k-hole

cropp

Badass junkie
een vriend van me wil voor de ouwehoer een k-hole snuiven, express.

wat gebeurt er precies in een k-hole, en wat zijn de risico`s?

bvd.

cropp

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik hou het zelf na 200 mg snuiven al gezien, dan vind ik het snuiven niet meer lekker en dan zit je nog lange na niet in de buurt van een K-hole. Ik denk het zelf niet te gaan ervaren tenzij ik een keertje ampullen vind. Dan ga ik ze IV toedienen, the real k experience. :grin:

underworld

Wijs gebruiker
een khole is in een droomachtige staat bevinden waarin lichaam en geest gescheiden zijn, en je een eigen fictieve dimensie kan bedenken uit het totale niets.
je kan niet meer/amper je lichaam bewegen je bent volledig verdoofd.

het is tevens wel een klus om de khole te bereiken snuivend, ik raad je aan om van tevoren een paar dikke lijnen te leggen en deze om de 10 minuten weg snuiven, wil je dat effect bereiken

Qocaïne

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Dan wens ik 'm alvast veel succes, na in totaal een halve gram kan ik de lijntjes niet meer vinden :þ

Dat is precies wat ik ook dacht!
Je beeld wordt zo wazig, je motoriek zo verstoord, dat je aan verder snuiven niet meer toekomt! :P

underworld

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
ExceptionalInsight zei:
Dan wens ik 'm alvast veel succes, na in totaal een halve gram kan ik de lijntjes niet meer vinden :þ

Dat is precies wat ik ook dacht!
Je beeld wordt zo wazig, je motoriek zo verstoord, dat je aan verder snuiven niet meer toekomt! :P

dat is juist de kunst hehe

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
kunst schmunst, neusspray bouwen, dat ga ik de volgende keer proberen

Moet ik ook maar een proberen inderdaad, heb nog genoeg voor liggen dus wie weet de komende weken ergens. :P

Qocaïne

Badass junkie
Ik vraag me serieus af of er mensen zijn die het is gelukt!
Underworld? :wink:

Ik dacht tijdens mijn eerste ervaringen ook wel even in een K-hole te belanden... mooi niet! :)

IM is verder niets voor mij.

underworld

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Ik vraag me serieus af of er mensen zijn die het is gelukt!
Underworld? :wink:

Ik dacht tijdens mijn eerste ervaringen ook wel even in een K-hole te belanden... mooi niet! :)

IM is verder niets voor mij.

mij is het regelmatig gelukt, 4 dagen geleden nog gelukt om snuivend een khole te krijgen op de 2c-i.

maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond

Qocaïne

Badass junkie
underworld zei:
mij is het regelmatig gelukt, 4 dagen geleden nog gelukt om snuivend een khole te krijgen op de 2c-i.

maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond

Anderhalf gram gaat er dan wel snel doorheen idd.
Het is ook wel een middel waarvan je graag meer wilt pakken! ^.^

Zoals gezegd, zelf geen ervaring met K-hole... ook niezozeer behoefte aan... een paar lijntjes vind ik al lekker genoeg! :)

underworld

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
underworld zei:

Anderhalf gram gaat er dan wel snel doorheen idd.
Het is ook wel een middel waarvan je graag meer wilt pakken! ^.^

Zoals gezegd, zelf geen ervaring met K-hole... ook niezozeer behoefte aan... een paar lijntjes vind ik al lekker genoeg! :)

nja het is zeker een interresante en prettige ervaring, en meestal komen wij onverwacht in een khole terecht, als we iets te enthousiast bezig zijn met snatsen :P

cropp

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:

gewoon eerst een paar lijntjes leggen en daarna als je niet meer kan lopen een bullit in je handen houden?

underworld

Wijs gebruiker
cropp zei:
is dat eigenlijk wel grappig, een k-hole?
het is geweldig mysterieus, je gedachtes gaan in vrije gang, je kan alles visualiseren wat je wilt, maar je moet er maar net mee om kunnen gaan en er van houden :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P

underworld

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P

nja elk lijntje daarna word steeds verdovender, steeds schever zijn hehe, maar op een gegeven moment na een paar flinke lijnen ga je een grens over naar het dissasociatieve gedeelte, en dan begint het interesant te worden, maar daar kun je pas over oordelen als je het daadwerkelijk hebt meegemaakt.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
underworld zei:
DrippTone zei:

nja elk lijntje daarna word steeds verdovender, steeds schever zijn hehe, maar op een gegeven moment na een paar flinke lijnen ga je een grens over naar het dissasociatieve gedeelte, en dan begint het interesant te worden, maar daar kun je pas over oordelen als je het daadwerkelijk hebt meegemaakt.

Ok, dat wist ik niet. Op hoeveel mg licht dat punt gemiddelt? Of is daar geen gemiddelde voor? :P

underworld

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
underworld zei:
DrippTone zei:

Ok, dat wist ik niet. Op hoeveel mg licht dat punt gemiddelt? Of is daar geen gemiddelde voor? :P

nja dat verschilt per persoon natuurlijk, hoe vaak je het doet, wat voor immuun je ervoor heb in dat geval, hoe zwaar en gevoelig je bent zal ook wel meetellen.
wat wij meestal doen om in de buurt van de k-hole komen is om de 10 minuten een redelijk forse lijn te snuiven en dit aanhoudt totdat je over die grens getrokken wordt. net als je voelt dat je echt in de buurt ervan komt, dat de ketamine echt heel zwaar en drukkend werkt, en je neemt dan die laatste lijn,
dan zit je erin :)
wij hebben daarvoor meestal minimaal een halve gram weggewerkt.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ach kut he, dan zat ik dus net voor die grens. Ik dacht van als het nu nog erger word dan vind ik het niet chill meer, dus heb ik niet nog een lijn genomen. :P

Volgende keer beter dan, op naar de k-hole. :grin:

underworld

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Ach kut he, dan zat ik dus net voor die grens. Ik dacht van als het nu nog erger word dan vind ik het niet chill meer, dus heb ik niet nog een lijn genomen. :P

Volgende keer beter dan, op naar de k-hole. :grin:

ik zou je wel aanraden dan te gaan liggen op je bed :grin:
en ogen dicht :wink:

cropp

Badass junkie
ik ben dan weer bang om mezelf kapot te snuiven, want van 3 puntjes viel ik al om, laat staan als ik een lijn leg...

azgaza

Badass junkie
Ik ben nooit K-hole geweest, maar ik vind vlak daar voor het gebied ook nog best fijn. Dat je wel echt helemaal scheef bent en gevoelloos en dat je jezelf voelt wegglijden of schuiven, en dat je dat dan ook echt ziet, maar verder dan dat nog niet gegaan. Ga toch eens proberen gewoon door en door te gaan.. klinkt eigenlijk ook wel interessant om een keer mee te maken.

Debris

Bewuste gebruiker
underworld zei:
Anderhalve gram is echt wel véél. Zal wel niet zo'n goeie ket zijn dan. Op hoeveel is hij getest?

underworld

Wijs gebruiker
Debris zei:
underworld zei:
Anderhalve gram is echt wel véél. Zal wel niet zo'n goeie ket zijn dan. Op hoeveel is hij getest?
87%, is hele goede keta, wij zijn alleen een beetje extreem :wink:
dan zijn we denk ik 10 uur bezig.
ik heb ook een aardig hoge tolerantie ervoor gekregen.. daar ligt het ook aan

Atropa

Bewuste gebruiker
Het laatste wat ik kan herrineren voordat alles kortstondig op zwart ging voor het begin van de droom, was dat ik een bolletje was terwijl m'n lichaam als een reusachtige waterzak aanvoelde.

K-hole is bij lange na niet zo heftig als men vaak denkt, de verdoving en kalmte is zò sterk dat je je echt niet ongemakkelijk voelt, laat staan angstig. Bovendien ben je een bewustzijn zonder lichaam. Over het algemeen zou je kunnen zeggen dat hoe lichamelijker een middel voelt, des te groter de kans op angst. Denk maar eens aan plots teveel gerookte wiet of teveel coke.

Net als met gewone dromen zijn de vormen van die wereld precies zo als in deze wereld. het is het lot van de verbeelding die hoogtij viert, er trekt een hoop aan je voorbij en het kan weken duren voordat je je plots weer bepaalde passages kunt herrineren.

Als je het hebt over ervaringen als in je graf liggen terwijl je toch op de aarde kunt kijken, klinkt dat misschien heftig. Maar in het geval van Ketamine weet je dat het een zeer kalme mystieke ervaring is als je er zelf inzit. Ook niet iets wat nog invloed heeft op je werk de volgende dag bijvoorbeeld, de kans op dagdromen en aandacht die ergens anders is daarintegen wel. :wink:

De kans dat je in herhaaldelijk gedrag valt acht ik vele malen groter dan dat je door een onprettige K-hole ver bij K wegblijft. Wat men ook nog weleens vergeet is dat je zoiets kunt hebben van 'tja, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden, gewoon neutraal eigenlijk'. En dan blijft de ontsnapping aan de werkelijkheid als enige herrinering achter.

Bovenaan