kaakjes kauwen

Flameon

Badass junkie
Zorgen dat je genoeg magnesium in je lichaam hebt (bv door capsules magnesium te slikken). Magnesium schijnt onder andere spierspanningen, dus je kaakspier, tegen te gaan.
Bij mij heeft het geholpen in iedergeval.

Debris

Bewuste gebruiker
Goed oefenen.
Je doet trouwens de hele tijd kauwen, krijgt 't pas door op 't einde, als je je koppie er weer terug bij krijgt.
Als je echt last ervan krijgt, na een paar keren speed heb je volledige controle over je kaken.

Op Psylence ook zo'n geinige kerel: "Hey, heb je kauwgom, heb pijn aan m'n kaken" :grin:

Btw: Trippen op xtc??

Plimu

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Goed oefenen.
Je doet trouwens de hele tijd kauwen, krijgt 't pas door op 't einde, als je je koppie er weer terug bij krijgt.
Als je echt last ervan krijgt, na een paar keren speed heb je volledige controle over je kaken.

Op Psylence ook zo'n geinige kerel: "Hey, heb je kauwgom, heb pijn aan m'n kaken" :grin:

Btw: Trippen op xtc??

neem 2 gram mdma

trippen

rustug

(heb het zelf nooit gdaan maar er zijn vast wel mensen die het doenl)

Demolisher

Experimenterende gebruiker
richelle zei:
magnesium-pillen geprobeerd....maar geen effect, helaas, we knauwen net zo hard
blijft een iets minder leuke bijwerking..maar jah dan moeten we maar niet slikken ..
magnesium-pillen geprobeerd....maar geen effect, helaas, we knauwen net zo hard :wink:
blijft een iets minder leuke bijwerking..maar jah dan moeten we maar niet slikken ..
Je hebt het geprobeert :) .
1 pilletje voor en na zal niet helpen .
Doe maar eens een kuur van een maand . Ongeveer 200 mg magnesium per dag .

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Op een kussen kauwen werkte voor mij wel oké, maar dat was dus niet in een discotheek, maar in de open lucht, met een iets te hoge dosering voor mijn doen (ja dat ktijg je ervan al laat je iemand anders wegen hè.) :P
Maar het verschijnsel dat evil_kermit noemt is hier ook het geval, krakende kaken al doe je je mond te ver open, dus dat gaf op dat moment wel een erg freaky geluid.
Ik zelf gebruik nooit echt extreem veel (lees: 100 mg en eventueel nog een kleinere refill) zo prefenteer ik oncontroleerbaar gekaakknauw, een stuk handiger vind ik. :wink:

Re:

De Sjeik zei:
Ik heb ooit gelezen dat magnesium dat kaken-spasme kan verhelpen. Ik weet alleen niet waar dat spul te vinden is. Apotheek?

je kan magnesiumpillen gewoon bij de tuinen , kruitvat of etos kopen. potje kost volgens mij tussen de 8 en 11 euro
ikzelf heb het ook geprobeert en merkte er niet veel van
is natuurlijk bij iedereen anders hoe die het ervaart

T-Shorty

Experimenterende gebruiker
klinkt mishien dom maar bij mij helpt kauwgom altijd maar na een uurtje ofzo heb ik het gevoel dat mijn kauwgom vloeibaar wordt en dat hij gwn wegspoelt

als ik het iemand verteld lachen ze gwn

MZR IK WEET NOG STEEDS NIET HOE HET WERKELIJK IS EN HOE HET KOMT!

JoshPit

Newbie
ik heb het idee dat naarmte ik vaker xtc/mdma gebruikt heb, ik steeds meer last krijg van mijn kaken tijdens gebruik :confused:. gelukkig kauw ik niet heel mijn mond/tanden een gort maar ik krijg wel een ontzettende zweefkaak. daar komt ook nog bij dat ik heel leip ga kijken :(. vroeger had ik daar niet veel last van (tenzij ik echt veel op had). volgens mij ga je er dus steeds begaaider uitzien naarmate je vaker x of m gebruikt.

mja.. ik zal magnesium eens proberen

Miss J

Bewuste gebruiker
JoshPit zei:
. volgens mij ga je er dus steeds begaaider uitzien naarmate je vaker x of m gebruikt.

+1

In het begin had ik alleen last van heel erge trillingen in m'n kaken, nu kauw ik heel erg inclusief knarsetanden, binnenkant van m'n wang die kapot is en 3 dagen last van m'n gebit...

Plimu

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
JoshPit zei:
. volgens mij ga je er dus steeds begaaider uitzien naarmate je vaker x of m gebruikt.

+1

In het begin had ik alleen last van heel erge trillingen in m'n kaken, nu kauw ik heel erg inclusief knarsetanden, binnenkant van m'n wang die kapot is en 3 dagen last van m'n gebit...

das naar, ik neem kauwgom, werkt toppie, probleem is alleen dat je dan wel meer en sneller gaat kauwen

J86

Bewuste gebruiker
M'n eerste keren viel het wel mee. weinig kauw syndroom en geen wondjes achteraf.

maar tegenwoordig heb ik echt na elke trip vet irritante wondjes.
ik bijt meestal stukjes van m'n wang kapot en soms ook beetje m'n tong waar ik dan de dagen erna aardig wat last van heb. echt kut..

ik heb altijd kaugom mee en zit dat eigenlijk ook wel de hele nacht te kauwen. beter als op je eigen tanden dacht ik.

Maartini

Newbie
ik zelf neem altijd spenen,
voor baby's jeweet.
het is misschien gay, maar bij mij werkt het echt!
ik zou er alleen wel een stuk of 5 meenemen :P

Bovenaan