Inderdaad, ik krijg ook een zeer relaxt/chill gevoel van speed. Alles is goed voor me op dat moment, of het nu een nacht doorbrengen is op de sofa, of een nacht in een discotheek, alles is OK voor mij, maar ik ga nooit echt uit de bol van speed zoals ik soms personen zie gaan, ik geniet gewoon van alles dan. Ik heb namelijk hetzelfde van Coke, alleen daar moet ik veel meer van nemen dan speed.
Bij deze moet ik er wel bij vermelden dat ik reeds getest ben op concentratie stoornissen en dergelijke, zoals add, adhd,... En uit de tests kwamen toen uit dat ik net op het randje zat van wel een stoornis of wel niet. Maar dit was net in een afkick programma, dus ik denk dat dit misschien ook wel invloed had op de resultaten.
Voor de rest reageer ik er erg anders op dan mijn mede gebruikers, deze personen kunnen zich niet met iets "deftig" bezig houden ofzo, Maar zij vertonen direct de symptomen die je van speed verwacht. Veel praten, niet kunnen stil zitten,.... en dergelijke, terwijl ik dan echt kan genieten van elke seconde en elke minuut die er voorbij gaat door gewoon op een stoel te zitten en te "filosoferen" over vanalles en nog wat terwijl ik mijn mede gebruikers in het oog houd.