Kan dit helpen?

Flameon

Badass junkie
Hmmmz gaba, klinkt interessant. Is in nederland geloof ik niet verkrijg of wel? Ik zou het eens proberen bij het afkicken martin, wie niet waagt wie niet wint

drmartin

Experimenterende gebruiker
Daarom vroeg ik mij ook af of het de slapeloosheid van ghb afkick kan vervangen. Dit is misschien daarna makkelijk af te bouwen (als dat nodig is)
ghb zorgt er toch voor dat je lichaam zelf geen gaba meer aanmaakt? en dat geeft toch die lichamalijke afkickverschijnselen? Wie heeft daar verstand van?
Zou mooi zijn als dit de oplossing zou zijn.
Trouwens je kan het ook bij azariuz bestellen: http://www.azarius.nl/healthshop/supple ... oice_gaba/

Flameon

Badass junkie
Zelf geen ervaring mee. Het werkt wel rustgevend en ontspannend, dus de kans dat je er goed van slaapt en rustig wordt is aannemelijk. Research bij google leert dat veel mensen goed slapen op GABA.

action_man

Experimenterende gebruiker
Ik heb hier een potje GABA staan, zelfs in hoge doseringen voel ik er niks van. De reden is dat GABA niet makkelijk via de bloedsomloop in de hersenen komt. GABA wordt in de hersenen gemaakt.

Het is niet zo dat je hersenen minder GABA aanmaken, de receptoren die de GABA opvangen zijn minder gevoelig geworden door de overstimulatie.

Als je GABA wil proberen, ga je gang, het is volgens mij niet echt gevaarlijk om er wat van te slikken.

L-glutamine, een aminozuur net als L-trypthofaan, is misschien beter om te proberen. Het is de precursor van glutamaat, glutamaat is weer de precursor van GABA. L-glutamine is ook te koop op internet. Het voordeel van dat spul is dat het makkelijker door de bloedhersenbarriere komt en daardoor effectiever is.

Daarnaast kan ik je voor het slapen ook Valeriaan en Melatonine aanraden. Je kunt ook baat hebben bij l-trypthofaan of 5-htp. Moet je zelf maar even googlen.

Misschien een troost, naar verloop van tijd pak je je slaapritme wel weer terug. Ik ben namelijk zelf ook afgekicked van 4 maanden 24/7 G gebruik. De eerste 3 weken sliep ik ook slecht, maar het verbeterd wel steeds verder.

Groeten,

Action_,man

Bovenaan