld in de zakenwereld. Een stropdas ofzo.

Edit: volgens mij is beeldspraak trouwens exact hetzelfde

Paranoize.

Badass junkie
Een metafoor is een stijlfiguur. Zoals bijvoorbeeld, als je ruzie hebt en je maakt het weer goed zeg je "zand erover". Is er sprake van écht zand? Nee, dat is een metafoor voor "de ruzie of het gedoe vergeten, en het weer goedmaken".

Of bijvoorbeeld een Engelse, die ik zelf mooi vind is "the Yoke of Oppression" (het juk der opressie). Zoals bijvoorbeeld in de zakenwereld. Een stropdas ofzo.

Of bijvoorbeeld:

Devil got me snorting lines of enchantment powder 👻

Paranoize.

Badass junkie
Lastig te zeggen. Een metafoor is beeldspraak om om hete brij heen te draaien toch?

Wat ik omschrijf is natuurlijk niet wat er in de realiteit gebeurt. (Tenminste... Die hoop houd ik dan, je weet maar nooit)

Maar ik ervaar het op dat moment wel als levensecht. De gevoelens dat je matras gekanteld wordt, je hoofdkussen onder je vandaan getrokken wordt, de pijn van die nagels die zich door je huid heen boren, en meer van dat soort dingen. Alles daarvan voelt 100% echt.
Tot je uit de verlamming weet te komen.

Het duurt meestal maar een tijdje. Twee weken afwisselend per nacht ofzo. Maar nu een hele nacht niet geslapen. Wel echt vet vaag allerlei rare dingen gezien en beleefd. Soort dromen in wakkere toestand.

Maarja, dit is niet heel bevorderlijk voor m'n HALT 😅

Dat wordt veel eten en connectie om de moeheid te compenseren I guess.
Inhale, exhale
I'm losing my sanity, probably

I'll see you in Hell
Yeah, I'ma meet you there
As of lately, my demons, they bother me
When I'm sleepin', they sittin' on top of me
And wherever I go, they'll follow me
I fell into the pit and it's bottomless
They want my soul but it isn't my property
Try to take it from me, demonic robbery
Crazy the way that the Devil'll lie to me
Just leave me alone
I could do bad on my own
I get high off my ass on my own
Paranoia is strong

Dit is bijvoorbeeld een Engelse tekst die gaat over het proberen te ontlopen van problemen in het leven die vervolgens steeds erger worden en naar boven komen drijven in metaforen uitgelegd. Maar niet daadwerkelijk als werkelijkheid word ervaren dat demonen hem volgen

Daarom is het soms moeilijk te onderscheiden of wat iemand voelt en dat probeert uit te leggen als realistisch of fictie word gezien

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Er gaan nu zoveel klassiekertjes door m'n hoofd.

"Dit is helemaal zand"

"Er is hier toch geen zand, dus dan kan ik dat toch ook niet doen"

Haha maar ik snap je uitleg ja.

Devil got me snorting lines of enchantment powder 👻

Dit is nou zo'n perfect voorbeeld van beeldspraak om de hete brij te verzachten haha

Klinkt toch een stuk verzachtende dan "ik snuif heroïne"

Dirkdirk

DF-koning
Inhale, exhale
I'm losing my sanity, probably

I'll see you in Hell
Yeah, I'ma meet you there
And wherever I go, they'll follow me
I fell into the pit and it's bottomless
They want my soul but it isn't my property
Try to take it from me, demonic robbery
Crazy the way that the Devil'll lie to me
Just leave me alone
I could do bad on my own
I get high off my ass on my own
Paranoia is strong

Dit is bijvoorbeeld een Engelse tekst die gaat over het proberen te ontlopen van problemen in het leven die vervolgens steeds erger worden en naar boven komen drijven in metaforen uitgelegd. Maar niet daadwerkelijk als werkelijkheid word ervaren dat demonen hem volgen

Daarom is het soms moeilijk te onderscheiden of wat iemand voelt en dat probeert uit te leggen als realistisch of fictie word gezien
Ja mooi gesproken, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat iemand bedoelt en tegen wie die het heeft. Een metafoor is vaak om het op te leuken, om het mooier te maken. Je moet niet tegen je huisarts met metaforen gaan strooien, dan vertel je gewoon, kwantitatief, wat je bedoelt.

Waar is dat stukje van trouwens?

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Mooi stukje tekst inderdaad. Dit stukje lijkt wel erg te slaan op slaapverlamming tho. Dat is een van de meest voorkomende fenomenen van slaapverlamming. Demonen die op je borstkas zitten.

Paranoize.

Badass junkie
Ja mooi gesproken, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat iemand bedoelt en tegen wie die het heeft. Een metafoor is vaak om het op te leuken, om het mooier te maken. Je moet niet tegen je huisarts met metaforen gaan strooien, dan vertel je gewoon, kwantitatief, wat je bedoelt.

Waar is dat stukje van trouwens?
Klopt je moet zo idd niet bij je huisarts aankomen 😅🤣 Is uit een nummer man.

Paranoize.

Badass junkie
Mooi stukje tekst inderdaad. Dit stukje lijkt wel erg te slaan op slaapverlamming tho. Dat is een van de meest voorkomende fenomenen van slaapverlamming. Demonen die op je borstkas zitten.
Kan inderdaad, kan ook betekenen dat je nachtmerries steeds heftiger worden. Misschien wel in combinatie met slaapverlamming. Kan een stukje anxiety bij komen kijken.

OctoFerrum

Experimenterende gebruiker
Fotolijstje dubbelglas van de Action, RC waarschuwing (ook mijn kerstkaart voor dit jaar), kapot base pijpje en Uber kortingskaart. Pasje van de afvalstoffendienst doet het ook goed.20220501_045006.jpg

OctoFerrum

Kaartje tussen het glas uit gehaald, zonder toch leuker want dan kan ie bovenop de tablet

Bijlagen

• 20220506_010046.jpg
    20220506_010046.jpg
    112,4 KB · Weergaven: 27
  • 20220506_010358.jpg
    20220506_010358.jpg
    152,8 KB · Weergaven: 27

StraatPiraat

Badass junkie
Geld uit het niets laten verschijnen.
Ik leen al 2 jaar gratis geld van paypal.

1. Koppel paypal aan bankrekening met automatische incasso rechten blabla whatever
2. Koop product via paypal
3. Boek transactie terug
4. Wacht
5. Na paar weken komen de telefoontjes, zorg dat je privé nummers niet automatisch weigert en neem na n tijdje op
6. "Betalen pannekoek. When?" - Lul wat over je huur of naar de hoeren whatever kan die callcenter persoon ook aan zn reet roesten
7. Zeg iets van bijvoorbeeld over n maandje heb ik geld, of 2 weken als ze dat eisen
8. Tegen die tijd gewoon nog een keer 2 weken, of gewoon niet opnemen kan ook

Ik heb zo meer dan 1700 euro rentevrij geleend van onze vriend paypal, verspreid over 2 jaar.
Let op:
- Alles moet uiteindelijk worden terugbetaald
- Gaat je mobiel automatisch prive/onbekende nummers weigeren, dan vervang je stap 5 tot en met 8 met een brief van incassobureau, gauw dokken anders brokken

nog meer maar moet ff gaan lol dit is wel echt ik heb hier zo veel profijt (lees: drugs) van gehad

Edit:
Remind me dit nuchter opnieuw uit te typen hahah. Voor nu:
- ze dreigen al gauw met incasso. Niet stressen, incasso bureau inschakelen zou PayPal geld kosten, maar ermee dreigen is gratis.

Ze zijn echt heel laks met het afbetalen, je kan het rete vaak uitstellen en gewoon terug blijven boeken enzo. Op n gegeven moment bevriezen ze je PayPal en dat ontdooid (lol) er pas weer af wanneer je handmatig via Ideal geld op je PayPal zet.

Die lui die je bellen zijn ook echt... het is geen bank personeel zullen we maar zeggen. Gewoon beleefd wel maar ik sprak bijvoorbeeld een keer een turk of marrokaan met dik accent. Ik had toen net gesnoven dus ging beetje grappig doen daarmee en toen ging die onbewust praten alsof ik z'n maatje was ofzo hahahah

Laatst bewerkt:

OctoFerrum

Coke in water oplossing in neusspray of druppelaar, geen gehannes met zakjes/envelopjes/sleutels op de wc

Dat gezegd hebbende, kwam deze stiletto uitklap sleutel met lekker ruim gootje weer tegen van de week, sporen nog zichtbaar :grinning: Heb de fiets al jaren niet meer
20220508_001728.jpg20220508_001745.jpg

Nog een wasknijper hack en een nog een reden waarom thee lepeltjes met een geultje handig zijn: gelcapsule vullen20220507_213105.jpg

OctoFerrum

Oh te gek ga ik direct halen! Heb na maandje of 2 cathinonen gebruik echt gezeik met m'n voeten. Heb al aspirine, gemberthee meer beweging minder drugs en weetikveel wat geprobeerd maar nog last van. Thnx!

moipieter

Belezen gebruiker

1. Koppel paypal aan bankrekening met automatische incasso rechten blabla whatever
3. Boek transactie terug
4. Wacht
5. Na paar weken komen de telefoontjes, zorg dat je privé nummers niet automatisch weigert en neem na n tijdje op
6. "Betalen pannekoek. When?" - Lul wat over je huur of naar de hoeren whatever kan die callcenter persoon ook aan zn reet roesten
7. Zeg iets van bijvoorbeeld over n maandje heb ik geld, of 2 weken als ze dat eisen

Ik heb zo meer dan 1700 euro rentevrij geleend van onze vriend paypal, verspreid over 2 jaar.
Let op:
- Gaat je mobiel automatisch prive/onbekende nummers weigeren, dan vervang je stap 5 tot en met 8 met een brief van incassobureau, gauw dokken anders brokken

nog meer maar moet ff gaan lol dit is wel echt ik heb hier zo veel profijt (lees: drugs) van gehad

Edit:
- ze dreigen al gauw met incasso. Niet stressen, incasso bureau inschakelen zou PayPal geld kosten, maar ermee dreigen is gratis.

Ze zijn echt heel laks met het afbetalen, je kan het rete vaak uitstellen en gewoon terug blijven boeken enzo. Op n gegeven moment bevriezen ze je PayPal en dat ontdooid (lol) er pas weer af wanneer je handmatig via Ideal geld op je PayPal zet.

Die lui die je bellen zijn ook echt... het is geen bank personeel zullen we maar zeggen. Gewoon beleefd wel maar ik sprak bijvoorbeeld een keer een turk of marrokaan met dik accent. Ik had toen net gesnoven dus ging beetje grappig doen daarmee en toen ging die onbewust praten alsof ik z'n maatje was ofzo hahahah
Hahah mooi is dit he doe dit ook al tijden😂

Zanza

DF-koning

3. Boek transactie terug
4. Wacht

Let op:

Edit:

Whahaha werelds dit 🤣

OctoFerrum

Hmm ik begin de PayPal hack te overwegen. Niet dat m'n gebruik zo duur is, m'n inkomen is simpelweg te laag om m'n uitgavepatroon te kunnen onderhouden. Koopverslaving, met dank aan Ali. Eerst coke verslaving met dank aan Appie, hier houd ik tenminste nog wat aan over behalve een loopneus.

Alle gekheid op een stokkie: Omdat zorg dragen voor je materialen ook onder harm reduction valt (hoewel geen vereiste voor dit draadje) hier nog maar eens een doorontwikkelde variant van eerder getoond snuifgerei.
Had voor de feestdagen al in de etalages van de Hema, Action en andere Junkie Hofleveranciers kunnen liggen als ik commerciëler aangelegd was, maar open source is meer mijn stijl* dus hoop ik ooit met karma punten mijn mandje met onnodige maar leuke prulletjes naar het climactische "Uw bestelling is geplaatst" scherm te kunnen klikken.

* En dan niet die donatie bedelaars die 3x per week een kleine update spammen voor wat eigenlijk alleen maar een skin is voor andermans UI en backend. En volgens mij heb ik zelfs gedoneerd, de op 1 na goedkoopste suggestie. En dat is, net als bij wijn bestellen in een restaurant, altijd de beste optie.

20221111_203831.jpg
20221111_203416.jpg
20221111_203952.jpg

20221111_202002.jpg

Dirkdirk

DF-koning
Drugs onderin het klepje van je perforator stoppen. Wie checkt daar? Niemand want ik woon in een studentenhuis en mijn ouders zijn dood dus alle remmen los er zijn geen regels! 🎉🥳

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Satéprikker in mijn stashbox om de binnenkant van m’n snuifbuis uit te schrapen voor het laatste sneue lijntje van de nacht.
Ik gebruikte altijd krimpkousjes. Die kon je leeg rollen 😂

Verbazingwekkend hoeveel ket, coke en 3mmc daar na een paar dagen in zit.

Bovenaan