ExceptionalInsight zei:Dan wens ik 'm alvast veel succes, na in totaal een halve gram kan ik de lijntjes niet meer vinden :þ
Qocaïne zei:ExceptionalInsight zei:Dan wens ik 'm alvast veel succes, na in totaal een halve gram kan ik de lijntjes niet meer vinden :þ
Dat is precies wat ik ook dacht!
Je beeld wordt zo wazig, je motoriek zo verstoord, dat je aan verder snuiven niet meer toekomt! :P
ExceptionalInsight zei:kunst schmunst, neusspray bouwen, dat ga ik de volgende keer proberen
DrippTone zei:ExceptionalInsight zei:kunst schmunst, neusspray bouwen, dat ga ik de volgende keer proberen
Moet ik ook maar een proberen inderdaad, heb nog genoeg voor liggen dus wie weet de komende weken ergens. :P
ja maar je kan er ook op andere manieren inkomen, is alleen wat meer werk en doorzettingsvermogen :POom Klaas zei:Is de echte k-hole niet IM ?
Dat is toch het toppunt van het effect van ketamine?
Qocaïne zei:Ik vraag me serieus af of er mensen zijn die het is gelukt!
Underworld?
Ik dacht tijdens mijn eerste ervaringen ook wel even in een K-hole te belanden... mooi niet!
IM is verder niets voor mij.
underworld zei:mij is het regelmatig gelukt, 4 dagen geleden nog gelukt om snuivend een khole te krijgen op de 2c-i.
maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond
Qocaïne zei:underworld zei:mij is het regelmatig gelukt, 4 dagen geleden nog gelukt om snuivend een khole te krijgen op de 2c-i.
maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond
Anderhalf gram gaat er dan wel snel doorheen idd.
Het is ook wel een middel waarvan je graag meer wilt pakken! ^.^
Zoals gezegd, zelf geen ervaring met K-hole... ook niezozeer behoefte aan... een paar lijntjes vind ik al lekker genoeg!![]()
ExceptionalInsight zei:Dan wens ik 'm alvast veel succes, na in totaal een halve gram kan ik de lijntjes niet meer vinden :þ
cropp zei:ExceptionalInsight zei:Dan wens ik 'm alvast veel succes, na in totaal een halve gram kan ik de lijntjes niet meer vinden :þ
gewoon eerst een paar lijntjes leggen en daarna als je niet meer kan lopen een bullit in je handen houden?
het is geweldig mysterieus, je gedachtes gaan in vrije gang, je kan alles visualiseren wat je wilt, maar je moet er maar net mee om kunnen gaan en er van houdencropp zei:is dat eigenlijk wel grappig, een k-hole?
DrippTone zei:Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P
underworld zei:DrippTone zei:Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P
nja elk lijntje daarna word steeds verdovender, steeds schever zijn hehe, maar op een gegeven moment na een paar flinke lijnen ga je een grens over naar het dissasociatieve gedeelte, en dan begint het interesant te worden, maar daar kun je pas over oordelen als je het daadwerkelijk hebt meegemaakt.
DrippTone zei:underworld zei:DrippTone zei:Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P
nja elk lijntje daarna word steeds verdovender, steeds schever zijn hehe, maar op een gegeven moment na een paar flinke lijnen ga je een grens over naar het dissasociatieve gedeelte, en dan begint het interesant te worden, maar daar kun je pas over oordelen als je het daadwerkelijk hebt meegemaakt.
Ok, dat wist ik niet. Op hoeveel mg licht dat punt gemiddelt? Of is daar geen gemiddelde voor? :P
DrippTone zei:Ach kut he, dan zat ik dus net voor die grens. Ik dacht van als het nu nog erger word dan vind ik het niet chill meer, dus heb ik niet nog een lijn genomen. :P
Volgende keer beter dan, op naar de k-hole.![]()
Anderhalve gram is echt wel véél. Zal wel niet zo'n goeie ket zijn dan. Op hoeveel is hij getest?underworld zei:maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond
87%, is hele goede keta, wij zijn alleen een beetje extreemDebris zei:Anderhalve gram is echt wel véél. Zal wel niet zo'n goeie ket zijn dan. Op hoeveel is hij getest?underworld zei:maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond