Debris zei:Goed oefenen.
Je doet trouwens de hele tijd kauwen, krijgt 't pas door op 't einde, als je je koppie er weer terug bij krijgt.
Als je echt last ervan krijgt, na een paar keren speed heb je volledige controle over je kaken.
Op Psylence ook zo'n geinige kerel: "Hey, heb je kauwgom, heb pijn aan m'n kaken"![]()
Btw: Trippen op xtc??
Je hebt het geprobeertrichelle zei:magnesium-pillen geprobeerd....maar geen effect, helaas, we knauwen net zo hard
blijft een iets minder leuke bijwerking..maar jah dan moeten we maar niet slikken ..
magnesium-pillen geprobeerd....maar geen effect, helaas, we knauwen net zo hard
blijft een iets minder leuke bijwerking..maar jah dan moeten we maar niet slikken ..
De Sjeik zei:Ik heb ooit gelezen dat magnesium dat kaken-spasme kan verhelpen. Ik weet alleen niet waar dat spul te vinden is. Apotheek?

JoshPit zei:. volgens mij ga je er dus steeds begaaider uitzien naarmate je vaker x of m gebruikt.
Miss J zei:JoshPit zei:. volgens mij ga je er dus steeds begaaider uitzien naarmate je vaker x of m gebruikt.
+1
In het begin had ik alleen last van heel erge trillingen in m'n kaken, nu kauw ik heel erg inclusief knarsetanden, binnenkant van m'n wang die kapot is en 3 dagen last van m'n gebit...