Kan ik gelukkig zijn zonder drugs?

N3K0

Badass junkie
Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
@N3K0 ik heb de video helemaal bekeken. Wat mij betreft gaat het om de it's about me kant van de euro. Ik weet niet precies wat er in mij mis is dat ik hier zo mee bezig ga. Maar iets met het thema drugs en alcohol zegt me dat middelen nodig zijn, en dat jezelf zijn tegenwoordig niet meer genoeg is. Dat vind ik toch angstig als ik verder op die gedachte in ga. Ik krijg heel vaak het idee dat drugs groter dan mij of ieder mens is; Drugs doet veel meer dan welk mens dan ook kan.
Misschien heb je dan wel gewoon gelijk en ben jij ook gewoon saai.
Ik geloof jou maar gewoon jij kent jouzelf beter dan dat ik jou ken.

Wat wil je horen?

Het lijkt mij echt beter voor jou om dit los te laten en bezig zijn met andere dingen. Dingen die je leuk vind.
Geen dingen meer gaan invullen. Jezelf stoppen met denken in loopholes.
Is het niet super vermoeiend zo voor jou en omgeving?

Sommige mensen zullen jou idd saai vinden of wat anders. Laat dat lekker bij hun en doe gewoon wat jij wil in het leven.

Echt zo moeilijk is het niet, jij maakt het jouzelf extreem moeilijk.
Ben je opzoek naar aandacht ofzo omdat je zo in cirkels blijft praten? Heb je geen leuke vrienden waar je gewoon lekker saai kan zijn?

Echt ga je leven gewoon leuk maken.

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
De meeste hier zijn niet meer 12 jarige jochies en meissies die stiekem achter het fietsenhok van de basisschool hun eerste jointje roken en zo stijgen in aanzien.

Je zult het waarschijnlijk niet geloven maar mensen hier gebruiken drugs over het algemeen voor de effecten en niet voor de status.

Maar dat idee heb jij blijkbaar in je hersenen gebrandt ofzo.

Ik krijg heel vaak het idee dat drugs groter dan mij of ieder mens is; Drugs doet veel meer dan welk mens dan ook kan.
Als je dat gelooft zal dat jouw waarheid zijn. Geen prettige manier van leven, maar jouw keuze.

Zeehond

Badass junkie
Je bedoelt door JOU verwoord...
Helemaal niemand hier heeft in de afgelopen 7 pagina's dit geroepen of iets van deze strekking. Wederom je eigen gedachtes en je eigen geloof en/of overtuiging.
Lees het hele topic door en verbaas je vooral over de inhoud van je eigen posts.

Dat wij hier nog de moeite nemen om überhaupt te reageren vind ik getuigen van engelengeduld met iemand als jij.

Doe eens wat aan zelfreflectie. Wat jouw gedrag doet met anderen hier.

Waarschijnlijk is het wachten op de volgende herhaling van je eigen gedachten, verzinsels of overtuigingen.

Dirkdirk

DF-koning
Zoek lekker een andere hobby dan hier alleen maar onzin uitkramen en lastig vallen.
Piano spelen. Op het moment dat mijn vingers de toetsen raken of wanneer ik het geluid van de klanken van de snaren van die grote kast hoor ben ik ergens anders...

1707147111107.png
heel gay

Mensen zeggen mij vaak, Dirk, probeer eens een ander instrument. Gitaar, Cello, Viool. En ik heb al die andere instrumenten al eens geprobeerd maar er gaat voor mij niks boven de piano. En als ik de piano bespeel dan voel ik me daarna altijd net even iets beter. En daar gaat het toch om? Je goed voelen? Dus als je eens op een feestje bent en je men vraagt wat je willt bespelen, zeg gewoon eens, de piano.

Piano. Onthoud die naam. En je zult er geen spijt van krijgen.

(deels gejat van Theo Maasssen).

Dirkdirk

DF-koning
Een stuk van dit Russische liedje is heel toepasselijk , vind ik :

How we thought we were rushing on a horse
And in reality we just ran around in circles.
But we thought we were rushing on a horse.
Mag ik het in russisch? Ik ken iemand die spreekt vloeiend russisch, en zou het zelf wel wel mooi vinden. En translate kan er niks van.

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
Mag ik het in russisch? Ik ken iemand die spreekt vloeiend russisch, en zou het zelf wel wel mooi vinden. En translate kan er niks van.
Мы думали, что мчимся на коне, а сами просто бегали по кругу, а думали, что мчимся на коне.

Dirkdirk

DF-koning
Мы думали, что мчимся на коне, а сами просто бегали по кругу, а думали, что мчимся на коне.
Dankje, prachtig, alleen die tekens al. ik snap er geen drol van, maar het is kunst. Ik zou zeggen, na zdrowie! Of is dat Pools? Ik elk geval bedankt, je bent top :thumbsup:

d3d

Newbie
Oke.. stel je dit voor, je wint 24miljoen belasting vrij. Zou je kei gelukkig voelen en blij zijn ?
Dat is je antwoord. Ga iets doen dan komt alles goed. Als drugs je gewoontes heeft overgenomen waardoor je elke dag als grijs en somber ervaart moet je het omdraaien en je routine een week van te voren inplannen. Doe dit 3 weken en je creëert nieuwe gewoontes waardoor je dat gevoel en gedachtegang van grijs en somber snel vergeet zonder dat je het zelf beseft.

d3d

Newbie
En nooit vergeten waarom we als jonkies aan de drugs gingen... we hadden niks te doen en dit was iets !

• Haha
Waarderingen: N3K0

LionX

Badass junkie
Dat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
Every fool has a right to his own opinion

Gelato43

Bewuste gebruiker
Invullen? Keuren jullie die ene vriend dan niet af die geen pilletjes aanneemt? Dat is dan toch de saaiste van de vriendengroep?
Het leukste hiervan is, is dat je altijd van degene die nuchter blijft hoort dat die het juist super erg naar hun zin hebben gehad op zo´n avond. Puur omdat de nuchtere persoon iedereen zijn leipe hoofd kan zien en alle opmerkelijke dingen die mensen onder invloed doen juist opvalt.

Saaiedrugslozezak

Experimenterende gebruiker
Het leukste hiervan is, is dat je altijd van degene die nuchter blijft hoort dat die het juist super erg naar hun zin hebben gehad op zo´n avond. Puur omdat de nuchtere persoon iedereen zijn leipe hoofd kan zien en alle opmerkelijke dingen die mensen onder invloed doen juist opvalt.
Ja dat kan ik begrijpen. Ik vind drugshoofden persoonlijk maar eng en duister. Dat mensen zich zo erg vervuilen om maar iets te voelen ofzo

Zeehond

Badass junkie
Dat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
Wat heb jij vanavond genomen?
Ik wil ook zo doen 🤣🤣🤣🤣

Gelukkig heb ik niet zo’n KUT-leven als jij 😘

Saaiedrugslozezak

Experimenterende gebruiker
echt, kan je die zelf plukken? jij zegt het, ik weet daar niet zoveel van. Maar vgm komen de populairste party drugs wel van een markt waar mensen ook gevaar lopen. Bijvoorbeeld die explosie in Rotterdam door een drugslab. Wat vinden jullie daarvan. Vinden jullie het enigzins grappig? Of ik vraag me gewoon af wat jullie daarvan het ergste vinden; de slachtoffers of juist de dreiging van minder drugs door een lab minder.

N3K0

Badass junkie
Als je aandacht wil @Saaiedrugslozezak wil je ons dan niet vertellen over alle leuke dingen die je inmiddels hebt gedaan enof hebt gepland?

What did you do to improve your life of that of someone else?

Praten over drugs heeft met jou geen enkele nut dus laten we dat vooral niet doen want jij blijft vasthouden aan je eigen overtuigingen.

Zeehond

Badass junkie
echt, kan je die zelf plukken? jij zegt het, ik weet daar niet zoveel van. Maar vgm komen de populairste party drugs wel van een markt waar mensen ook gevaar lopen. Bijvoorbeeld die explosie in Rotterdam door een drugslab. Wat vinden jullie daarvan. Vinden jullie het enigzins grappig? Of ik vraag me gewoon af wat jullie daarvan het ergste vinden; de slachtoffers of juist de dreiging van minder drugs door een lab minder.
Jij weet sowieso overal weinig van.

N3K0

Badass junkie
Had ik mijn mod powers nog gehad dan had ik deze sukkel nu geband. Sorry mensen, het moet blijkbaar nog even doorgaan met het tijd verspillen van iedereen en de "subtiele" beledigingen naar mensen die weleens iets gebruiken.

O ja, niet alleen negatief doen, vind je naam wel heel goed gekozen @Saaiedrugslozezak
Mensen zoals ik kunnen ook gewoon niet reageren he. :lolol:

Laten we ons verwonderen en verbazen over iemand :twohearts:

Bovenaan