BrieMetDeBril
Badass junkie
Zoek lekker een andere hobby dan hier alleen maar onzin uitkramen en lastig vallen.
Nee.Invullen? Keuren jullie die ene vriend dan niet af die geen pilletjes aanneemt?
Misschien heb je dan wel gewoon gelijk en ben jij ook gewoon saai.Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
@N3K0 ik heb de video helemaal bekeken. Wat mij betreft gaat het om de it's about me kant van de euro. Ik weet niet precies wat er in mij mis is dat ik hier zo mee bezig ga. Maar iets met het thema drugs en alcohol zegt me dat middelen nodig zijn, en dat jezelf zijn tegenwoordig niet meer genoeg is. Dat vind ik toch angstig als ik verder op die gedachte in ga. Ik krijg heel vaak het idee dat drugs groter dan mij of ieder mens is; Drugs doet veel meer dan welk mens dan ook kan.
De meeste hier zijn niet meer 12 jarige jochies en meissies die stiekem achter het fietsenhok van de basisschool hun eerste jointje roken en zo stijgen in aanzien.Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
Als je dat gelooft zal dat jouw waarheid zijn. Geen prettige manier van leven, maar jouw keuze.Ik krijg heel vaak het idee dat drugs groter dan mij of ieder mens is; Drugs doet veel meer dan welk mens dan ook kan.
Je bedoelt door JOU verwoord...Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
Piano spelen. Op het moment dat mijn vingers de toetsen raken of wanneer ik het geluid van de klanken van de snaren van die grote kast hoor ben ik ergens anders...Zoek lekker een andere hobby dan hier alleen maar onzin uitkramen en lastig vallen.

Sterker nog, we roepen al 7 pagina's het tegenovergestelde.Helemaal niemand hier heeft in de afgelopen 7 pagina's dit geroepen of iets van deze strekking.
Mag ik het in russisch? Ik ken iemand die spreekt vloeiend russisch, en zou het zelf wel wel mooi vinden. En translate kan er niks van.Een stuk van dit Russische liedje is heel toepasselijk , vind ik :
How we thought we were rushing on a horse
And in reality we just ran around in circles.
But we thought we were rushing on a horse.
Geen vodka?Ik ben zo onder indruk van deze never ending show dat ik drink nu de restanten van mijn wijn gelijk uit de fles . Trots op mijzelf
Мы думали, что мчимся на коне, а сами просто бегали по кругу, а думали, что мчимся на коне.Mag ik het in russisch? Ik ken iemand die spreekt vloeiend russisch, en zou het zelf wel wel mooi vinden. En translate kan er niks van.
Nog niet.Geen vodka?
Dankje, prachtig, alleen die tekens al. ik snap er geen drol van, maar het is kunst. Ik zou zeggen, na zdrowie! Of is dat Pools? Ik elk geval bedankt, je bent topМы думали, что мчимся на коне, а сами просто бегали по кругу, а думали, что мчимся на коне.
Dat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.🥱 treurig
Wat zeg jij hier nou allemaal voor onzin johDat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
Ja eigenlijk zijn wij allemaal doodongelukkig maar wij zijn niet saaiDat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
Every fool has a right to his own opinionDat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
Het leukste hiervan is, is dat je altijd van degene die nuchter blijft hoort dat die het juist super erg naar hun zin hebben gehad op zo´n avond. Puur omdat de nuchtere persoon iedereen zijn leipe hoofd kan zien en alle opmerkelijke dingen die mensen onder invloed doen juist opvalt.Invullen? Keuren jullie die ene vriend dan niet af die geen pilletjes aanneemt? Dat is dan toch de saaiste van de vriendengroep?
Ja dat kan ik begrijpen. Ik vind drugshoofden persoonlijk maar eng en duister. Dat mensen zich zo erg vervuilen om maar iets te voelen ofzoHet leukste hiervan is, is dat je altijd van degene die nuchter blijft hoort dat die het juist super erg naar hun zin hebben gehad op zo´n avond. Puur omdat de nuchtere persoon iedereen zijn leipe hoofd kan zien en alle opmerkelijke dingen die mensen onder invloed doen juist opvalt.
Wat heb jij vanavond genomen?Dat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
De zwarte markt... waar komen de drugs anders vandaan?Wat zeg jij hier nou allemaal voor onzin joh
Kun jij niet gewoon weggaan?De zwarte markt... waar komen de drugs anders vandaan?
Uit het bos.De zwarte markt... waar komen de drugs anders vandaan?
Ja paddestoelen groeien gewoon in het bos.Uit het bos.
echt, kan je die zelf plukken? jij zegt het, ik weet daar niet zoveel van. Maar vgm komen de populairste party drugs wel van een markt waar mensen ook gevaar lopen. Bijvoorbeeld die explosie in Rotterdam door een drugslab. Wat vinden jullie daarvan. Vinden jullie het enigzins grappig? Of ik vraag me gewoon af wat jullie daarvan het ergste vinden; de slachtoffers of juist de dreiging van minder drugs door een lab minder.Uit het bos.
Jij weet sowieso overal weinig van.echt, kan je die zelf plukken? jij zegt het, ik weet daar niet zoveel van. Maar vgm komen de populairste party drugs wel van een markt waar mensen ook gevaar lopen. Bijvoorbeeld die explosie in Rotterdam door een drugslab. Wat vinden jullie daarvan. Vinden jullie het enigzins grappig? Of ik vraag me gewoon af wat jullie daarvan het ergste vinden; de slachtoffers of juist de dreiging van minder drugs door een lab minder.
Dat mag ik niet vertellen want anders krijg ik een ban. I see what you did thereDe zwarte markt... waar komen de drugs anders vandaan?
Mensen zoals ik kunnen ook gewoon niet reageren he.Had ik mijn mod powers nog gehad dan had ik deze sukkel nu geband. Sorry mensen, het moet blijkbaar nog even doorgaan met het tijd verspillen van iedereen en de "subtiele" beledigingen naar mensen die weleens iets gebruiken.
O ja, niet alleen negatief doen, vind je naam wel heel goed gekozen @Saaiedrugslozezak
Ik ben benieuwd naar jouw saaiedrugslozezak hoofd. Het is vast ook eng en duister in jouw hersenpanJa dat kan ik begrijpen. Ik vind drugshoofden persoonlijk maar eng en duister. Dat mensen zich zo erg vervuilen om maar iets te voelen ofzo
Beter is om mensen zoals hij hier gewoon te weren, imo.Mensen zoals ik kunnen ook gewoon niet reageren he.
Laten we ons verwonderen en verbazen over iemand![]()